Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 08, 2013, 21:43:01
Zoals ik gister al aangaf, potje is nagenoeg leeg!
Echter als er een buitenkansje zich voordoet is er altijd nog wel ergens een sok ;)

Snap je het zelf nog?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op augustus 08, 2013, 22:45:05
Snap je het zelf nog?

Ja! Het voor gecalculeerde potje is nagenoeg leeg (zeg maar gerust leeg)
Echter als een speler ala tighadouini al buiten de boot valt, is er altijd nog wel wat te regelen buiten het ingecalculeerde potje om ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op augustus 08, 2013, 23:18:07
Ja! Het voor gecalculeerde potje is nagenoeg leeg (zeg maar gerust leeg)
Echter als een speler ala tighadouini al buiten de boot valt, is er altijd nog wel wat te regelen buiten het ingecalculeerde potje om ;)

Als die komt hebben we een fantastisch elftal
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

PePe

Citaat van: dit is mien club op augustus 09, 2013, 07:48:01
Als die komt hebben we een fantastisch elftal

Zou Cambuur dan ook nog gokken op Adnane?

veroen

Valt me een hele erg op Hoe veel hier doen alsof tiga ons kampioen heeft gemaakt... Heeft het leuk gedaan hoor maar kan ook overdreven worden.

Ik heb na redelijk wat trainingen gezien te hebben dat feldballe heel wat potentie heeft, balaanname en inzicht en techniek zijn boven gemiddeld.
Als er nog een beetje extra geld is zoals alleen Galdiano weet zorg er dan voor dat je in de laatste week/2week nog ergens kan versterken waar je dan een probleem signaleert

Lore

Citaat van: veroen op augustus 09, 2013, 13:13:12
Valt me een hele erg op Hoe veel hier doen alsof tiga ons kampioen heeft gemaakt... Heeft het leuk gedaan hoor maar kan ook overdreven worden.

Ik heb na redelijk wat trainingen gezien te hebben dat feldballe heel wat potentie heeft, balaanname en inzicht en techniek zijn boven gemiddeld.
Als er nog een beetje extra geld is zoals alleen Galdiano weet zorg er dan voor dat je in de laatste week/2week nog ergens kan versterken waar je dan een probleem signaleert

Mee eens! Dus Cambuur kan het beste iemand op de administratie aannemen!

666

Citaat van: Lore op augustus 09, 2013, 13:45:14
Mee eens! Dus Cambuur kan het beste iemand op de administratie aannemen!

Daar zijn ze dus te laat mee... Comp is al begonnen en de sk / cc zijn al verwerkt. :proost

Doe maar iemand die de stoeltjes een beetje opfrist
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op augustus 09, 2013, 14:30:32
Daar zijn ze dus te laat mee... Comp is al begonnen en de sk / cc zijn al verwerkt. :proost

Doe maar iemand die de stoeltjes een beetje opfrist

:_schater :_schater :_schater

Drumfather SCC

Even speciaal voor Veroen  :devil

Vitesse heeft nog maar eens een huurling van Chelsea binnengehaald. Na Cristián Cuevas volgt nu Lucas Piazón.

TIGHA KAN DUS NOG STEEDS  |:)  :insane

Grapke hoor  :proost

De Gast

Met Dijkstra en Broekhof heb je nog twee centrale verdedigers achter de hand. Nu de laatste centen maar opmaken aan een topper voorin wat een doelpunt kan maken  :0=

Galdiano

Ik ben van mening wanneer Hemmen vanaf minuut 1 had gespeeld er al veel meer kansen zouden zijn geweest. Schokker, Lukoki, Bakker en Ritzmaier kunnen wel scoren evenals van Moorsel.

Denk toch echt dat we nog een verdediger nodig hebben, en geen spits! Misschien nog een buiten erbij voor de breedte, want mijn voorkeur aat toch echt uit naar Lukoki, Schokker met als stand in Feldballe.

Galdiano

Tenzij we Barto verhuren aan Harkemase Boys, dan mag er nog wel een spits bij ;)

AL

Liever een goede aanvaller erbij dan een goede centrale verdediger (liefst beide).

piene hassus

Ut allerliefst Barto en Hemmen lere goals te maken

liwwarder 19

Denk niet meer dat tighadouni  :scc komt