Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2023, 07:23:19
Dus dan gaan we een astronomisch salaris betalen voor een speler zonder marktwaarde en waarvan je maar moet afvragen of hij mee kan in het aanvallende voetbal wat Sjors voor ogen heeft. Voor dat geld zie ik liever 1 of 2 jongere spelers met potentie die op termijn wel wat gaan opleveren.

Dit is denk ik een beetje het dilemma op dit moment
We hebben wel een paar routiniers nodig maar gaan voorlopig niet meer in salarissen investeringen

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2023, 07:23:19
Dus dan gaan we een astronomisch salaris betalen voor een speler zonder marktwaarde en waarvan je maar moet afvragen of hij mee kan in het aanvallende voetbal wat Sjors voor ogen heeft. Voor dat geld zie ik liever 1 of 2 jongere spelers met potentie die op termijn wel wat gaan opleveren.
Je kan met Diemers veel kanten op, hij kan op 10, 8, 6 en als hangende linksbuiten en je hebt ervaring/leider nodig in deze tot nu toe jonge selectie :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juli 13, 2023, 09:18:01
Je kan met Diemers veel kanten op, hij kan op 10, 8, 6 en als hangende linksbuiten en je hebt ervaring/leider nodig in deze tot nu toe jonge selectie :thumbsup
Niet dat ik een fan zal worden van Ultee, maar een verlengstuk van een trainer binnen de selectie is wel van belang om stabiliteit te verkrijgen, dus zou Diemers hier heel goed passen met zijn ervaring en capaciteiten.

sunderland

Zou toch proberen om Kallon los te harken |:)

LS_LWD

Ik begreep dat de gesprekken met VVV en Jan de Boer nooit zijn gestopt. Het is altijd nog de intentie geweest om daar uiteindelijk aan te sluiten.

Bankzitter

VVV kon de eerste keeper niet meer betalen.

Benieuwd of De Koe deze week wel tekent.

grijskijker

Citaat van: LS_LWD op juli 13, 2023, 10:57:42
Ik begreep dat de gesprekken met VVV en Jan de Boer nooit zijn gestopt. Het is altijd nog de intentie geweest om daar uiteindelijk aan te sluiten.
Mooi voor Jan, succes bij VVV!

zeewolde

Diemers al getekend?  :devil

hobbes

Citaat van: LS_LWD op juli 13, 2023, 10:57:42

Die was hier ook niet nodig.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

sommigen  zijn hier lyrisch over diemers maar wat heeft die afgelopen seizoen nou laten zien bij emmen?

richard

Citaat van: Grijskijkert op juli 13, 2023, 09:18:01

Zou Diemers ook een mening hebben denk je?

sunderland

grijskijker

Citaat van: richard op juli 13, 2023, 16:44:56
Zou Diemers ook een mening hebben denk je?
Vast, maar daar heb ik het niet over, ik geef aan dat hij bruikbaar is/kan zijn, meer niet.. ;)