Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: papier op januari 12, 2023, 08:56:17
Ik begrijp niet waarom we met net-niet spelers als Breij en Sambissa wel doorgaan. Terwijl we andere net-niet spelers als Oratmangoen en Korte laten gaan.

Hoppa, de pleister op het zere plek. Oratmangoen weg doen heb ik nooit begrepen. Korte een bijtertje hadden we nu prima kunnen gebruiken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gasgeve

Citaat van: Destroyer op januari 12, 2023, 10:58:23
Hoppa, de pleister op het zere plek. Oratmangoen weg doen heb ik nooit begrepen. Korte een bijtertje hadden we nu prima kunnen gebruiken.
In eerste instantie begreep het laten gaan van deze twee spelers wel, omdat er gepocht werd over een Cambuur 2.0 waarbij deze spelers vervangen zouden worden door kwaliteit spelers. Als ik had geweten dat Balk ??n van deze vervangers zou zijn, dan begrijp ik het ook niet.

papier

Citaat van: Gasgeve op januari 12, 2023, 11:01:59
In eerste instantie begreep het laten gaan van deze twee spelers wel, omdat er gepocht werd over een Cambuur 2.0 waarbij deze spelers vervangen zouden worden door kwaliteit spelers. Als ik had geweten dat Balk ??n van deze vervangers zou zijn, dan begrijp ik het ook niet.

Ik begrijp het ook wel. Korte is eigenlijk niet goed genoeg voor op de vleugel, maar datzelfde geldt voor Sambissa. Oratmangoen schipperde ook tussen basis en bank en vloog van de vleugel naar het middenveld, datzelfde geldt voor Breij. In mijn optiek moet je een beeld hebben waar je naartoe wil gaan en als je dat weet kun je consequent keuzes maken. Doe je dat niet krijg je wat wij nu hebben, een ongebalanceerd elftal.

wagen306

Een type Peter de Roo wordt nu gemist op middenveld. hij wist de boel op scherp te zetten. Hoedemakers is niet zo'n type. Verwacht dat Henk de jong als td in het nieuwe seizoen terugkeert. Hij wist in tegenstelling tot Foeke spelers over te halen om voor Cambuur te kiezen.

diekhuzen

We hadden in het begin van het seizoen moeten doorselecteren. Henk en Foeke zijn daar beide verantwoordelijk voor. Vanaf het begin hebben we totaal geen diepgang in het spel en op de vleugels is het gewoon erg matig. Slecht ingekocht en ik vind nog steeds dat vd Water op links moet spelen en zowel Henk als Ultee ziet dat anders. Na gaat vd Water naar binnen ( spel vertragen) en volgt er een voorzet dat relatief makkelijk is te verdedigen.

We hadden sowieso afscheid van 5/6 spelers moeten nemen ( of verhuren)  en dan gaan voor nieuw elan. We hebben een (te) grote selectie en salarissen moeten worden betaald en daardoor is er minder ruimte voor versterking (denk ik).

Ultee heeft wel 6 weken voorbereiding gehad, maar werkt samen met een spelersgroep waar de sleur in zit en er is geen zelfvertrouwen.
Zondag tegen Emmen ( heeft maar ??n keer gewonnen de afgelopen 12 wedstrijden) en nog steeds kunnen wij daar  met de juiste instelling winnen. Poppetjes op de juiste plek zetten, Paulissen erin en nog wat versterking erbij straks.

Die beker boeit niks. Heel clich? kun je wat zelfvertrouwen opdoen, maar het gaat vooral nu om punten halen.

PePe

Cambuur moet de assistent van Excelsior halen. (Een type Sandor)
Door selecteren met assistenten kan mogelijk ook goed zijn voor Cambuur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op januari 12, 2023, 10:58:23
De vinger op de zere plek, je bent te positief. 8)
Die spelers gingen toch de zomer daarvoor weg, we hebben toen het beste halfjaar uit de geschiedenis gespeeld
Henk, held, bedankt

SCC

In de voorbereiding was het al zeer matig (slecht) tegen de graafschap, RKC, Heracles, de Duitsers. Dus eigenlijk al 12 maanden (kalenderjaar) beetje blaffen, nauwelijks bijten.

Josli

Ben het er ook niet mee eens dat we bijters nodig hebben. Korte was in de KKD een redelijke speler, maar heeft echt niet het niveau. We hebben creativiteit nodig. Op het middenveld en op de vleugel. Het is veel te voorspelbaar allemaal.  En het liefst een CV, die ook eens durft in te dribbelen. De rest is goed genoeg.

ruubmac

Citaat van: Josli op januari 12, 2023, 12:55:11
Ben het er ook niet mee eens dat we bijters nodig hebben. Korte was in de KKD een redelijke speler, maar heeft echt niet het niveau. We hebben creativiteit nodig. Op het middenveld en op de vleugel. Het is veel te voorspelbaar allemaal.  En het liefst een CV, die ook eens durft in te dribbelen. De rest is goed genoeg.

We hebben iemand nodig die zijn bek open trekt. Er wordt totaal niet gecoacht. Denk dat dat met Ruiter op de goal al een stuk scheelt.

Joop

De selectie is kwalitatief sterk genoeg om probleemloos rechter rijtje eredivisie mee te doen. Er ontbreekt alleen een spits die uit het niets een goal kan maken en in ieder geval alle kansen die nu gecre?erd worden afmaakt en daarnaast de ploeg op sleeptouw neemt. Nu staan er 11 onzekere spelers op het veld die bevriezen zodra ze in het strafschopgebied van de tegenstander komen. Een speler van het kaliber Ogbeche ontbreekt momenteel en zal er beslist zondag al moeten staan. Heb je zo'n speler dan komt de rest ook in een positieve flow. Zolang je in de huidige negatieve flow zit gaat het niet beter worden. Helaas is zo'n speler bij elke club meer dan welkom, dus je zult je in de scouting moeten onderscheiden en risico's met salarissen moeten nemen..

papier

Citaat van: Joop op januari 12, 2023, 13:40:07
De selectie is kwalitatief sterk genoeg om probleemloos rechter rijtje eredivisie mee te doen. Er ontbreekt alleen een spits die uit het niets een goal kan maken en in ieder geval alle kansen die nu gecre?erd worden afmaakt en daarnaast de ploeg op sleeptouw neemt. Nu staan er 11 onzekere spelers op het veld die bevriezen zodra ze in het strafschopgebied van de tegenstander komen. Een speler van het kaliber Ogbeche ontbreekt momenteel en zal er beslist zondag al moeten staan. Heb je zo'n speler dan komt de rest ook in een positieve flow. Zolang je in de huidige negatieve flow zit gaat het niet beter worden. Helaas is zo'n speler bij elke club meer dan welkom, dus je zult je in de scouting moeten onderscheiden en risico's met salarissen moeten nemen..

Ogbeche speelde met Manu, Lukoki, Ritzmaier, De Ridder, Narsingh, Rosheuvel. Die waren allemaal beter dan de spelers die we nu op de vleugel hebben.

Jandehulk

Citaat van: papier op januari 12, 2023, 13:50:11
Ogbeche speelde met Manu, Lukoki, Ritzmaier, De Ridder, Narsingh, Rosheuvel. Die waren allemaal beter dan de spelers die we nu op de vleugel hebben.
klopt helemaal.

Specuveter

Leuk allemaal die bespiegelingen...
Maar waar blijven die nieuwe spelers??

michello

Wellicht dat ze wachten (huur) totdat Kallon klaar is? Die moet nog een potje en dan zit hij in een lange ?stop? in China.