Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik snap de ambitie van spelers om eredivisie te spelen, met name vanwege het salaris en het niveau.
Maar als je een speler als M?hren vraagt wat het mooiste seizoen was, dan zal zo'n speler toch kiezen voor een jaar KKD met veel overwinningen en een prijs boven "anoniem" meespelen in de eredivisie.

sunderland

Citaat van: De Gast op juli 12, 2023, 17:49:30
Misschien heeft Mark nog niet ingezien dat Cambuur en de onderste clubs uit de eredivisie gewoon zijn niveau is. Feyenoord was een mazzeltje, evenals dat salaris. Back to reality zou ik zeggen.
dit is wat jij vind? hij was bij Fortuna erg goed en kon overal heen. Als Feyenoord dan komt doe je dat en in het begin deed ie het daar ook prima. Hij kon naar Az Twente en naar Zwitserland. Het was geen mazzeltje.. Ben het met jou eens dat hij daarna niet meer dat nivo heeft aangetikt.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 12, 2023, 18:07:02
Ik snap de ambitie van spelers om eredivisie te spelen, met name vanwege het salaris en het niveau.
Maar als je een speler als M?hren vraagt wat het mooiste seizoen was, dan zal zo'n speler toch kiezen voor een jaar KKD met veel overwinningen en een prijs boven "anoniem" meespelen in de eredivisie.
ik snap helemaal maar er zal eerst een spits weg moeten voordat M?hren haalt.

Noordcambuur

Nu nog 3 toppertjes halen dan staan we er nog niet zo raar erop :y

nee,wel?

Allemaal toppers uit de hoge hoed van griiskiekert :y :thumbsup

Inferno-058

Krijg alleen maar het gevoel dat Diemers hier is om de supporters tevreden te houden. Als Cambuur echt z'n club was had hij allang voor de club gekozen. Natuurlijk moet hij salaris inleveren, maar hier verdien je ook niet slecht. Ik zou er als club zijnde niet veel tijd/en energie insteken. Dat kan je beter steken in spelers die wel willen. Het is graag of niet.

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op juli 12, 2023, 22:46:04
Krijg alleen maar het gevoel dat Diemers hier is om de supporters tevreden te houden. Als Cambuur echt z'n club was had hij allang voor de club gekozen. Natuurlijk moet hij salaris inleveren, maar hier verdien je ook niet slecht. Ik zou er als club zijnde niet veel tijd/en energie insteken. Dat kan je beter steken in spelers die wel willen. Het is graag of niet.
dom gelul dit..

V-man

Die tattoo van het stadion op zijn arm zegt ook wel iets hoor! Hoop dat hij toch voor SCC kiest. Die twee jaar substantieel meer verdienen zal uiteindelijk ook wel opgaan. Hier kan hij, wat mij betreft, "priceless goodwill kweken". Come on Diemers teken!

sjaak

Citaat van: Inferno-058 op juli 12, 2023, 22:46:04

Hij gaat naar Frisia, maar die traine nog niet

Inferno-058

Citaat van: Eewal op juli 12, 2023, 22:54:15
dom gelul dit..
Want? Hoe zit het dan wel? Zo'n reactie is pas dom.

Inferno-058

Citaat van: V-man op juli 12, 2023, 23:11:55
Die tattoo van het stadion op zijn arm zegt ook wel iets hoor! Hoop dat hij toch voor SCC kiest. Die twee jaar substantieel meer verdienen zal uiteindelijk ook wel opgaan. Hier kan hij, wat mij betreft, "priceless goodwill kweken". Come on Diemers teken!
Ik zou het wel geweten hebben als ik de mogelijkheid heb om bij m'n club te voetballen

PePe

Het zou best kunnen dat Cambuur met een goeie deal bezig is (verkoop) en dat Diemers hierdoor mogelijk wordt?

Inferno-058

Citaat van: sunderland op juli 12, 2023, 14:39:07
wat zou jij doen? Iedereen praat er maar zo makkelijk over. Cambuur kan niet eens de  helft betalen dan wat zijn laatste salaris was. Stel je eens voor dat je zelf 70% van je salaris inlevert.
Het is niet zo dat je het financieel slecht hebt bij Cambuur. Je verdient nog steeds veel meer dan de doorsnee Leeuwarder. Het is ruim genoeg om van rond te komen. Dat Mark mogelijk veel luxe uitgaven heeft waardoor de kosten oplopen is een ander verhaal.

poelie-lwd

Citaat van: PePe op juli 12, 2023, 23:30:34
Het zou best kunnen dat Cambuur met een goeie deal bezig is (verkoop) en dat Diemers hierdoor mogelijk wordt?

Dus dan gaan we een astronomisch salaris betalen voor een speler zonder marktwaarde en waarvan je maar moet afvragen of hij mee kan in het aanvallende voetbal wat Sjors voor ogen heeft. Voor dat geld zie ik liever 1 of 2 jongere spelers met potentie die op termijn wel wat gaan opleveren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Een of twee jaartjes China/zandbak zoals Kallon bijvoorbeeld ook doet en je kan een mooie poos vooruit. Hoewel we geen medelijden met hem hoeven te hebben zal Diemers niet tot in lengte van dagen kunnen rentenieren denk ik.