Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: hobbes op januari 10, 2023, 15:18:58
Geld denk ik. Waarom gaat Sleegers anders bij Ado spelen?

Uiteindelijk draait het allemaal om geld. Je kan nog zo?n goed verhaal hebben, als een andere club meer betaald vis je achter het net. Daar valt niet tegenaan te scouten.

J.v.G.

Citaat van: hobbes op januari 10, 2023, 15:18:58
Geld denk ik. Waarom gaat Sleegers anders bij Ado spelen?
Dick Advocaat ;)

Byliiescc

Het is een schande dat er nog niks bij is gekomen aangezien het de maand van de waarheid is. Als je nu 2x verliest ben je te laat met nog spelers binnen halen en al helemaal te laat met eventuele proefspelers  :_schater.

Ngonge
Brandenhorst
Taabouni
en nog een cv gas erop :0=

Destroyer

Citaat van: Bens op januari 10, 2023, 15:13:27
Rechts en links halen clubs spelers op en lukt Cambuur niet om een speler binnen te halen. Aan wie ligt dit?
Booy, technische staf of spelers?

Vergeet niet dat onze overtuigende Henk er niet meer is. Die wist wel handen te binden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Josli

Persoonlijk zou ik eigenlijk nog het liefst een echt goede CV zien. Tol is nog een veel grotere bron van onrust dan onze keeper. Ik zou sowieso wat anders gaan spelen. Ik zou de buitenkanten openlaten en proberen via de backs aan te vallen. Met Bangura en Sai hebben we twee backs die dat goed kunnen. Goede vleugelspelers zie je ?berhaupt niet veel meer.

diekhuzen

Citaat van: Destroyer op januari 10, 2023, 16:46:11
Vergeet niet dat onze overtuigende Henk er niet meer is. Die wist wel handen te binden.

Henk is een prima trainer. Maar ook Henk is verantwoordelijk voor de samenstelling van de huidige selectie en het niet doorselecteren.

PePe

Citaat van: Josli op januari 10, 2023, 17:02:38
Persoonlijk zou ik eigenlijk nog het liefst een echt goede CV zien. Tol is nog een veel grotere bron van onrust dan onze keeper. Ik zou sowieso wat anders gaan spelen. Ik zou de buitenkanten openlaten en proberen via de backs aan te vallen. Met Bangura en Sai hebben we twee backs die dat goed kunnen. Goede vleugelspelers zie je ?berhaupt niet veel meer.

We hebben Mac nog!!

Specuveter

Citaat van: Bens op januari 10, 2023, 15:13:27
Rechts en links halen clubs spelers op en lukt Cambuur niet om een speler binnen te halen. Aan wie ligt dit?
Booy, technische staf of spelers?
zijn er dan echt zoveel nieuwe spelers gehaald?
Valt wel mee toch?

Bankzitter

Even snel geteld... zo'n 17 transfers tot nu toe in de eredivisie, dus inderdaad haalt de concurrentie ook geen ladingen spelers binnen.
Maar het duurt wel lang... de markt is nu 10 dagen open. Ultee zal toch meer hebben gevraagd dan alleen een linksbuiten.

J.v.G.

Een linksbuiten die ook in de spits kan spelen(zei de Graaf tussen neus en lippen door).
Locadia of Wildschut, iemand andere suggesties?

Montana

Citaat van: J.v.G. op januari 11, 2023, 14:01:33
Een linksbuiten die ook in de spits kan spelen(zei de Graaf tussen neus en lippen door).
Locadia of Wildschut, iemand andere suggesties?

Manu.

Leeuwarder94

Zou graag Locadia of Manu in het geel blauw zien. Maar deze spelers lijken mij toch net te hoog gegrepen. Er is binnen en buiten de Eredivisie interesse voor Locadia (waaronder Emmen waar hij geboren is). Manu heeft nog een contract in Bulgarije tot en met 2024 en doet het niet onaardig met 10 goals en 4 assist uit 16 wedstrijden. Ik denk niet dat ze hem zo snel verhuren.
De wens is de vader van de gedachte

sk13

Verkoop hoedemakers en huur riedewald en neem locadia voor een half jaar. Dan heb je 2 klasse spelers erbij. En blijf je erin

Holwerd voor Cambuur

Er loopt toch nog wel ergens ?emand rond die een doelpunt kan maken?!?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: sk13 op januari 11, 2023, 21:38:39
Verkoop hoedemakers en huur riedewald en neem locadia voor een half jaar. Dan heb je 2 klasse spelers erbij. En blijf je erin
er moet geen 2 maar 11 nieuwe spelers gehaald worden.