Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: mark1989 op juli 09, 2025, 19:24:45
Dat had afgelopen seizoen vooral te maken dat er geen spits was en dus Balk altijd nodig was voor de omschakeling om nog iets van gevaar te hebben. En daarbij dat Cambuur bijna nooit makkelijk en vroeg op voorsprong kwam. Dus kon je nooit even lekker wisselen en moesten er altijd noodgrepen uitgehaald worden voor een resultaat.

Ik denk dat Kooistra dit seizoen veel meer kansen krijgt.
volgens mij heeft jou verhaal wat tegenstrijdigheden. Balk naar de spits betekent juist dat Kooistra meer kans had moeten krijgen. Kooistra? is geen spits dat ziet iedereen . Dat we nooit eens met 2-0 voorstonden in de rust betekende idd dat het altijd billenknijpen was om een resultaat te halen en daar heb je gelijk in

YellowBlue

Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2025, 13:55:45
Moet wel snel een CV bij, helemaal als Mercera ook nog weggaat. Met Priem kunnen we niet aankomen in de competitie.
beoogde duo is toch Amofa en Berkhout. Jonker als stand-in voor linker cv, Priem is nog te licht, dus voor rechter cv moet er nog 1 bij.

YellowBlue

Citaat van: mark1989 op juli 09, 2025, 14:28:21
Een centrale verdediger en een spits erbij dan zijn we klaar.
Tenzij er nog een paar weggaan.
Ik vind het met Binder en Visser wat mager. Vooral omdat Binder al weer geblesseerd is.
Amofa is eigenlijk een vleugelverdediger dacht ik.

Maar het moeten wel echt versterkingen zijn. Niet weer een type de Leeuw.

Amofa is een rechtsbenige CV die ook vaak linker cv en af en toe back heeft gespeeld.

Arno A

Hebben we wel genoeg middenvelders die een paar goals kunnen maken? Moet het weer allemaal van Diemers komen? Of zien jullie wel goalgetters rondlopen in deze selectie?

Galdiano

Citaat van: Arno A op juli 09, 2025, 21:39:33
Moet het weer allemaal van Diemers komen?

Weer?
7 doelpunten en 4 assists is voor een speler op die positie en van dit kaliber te weinig.
Er moet echt een ander type (scorende) middenvelder bij.

Nartey gaat ze niet maken en Souren ook niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Balk.
R?lke kan ook zo maar l?s gaan... .

Maar inderdaad wel een punt van aandacht.
Af en toe een goal uit een corner of vrije trap zou ook wel helpen.

mark1989

Citaat van: sunderland op juli 09, 2025, 21:18:31
volgens mij heeft jou verhaal wat tegenstrijdigheden. Balk naar de spits betekent juist dat Kooistra meer kans had moeten krijgen. Kooistra? is geen spits dat ziet iedereen . Dat we nooit eens met 2-0 voorstonden in de rust betekende idd dat het altijd billenknijpen was om een resultaat te halen en daar heb je gelijk in

Nee want Balk is geen echte spits. Voorzetten geven op Balk heeft weinig zin. Dus aan een type kooistra op de flank met Balk in de spits is niet heel logisch. Dan heb je alleen maar lopers.
Hangt wel van de tegenstander enzo af. Het zou in theorie kunnen werken, maar zou daar niet zo snel voor kiezen.

Gasgeve

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 09, 2025, 19:02:58
Jonker?
3 centrale verdedigers is te weinig, vandaar dat er nog ??n bij moet. Maar dat vinden ze ook bij de club, dus dat komt goed uit.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 09, 2025, 18:02:00
waarop baseer jij dat ? Het is niet zo. Hoe vaak is Henstra ingevallen vorig seizoen?
Leeuwarder Courant van 8 juli.

Noordcambuur

Gaat er wat gebeuren vandaag :?

Derkx R.H.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 10, 2025, 08:12:45
Leeuwarder Courant van 8 juli.
Lees jij die ?  Die kut krant heeft het dus wederom niet goed.

sunderland

Derkx R.H.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 10, 2025, 10:20:05
Lees jij die ?  Die kut krant heeft het dus wederom niet goed.
Ik verwacht zelf ook dat Henstra meer talent heeft dan Kooistra. We gaan het dit jaar zien. Hopelijk breken ze beide keihard door.