Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: mark1989 op juli 09, 2025, 15:08:34
Zolang het niet rond is met Pauwels is dat niet zeker. En belangrijkste is dat Cambuur geen vervanger kan halen van het caliber Pauwels zolang hij niet verkocht is.
Dus het feit dat hij waarschijnlijk weggaat kun je niet zoveel mee. Behalve dat ze de lijstjes klaar hebben moeten liggen van vervangers. Maar ga ervanuit die lijsten er zijn.

En ik vind eigenlijk dat je niet iemand achter Balk moet halen, maar een vleugel die beter is. Iemand die met de hakken tegen de lijn kan spelen en een voorzet kan geven. Anders staat die spits er ook voor jan met korte naam bij.

Volgens Henk is het bijna zeker dat Pauwels vertrekt vandaar de Zweedse vleugelflitser die zowel links als rechtsbuiten kan spelen

debaas058

Het zou mooi zijn als Balk verkocht wordt. Heeft natuurlijk een prima mentaliteit, maar ik vond hem tegen het einde van vorig seizoen al steeds minder worden. Ik denk dat hij prima te vervangen is en nooit weer een seizoen gaat spelen zoals hij vorig seizoen deed..
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 09, 2025, 14:50:08
mark1989 Pauwels gaat echt weg en Galvez is nog steeds niet rond.
Achter Balk komt een nieuwe vleugelaanvaller.

Wat ik begrepen heb zijn cambuur en manchester eens maar Galvez eiste een basisplaats tja en  niemand is zeker van zijn plaats

Robinho

wie weet wat over een mogelijk vertrek van Balk?

Bankzitter

Je kunt weer opnieuw beginnen alles weggaat (Balk, Mercera, Galvez, , Pauwels).
Zou toch proberen dan Balk en Galvez binnenboord te houden met wel goede concurenten.

Rugnummer 9 is overigens nog vrij, dus wie weet komt er nog wat bij (Binder heeft 13).

Gasgeve

Citaat van: mark1989 op juli 09, 2025, 14:47:15
Ik ga er vooralsnog vanuit dat Pauwels gewoon blijft. En dat die zweedse vleugelaanvaller komt. Dan heb je Balk en Kooistra achter de hand.
En ga er vanuit dat Galvez blijft. Maar dan moet er inderdaad nog eentje op links bij als vleugelverdediger
Henstra staat hoger in de pikorde dan Kooistra. Wordt veel meer van verwacht.

Voorstopper

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2025, 15:30:20
Je kunt weer opnieuw beginnen alles weggaat (Balk, Mercera, Galvez, , Pauwels).
Zou toch proberen dan Balk en Galvez binnenboord te houden met wel goede concurenten.

Rugnummer 9 is overigens nog vrij, dus wie weet komt er nog wat bij (Binder heeft 13).

Is die dan niet voor kai als dat door gaat?

Inferno-058

Citaat van: Lore op juli 08, 2025, 21:17:24
Zeg je dat niet tegen de verkeerde?
Nee, sommige mensen lijken te zijn vergeten dat dit een forum is... Geen eensgezindheidkliekje.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2025, 15:34:20
Henstra staat hoger in de pikorde dan Kooistra. Wordt veel meer van verwacht.
waarop baseer jij dat ? Het is niet zo. Hoe vaak is Henstra ingevallen vorig seizoen?

Bankzitter

Bij buitenspelers kijk je toch vooral wat de wedstrijd nodig heeft,Zeker bij invallers.  Sta je voor, dan wil je nog wel eens terugzakken en uit de omschakeling spelen en kies je eerder voor pure snelheid. Als je wat moet forceren dan moet een speller goed zijn in kleine ruimtes, handige, creatieve spelers. En ook de vorm is bepalend.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 09, 2025, 12:17:47
Zou daar Van Nieff wel willen zien...

Oei, dit schept een band met Galdiano  :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2025, 13:55:45
Moet wel snel een CV bij, helemaal als Mercera ook nog weggaat. Met Priem kunnen we niet aankomen in de competitie.

Jonker?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2025, 18:34:19
Bij buitenspelers kijk je toch vooral wat de wedstrijd nodig heeft,Zeker bij invallers.  Sta je voor, dan wil je nog wel eens terugzakken en uit de omschakeling spelen en kies je eerder voor pure snelheid. Als je wat moet forceren dan moet een speller goed zijn in kleine ruimtes, handige, creatieve spelers. En ook de vorm is bepalend.
dat is ook zo. Begrijp vaak niet waarom kooistra niet vaker de kans krijgt op de flank ipv in de spits. Hij deed het tegen Feyenoord zeer naar behoren maar vaak langs de lijn

Bankzitter

Ik snapte dat ook niet... misschien de pech dat Balk en Pauwels wel 90 minuten volhouden. Vaak is bij buitenspelers het beste er wel af na een uurtje en wil je een frisse. Het was altijd wel mooi dat zo'n back het al zwaar had met Kallon of Antonia had en dan kwam er nog een Korte of Oratmangoen invallen.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2025, 19:11:10
Ik snapte dat ook niet... misschien de pech dat Balk en Pauwels wel 90 minuten volhouden. Vaak is bij buitenspelers het beste er wel af na een uurtje en wil je een frisse. Het was altijd wel mooi dat zo'n back het al zwaar had met Kallon of Antonia had en dan kwam er nog een Korte of Oratmangoen invallen.

Dat had afgelopen seizoen vooral te maken dat er geen spits was en dus Balk altijd nodig was voor de omschakeling om nog iets van gevaar te hebben. En daarbij dat Cambuur bijna nooit makkelijk en vroeg op voorsprong kwam. Dus kon je nooit even lekker wisselen en moesten er altijd noodgrepen uitgehaald worden voor een resultaat.

Ik denk dat Kooistra dit seizoen veel meer kansen krijgt.