Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
Bankzitter, justremco, mathijs901, Bens

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2025, 09:47:05
Benamar erbij zou wel echt perfect zijn.
Zou mooi zijn, al heb ik ook echt veel vertrouwen in Berkhout.

Huizen

Weet niet waar die naam vandaan komt maar het zou mij verbazen als Benamar komt. Mocht hij en bijv. een naam als Postema (bewezen goals op niveau) komen ben ik meer dan tevreden.

papier

Citaat van: Bussum op juli 09, 2025, 12:08:26
Weet niet waar die naam vandaan komt maar het zou mij verbazen als Benamar komt. Mocht hij en bijv. een naam als Postema (bewezen goals op niveau) komen ben ik meer dan tevreden.

Postema zou ik qua type niet zien passen. Volgens mij een 4-4-2 aanvaller en niet een 4-3-3 speler.

Bankzitter

We missen nog ervaren kracht die centraal en op 6 uit de voeten kan.
Het is geen probleem als we soms met een jonkie spelen als de as maar op orde blijft.
Het zou me niet verbazen als Bakkati en Henstra dan sneller aanhaken dan verwacht.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2025, 12:14:21
Het is geen probleem als we soms met een jonkie spelen als de as maar op orde blijft.
Het zou me niet verbazen als Bakkati en Henstra dan sneller aanhaken dan verwacht.
Zou daar Van Nieff wel willen zien...

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2025, 12:14:21
Souren is een ervaren 6 en Amofa kan daar ook spelen. Zou liever een ervaren aanvallende middenvelder zien. De doelpunten gaan weer moeilijk vallen als daar geen scorend vermogen staat

Bankzitter

Ik bedoelde eigenlijk als back-up / concurrent voor Souren of Amofa. En eigenlijk als Diemers ontbreekt (dan schuift Souren naar voren).
Ik zie ook graag een diepgaande scorende middenvelder, denk dat ze toch voor Nartey en R?lke blijven gaan.

Oud Cambuur

Amofa heeft een knieblessure, Thijs Jansen kan binnenkort weer aanhaken, Berkhout trainde apart maar is weer op het veld. Kian visser heeft 10 minuten met hersteltrainer gewerkt en is toen weer afgehaakt. Binder nog steeds niet aanwezig. En Mercera waarschijnlijk met zijn laatste week in Leeuwarden bezig is vergevorderd met een transfer waarheen weet ik helaas niet

Gasgeve

Moet wel snel een CV bij, helemaal als Mercera ook nog weggaat. Met Priem kunnen we niet aankomen in de competitie.

De Gast

Citaat van: sunderland op juli 09, 2025, 12:23:34
Souren is een ervaren 6 en Amofa kan daar ook spelen. Zou liever een ervaren aanvallende middenvelder zien. De doelpunten gaan weer moeilijk vallen als daar geen scorend vermogen staat

Ze zullen wellicht redeneren 'we zijn weer een jaartje verder'.. en gokken op een hoger rendement.
Maar ben het wel met dei eens. Het zal weer van ver moeten komen.

mark1989

Een centrale verdediger en een spits erbij dan zijn we klaar.
Tenzij er nog een paar weggaan.
Ik vind het met Binder en Visser wat mager. Vooral omdat Binder al weer geblesseerd is.
Amofa is eigenlijk een vleugelverdediger dacht ik.

Maar het moeten wel echt versterkingen zijn. Niet weer een type de Leeuw.

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op juli 09, 2025, 14:28:21
Een centrale verdediger en een spits erbij dan zijn we klaar.
Tenzij er nog een paar weggaan.
Ik vind het met Binder en Visser wat mager. Vooral omdat Binder al weer geblesseerd is.
Amofa is eigenlijk een vleugelverdediger dacht ik.

Maar het moeten wel echt versterkingen zijn. Niet weer een type de Leeuw.
we hebben nog niks op linkerkant in de verdediging.
En moet zeker nog spits bij en vleugelaanvallers.

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op juli 09, 2025, 14:31:10
we hebben nog niks op linkerkant in de verdediging.
En moet zeker nog spits bij en vleugelaanvallers.

Ik ga er vooralsnog vanuit dat Pauwels gewoon blijft. En dat die zweedse vleugelaanvaller komt. Dan heb je Balk en Kooistra achter de hand.
En ga er vanuit dat Galvez blijft. Maar dan moet er inderdaad nog eentje op links bij als vleugelverdediger

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op juli 09, 2025, 14:47:15
Ik ga er vooralsnog vanuit dat Pauwels gewoon blijft. En dat die zweedse vleugelaanvaller komt. Dan heb je Balk en Kooistra achter de hand.
En ga er vanuit dat Galvez blijft. Maar dan moet er inderdaad nog eentje op links bij als vleugelverdediger
mark1989 Pauwels gaat echt weg en Galvez is nog steeds niet rond.
Achter Balk komt een nieuwe vleugelaanvaller.

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op juli 09, 2025, 14:50:08
mark1989 Pauwels gaat echt weg en Galvez is nog steeds niet rond.
Achter Balk komt een nieuwe vleugelaanvaller.

Zolang het niet rond is met Pauwels is dat niet zeker. En belangrijkste is dat Cambuur geen vervanger kan halen van het caliber Pauwels zolang hij niet verkocht is.
Dus het feit dat hij waarschijnlijk weggaat kun je niet zoveel mee. Behalve dat ze de lijstjes klaar hebben moeten liggen van vervangers. Maar ga ervanuit die lijsten er zijn.

En ik vind eigenlijk dat je niet iemand achter Balk moet halen, maar een vleugel die beter is. Iemand die met de hakken tegen de lijn kan spelen en een voorzet kan geven. Anders staat die spits er ook voor jan met korte naam bij.