Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Stuk van Henk maakt ook wel iets erg duidelijk. Vind wel dat het bestuur dat dan ook naar buiten moet communiceren en niet een gefrustreerde Henk. Cambuur 2.0 ed breng zoiets dan ook niet naar buiten. Daardoor doet iedereen ook lacherig en zijn de verwachtingen ook hoog wb spelers !

Specuveter

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 12:02:58
En weet iemand wat er met Helmer gaat gebeuren?
Zou hij,  mits fit ook een echte versterking zijn?
Als je die jongen op de training ziet....een genot zo gemakkelijk die voetbalt.
Links...zou hem er mooi bijhouden mits fit.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 12:05:36
Bewijst wel weer dat de leiding en TS al het gezeur en gezeik mee krijgen..
ja dat dacht ik ook gelijk. Ik zeur hier ook wel maar dat komt ook zeer zeker door de verwachtingen die zijn afgegeven

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2022, 12:07:14
Stuk van Henk maakt ook wel iets erg duidelijk. Vind wel dat het bestuur dat dan ook naar buiten moet communiceren en niet een gefrustreerde Henk. Cambuur 2.0 ed breng zoiets dan ook niet naar buiten. Daardoor doet iedereen ook lacherig en zijn de verwachtingen ook hoog wb spelers !
De media heeft Cambuur 2.0 gelanceerd en dat Booy heeft gezegd dat er meer mogelijk is klopt toch ook en Henk zegt ook niet dat er niks mogelijk is, maar dat er normaal gedaan moet worden door bepaalde supporters.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 12:10:34
De media heeft Cambuur 2.0 gelanceerd en dat Booy heeft gezegd dat er meer mogelijk is klopt toch ook en Henk zegt ook niet dat er niks mogelijk is, maar dat er normaal gedaan moet worden door bepaalde supporters.
cambuur heeft hier zelf ook zeer zeker aan meegedaan.

Bernardo

Denk niet dat het negativiteit is, maar mensen maken zich gewoon zorgen dat het op deze manier niet goed gaat komen, ook gezien de reeks na de winterstop van afgelopen seizoen. Kan me niet voorstellen dat Henk zelf die zorgen niet heeft. Er moet echt nog wat gebeuren.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2022, 12:16:21
cambuur heeft hier zelf ook zeer zeker aan meegedaan.
Dus als Arjen de Boer tegen Booy zegt Cambuur 2.0 en Booy zegt als antwoordt dat er meer mogelijk is dan werkt Cambuur er aan mee..

justremco

Slap geouwehoer weer van Henk. In plaats van Foeke aan te pakken (veel roepen maar weinig voor elkaar krijgen) krijgen de supporters weer de ?schuld?. De hoge verwachtingen zijn mede gekomen door uitspraken dat we nu niet meer aangewezen zijn op transfervrije spelers, dat we nog wat spelers uit de categorie van de Water willen halen en door een paar keer een bod te doen op een speler met een vraagprijs van 1,5-2 miljoen. Ondertussen raken we de spelers die mogen/moeten vertrekken maar niet kwijt en spelen we morgen maar weer met 1 echte buitenspeler en met slechts 3 spelers die er vorig jaar niet bij waren.

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 12:10:34
eens dat sommigen wel heel negatief zijn.
Maar we mogen toch wel kritisch zijn?
Door bv achter spelers als onze Noorse vriend aan te gaan, kweek je verwachtingen,  net als bij Sambo.

Verhaal van Henk is duidelijk,  maar rijmt niet met wat Booijj vertelde.
En als je naar afgelopen half jaar kijkt en de nieuwe selectie ziet weet je dat het heel zwaar wordt.
Daar bovenop onze zware start en een nederlaag in de ogenschijnlijk makkelijkste wedstrijd van de eerste 5....

