Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 3 leden
zeewolde, okkele, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nog geruchten over nieuwe spelers?..

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op juli 13, 2023, 18:55:31
Nog geruchten over nieuwe spelers?..

Ik las hier iets over ene Mark Diemers?

zeewolde

Citaat van: richard op juli 13, 2023, 16:44:56
Zou Diemers ook een mening hebben denk je?
zou jij ook nog wel eens iets positiefs te melden hebben?

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op juli 13, 2023, 19:51:56
zou jij ook nog wel eens iets positiefs te melden hebben?

Wat is daar negatief aan?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2023, 19:56:44
Wat is daar negatief aan?
Franco :_schater :_schater

En kijk de rest maar terug. Ik weet ook dat Richard een die hard supporter is, maar hij blijft teveel in het negatieve steken.

Zie dingen weer eens war positief allemaal...

hobbes

Citaat van: zeewolde op juli 13, 2023, 22:02:06
Franco :_schater :_schater

En kijk de rest maar terug. Ik weet ook dat Richard een die hard supporter is, maar hij blijft teveel in het negatieve steken.

Zie dingen weer eens war positief allemaal...

Ik geloof dat Richard liever het woord realisme gebruikt ;)

Specuveter

Cambuur had bijna Rami Al  Hajj binnen.
Hij koos echter voor Odense.

Eewal

Citaat van: Specuveter op juli 14, 2023, 09:54:33
Cambuur had bijna Rami Al  Hajj binnen.
Hij koos echter voor Odense.
in mijn ogen kun je iemand niet bijna binnen hebben als hij simpelweg voor een andere club kiest.

grijskijker

Profvoetbaldroom van Milan de Koe (21) komt uit: hij tekent een contract bij SC Cambuur

Marissa de Jong ? Vandaag, 10:35 ? Sport

Milan de Koe (21) uit Zuidhorn gaat zijn profvoetbaldroom verwezenlijken bij SC Cambuur. In Leeuwarden tekent hij een contract voor een seizoen met een optie op nog een seizoen.

De Koe trainde de afgelopen anderhalve week mee bij de Leeuwarders en speelde een helft tijdens de oefenwedstrijd tegen SSV Jeddeloh in Koarnjum. Hij komt over van Harkemase Boys, waar Cambuur deze zaterdag tegen oefent in Kootstertille.

Lang leek het erop dat De Koe het profvoetbal niet meer zou halen; twee jaar geleden stopte hij helemaal met voetbal, nadat een avontuur bij Fortuna Sittard (waarvan hij trainer Sjors Ultee kent) op niets uitliep. Hij voelde zich eenzaam in Sittard, midden in coronatijd, en kreeg heimwee.

Verdediging

Bij vv Zuidhorn vond hij het plezier in het voetbal terug en daarmee ook de kriebels om toch nog eens een stapje hogerop te proberen. Dat lukte bij Harkemase Boys en nu dus ook bij Cambuur, waar De Koe ook in de jeugdopleiding speelde, totdat de gezamenlijke jeugdopleiding van FC Groningen en Cambuur stopte en hij overstapte naar Groningen.

Centraal in de verdediging krijgt De Koe te maken met concurrenten L?on Bergsma, Marco Tol en Floris Smand. De Koe kan zowel links als rechts centraal in de verdediging uit de voeten.

grijskijker

Centraal achterin alles dubbel bezet :thumbsup

Oud Cambuur

Mooi oud nieuws niet is al 3 dagen bekend

hobbes

Citaat van: Oud Cambuur op juli 14, 2023, 10:54:14
Mooi oud nieuws niet is al 3 dagen bekend

Zolang Cambuur het niet officieel meld kan het LC het niet brengen.

Eewal

grijskijker

Citaat van: Eewal op juli 14, 2023, 11:17:49
goed genoeg?
Centrum met Tol en Bergsma en met op de achterhand De Koe, Anyasi en Smand, vind ik voor de KKD meer dan prima.

Oud Cambuur

Ik begin me toch een beetje zorgen te maken wat er nu nu binnenkomt aan spelers (met uitzondering Fedde de Jong) is allemaal met de hoop dat het een schot in de roos is maar niet op voetbalkwaliteit. Je kunt wel alle posities dubbel bezet hebben maar kwaliteit moet leidend zijn in mijn ogen. Met El Hilali en nu weer de Koe weet je niet of ze mee kunnen straks in de competitie ook Smand en Sylla zijn nog geen zekerheid en het rendement van Balk in de ere was ook nihil. Wat er mist is echt routine ik weet de meesten hier spugen op Diemers om persoonlijke reden en niet om het voetbal maar de man heeft wel een stuk routine al zal hij hier hier wel niet blijven hij is duidelijk nog ambitieus. Maar het is wel het niveau spelers wat er nog bij moet komen. Wachten dat we onze parels Bangura en van Kaam worden verkocht en dan pas routiniers aankopen is zeer riskant omdat het nog zeer rustig is met interesse voor deze 2 voetballers.