Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Als er nu niet heel snel nieuwe spelers komen snap ik er niks meer van.

Bolle

Selectie is goed genoeg toch?  :R  :(

NRG

Citaat van: sk13 op januari 11, 2023, 21:38:39
Verkoop hoedemakers en huur riedewald en neem locadia voor een half jaar. Dan heb je 2 klasse spelers erbij. En blijf je erin

Ik zou niet weten aan welke club we de Hoedemakers in deze vorm moeten verkopen. Gratis weggeven lukt nog niet eens ben ik bang.

sunderland

Citaat van: Bolle op januari 11, 2023, 22:58:42
dat steekt mij ook, als je nagaat dat we al zo lang bezig zijn met versterking, tis een grote soap.We wudde voor de gek houden

papier

Citaat van: Bolle op januari 11, 2023, 22:58:42

Zeker goed genoeg. Voor middenmoot 3e divisie.

papier

Citaat van: sunderland op januari 12, 2023, 08:12:54
dat steekt mij ook, als je nagaat dat we al zo lang bezig zijn met versterking, tis een grote soap.We wudde voor de gek houden

Ik mis ook een gebrek aan reflectie bij het halen van spelers als Balk en Mambimbi.

papier

Citaat van: HanBerger058 op januari 12, 2023, 08:37:52
Dit komt simpelweg omdat de scouting van Cambuur lachwekkend amateuristisch is georganiseerd. Feitelijk gaat alleen Jan Bruin weleens op pad. En wordt verder vooral geleund op zaakwaarnemers (met belang), een onbewezen schimmig advies bureautje van wijsneus Marco van der Heide en leunt men op scoutingsprogramma wyscout...

Er moet gescout worden door mensen die de club(cultuur) kennen, vanuit een scoutingsvisie op lange en korte termijn. Hoe het nu gaat; triest.. :wall

Dat is de oorzaak. Het halen van spelers als Balk en Mambimbi het gevolg. Als je hier op reflecteert (en dat had in mijn ogen al lang kunnen gebeuren) dan kun je de oorzaak aanpakken. Is niet geconstateerd is dus niet gebeurd is dus niet in gang gezet. Gevolg, nog minimaal een half jaar op de oude voet verder. Een manier die je eigen belangen niet op de beste manier dienen.

666

2 buitens met een actie AUB, we spelen nu zonder voorhoede in de eredivisie (bizar eigenlijk als je er over nadenkt)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Goedemorgen  ;(

Kunnen we al die huurlingen niet terug sturen naar hun huidige clubs want deze gasten kunnen er helemaal niks van.

Noordcambuur

Citaat van: 666 op januari 12, 2023, 08:47:44
2 buitens met een actie AUB, we spelen nu zonder voorhoede in de eredivisie (bizar eigenlijk als je er over nadenkt)
klopt het is ook bizar de laatste goede buitenspeler was Kallon.

papier

Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2023, 08:50:44
klopt het is ook bizar de laatste goede buitenspeler was Kallon.

Ik begrijp niet waarom we met net-niet spelers als Breij en Sambissa wel doorgaan. Terwijl we andere net-niet spelers als Oratmangoen en Korte laten gaan.

Noordcambuur

Citaat van: papier op januari 12, 2023, 08:56:17
Ik begrijp niet waarom we met net-niet spelers als Breij en Sambissa wel doorgaan. Terwijl we andere net-niet spelers als Oratmangoen en Korte laten gaan.
ik weet het niet meer :?

sunderland

Maar ik weiger ook te geloven dat Volendam, Emmen, Fortuna en Exelcior een betere selectie hebben dan ons. Wat die clubs wel hebben zijn normale aanvallers. Verder niet. Dat Ultee er niks van bakt baart mij zorgen. Gisteren Bergsma niet eens in de basis notabene ons beste speler. Ultee had praatjes dat ie zoveel weds had terug gekeken nou hoe dan. Kijk die weds Utrecht es terug dan waar Bergsma de beste van het veld was.

papier

Citaat van: sunderland op januari 12, 2023, 08:59:34
Maar ik weiger ook te geloven dat Volendam, Emmen, Fortuna en Exelcior een betere selectie hebben dan ons. Wat die clubs wel hebben zijn normale aanvallers. Verder niet. Dat Ultee er niks van bakt baart mij zorgen. Gisteren Bergsma niet eens in de basis notabene ons beste speler. Ultee had praatjes dat ie zoveel weds had terug gekeken nou hoe dan. Kijk die weds Utrecht es terug dan waar Bergsma de beste van het veld was.

Dat we gisteren verliezen ligt echt niet aan het feit dat Bergsma niet speelt, kan me best voorstellen dat je in de beker denkt we geven Calvin en Smand minuten. Die zouden, met alle respect, het klusje moeten kunnen klaren tegen De Treffers.

Overigens denk ik niet dat onze selectie slechter is, maar wel slechter in balans. Je kan niet alleen maar dezelfde types in een team hebben. 95% van de spelers haalt na de wedstrijd de schouders op en gaat door. Je moet een paar hebben die vraagtekens zetten bij het spel en de prestatie om te kunnen groeien. Naar mijn idee hebben we veel goede spelers die mee kunnen gaan in die groei. Maar hebben we geen spelers die voorop lopen om de stappen te zetten om te groeien. En dan blijf je hangen op het niveau waar je zit. Combineer dat met wat pech, slechte vorm en een logisch gevolg is dat het vertrouwen daalt. Op dit moment zit het team naar mijn idee in een vicieuze cirkel en wil je die doorbreken dan moet er rigoreus wat anders gebeuren.

De trainerswissel is om een heel andere reden dan bij ontslag. Het is dan ook logisch dat Barto/Bosschaart blijven zitten maar de zachte overgang zorgt er naar mijn idee voor dat je niet van het moment gebruik maakt om de nieuwe trainer die cirkel te laten doorbreken. Gevolg; we gaan door op dezelfde voet.

Bankzitter

Voor het seizoen zei ik al dat de clubs waar het rustig blijft, niet degraderen en clubs met onrust en paniek wel.. Kwalitatief (en ook nog op punten) zijn de verschillen echt niet heel groot. Helaas zie je dat het bij Excelsior en GAE er stabiliteit is en dus punten. Helaas zijn wij de club gebleken waar de paniek toeslaat en spelers onherkenbaar passief op het veld staan.

Dat heeft inderdaad veel met te samenstelling van de selectie te maken (teveel dezelfde karakters en geen goede hi?rarchie, zie ook gedoe met de aanvoerdersband)