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 12, 2022, 12:23:30
Dus als Arjen de Boer tegen Booy zegt Cambuur 2.0 en Booy zegt als antwoordt dat er meer mogelijk is dan werkt Cambuur er aan mee..
dan kun je ook zeggen.  Ik wil het geen 2.0 noemen maar er is meer mogelijk dan vorig seizoen.  We blijven echter 1 van de onderste 3 qua begroting.

Dan wek je wel minder valse hoop

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 12:24:35
eens dat sommigen wel heel negatief zijn.
Maar we mogen toch wel kritisch zijn?
Door bv achter spelers als onze Noorse vriend aan te gaan, kweek je verwachtingen,  net als bij Sambo.

Verhaal van Henk is duidelijk,  maar rijmt niet met wat Booijj vertelde.
En als je naar afgelopen half jaar kijkt en de nieuwe selectie ziet weet je dat het heel zwaar wordt.
Daar bovenop onze zware start en een nederlaag in de ogenschijnlijk makkelijkste wedstrijd van de eerste 5....
Onze Noorse vriend is nog geen einde oefening zie mijn eerdere post hierover. Die verheerlijking van Sambo, hij heeft geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld niks bewezen dus en nu komt er een speler die zich 2 jaar op het hoogste niveau heeft bewezen en die wordt door een aantal als koekenbakker/sushi-bereider afgeschilderd.
Het kritische is omgeslagen tot negativiteit tot belachelijk maken van.

Cambuur Groningen

Maar? stel dat we 1 miljoen hebben geboden op de Noor en er zit 400 duizend tussen vraag en aanbod (dat zijn de getallen die lees) en het gaat niet door: dan is er dus kennnelijk nog wel 1 miljoen budget om spelers van te halen? Daar moet je wel iets voor binnen kunnen hengelen de komende weken. Als Bangura dan ook nog vertrekt voor pak hem beet 1 miljoen heb je helemaal een behoorlijk budget lijkt me.

Gronkowski

Duidelijk verhaal van Henk. Wat ik me dan afvraag; waarom spreken ze vanuit de club dan wel over "nieuwe mogelijkheden", "Cambuur 2.0", "andere categorie spelers" etc etc. Daarmee schep je ook bepaalde verwachtingen bij de supporters.

Daarnaast eens met de opmerking van Bernardo, het sentiment is voornamelijk bezorgdheid en niet negativiteit..

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op augustus 12, 2022, 12:21:19
Denk niet dat het negativiteit is, maar mensen maken zich gewoon zorgen dat het op deze manier niet goed gaat komen, ook gezien de reeks na de winterstop van afgelopen seizoen. Kan me niet voorstellen dat Henk zelf die zorgen niet heeft. Er moet echt nog wat gebeuren.

Zorgen mag, soms ook zenuwen omdat we gewoon niet weten hoe goed de nieuwe spelers zijn en of we herstellen van de 2e seizoenshelft.

Het punt dat Henk maakt (en ik ook nog wel eens herhaal hier ;) ) :
het helpt het team niet om alles steeds maar negatief te belichten. En sommigen slaan daarin ook nog eens helemaal door. (Kreten als waardeloos elftal, KKD-niveau, degradatie kandidaat nummer 1).

Zeker als de resultaten tegenvallen moet je de spelers steunen want als ze zonder zelfvertrouwen en bang het veld op gaan, dan weet je zeker dat het misgaat. Daar speelt het sentiment rond de club gewoon een grote rol bij. Het zal moeizaam gaan worden (zeker tot de winter) maar rustig blijven sprokkelen en spelen met de overtuiging dat we gaan handhaven. En iets langer nadenken voor je spelers of de club afbrand of dat de club helpt, wellicht... .

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 12:26:50
dan kun je ook zeggen.  Ik wil het geen 2.0 noemen maar er is meer mogelijk dan vorig seizoen.  We blijven echter 1 van de onderste 3 qua begroting.

Dan wek je wel minder valse hoop
Het is ook wat er geknipt en geplakt word door de Boer/de Vries ;)