Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2013, 08:47:47
Ik ben van mening wanneer Hemmen vanaf minuut 1 had gespeeld er al veel meer kansen zouden zijn geweest. Schokker, Lukoki, Bakker en Ritzmaier kunnen wel scoren evenals van Moorsel.

Als het meezit zouden ze wel eens een enkel doelpuntje kunnen maken ja... Hemmen misschien wat meer. Maar er zal toch echt voorin nog een klasbak erbij moeten komen.

SCCornjum

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 09, 2013, 16:36:29
Even speciaal voor Veroen  :devil

Vitesse heeft nog maar eens een huurling van Chelsea binnengehaald. Na Cristián Cuevas volgt nu Lucas Piazón.

TIGHA KAN DUS NOG STEEDS  |:)  :insane

Grapke hoor  :proost
Hoe is het met zijn blessure ?
Watching Football Is Not A Crime

mugel

Kennelijk is er nog ruimte voor 1 versterking en moet dat een centrale verdediger worden als ik de berichtgevingen mag geloven. Interesse in bijv. Jaliens snap ik een beetje maar als er echt maar 1 bijkomt is zoeken naar een aanvaller/spits beter, al zijn die moeilijker te vinden. Ik kijk nu naar PSV (gemiddelde leeftijd 20 en oudste is 22) en ervaring en oudere spelers zijn dus niet noodzakelijk.
Ik heb nu in 2 wedstrijden gezien dat we sterker kunnen zijn op 't middenveld, achterin redelijk goed staan en weinig weggeven en dat we voor de goal iets missen.
Als we toch voor die verdediger gaan heb ik zomaar het volgende idee.
Barto komt denk ik te kort voor eredivisie en kan misschien verhuurd aan een club in JL. Mochten we degraderen (wat ik niet hoop), dan kunnen we hem vast weer gebruiken. Daarmee is er misschien ruimte voor een andere spits..
Is bijvoorbeeld Mitchell te Vrede van Feyenoord niet te huur? Zal bij aanblijven van Pelle en anderen daar weinig spelen, en zou voor ons goed zijn.

P.s. Bij weggaan van Swinkels hebben we nog wel een keeper nodig. Wie o wie moet dit worden?

Lore

Citaat van: mugel op augustus 10, 2013, 22:26:55
Kennelijk is er nog ruimte voor 1 versterking en moet dat een centrale verdediger worden als ik de berichtgevingen mag geloven. Interesse in bijv. Jaliens snap ik een beetje maar als er echt maar 1 bijkomt is zoeken naar een aanvaller/spits beter, al zijn die moeilijker te vinden. Ik kijk nu naar PSV (gemiddelde leeftijd 20 en oudste is 22) en ervaring en oudere spelers zijn dus niet noodzakelijk.
Ik heb nu in 2 wedstrijden gezien dat we sterker kunnen zijn op 't middenveld, achterin redelijk goed staan en weinig weggeven en dat we voor de goal iets missen.
Als we toch voor die verdediger gaan heb ik zomaar het volgende idee.
Barto komt denk ik te kort voor eredivisie en kan misschien verhuurd aan een club in JL. Mochten we degraderen (wat ik niet hoop), dan kunnen we hem vast weer gebruiken. Daarmee is er misschien ruimte voor een andere spits..
Is bijvoorbeeld Mitchell te Vrede van Feyenoord niet te huur? Zal bij aanblijven van Pelle en anderen daar weinig spelen, en zou voor ons goed zijn.

P.s. Bij weggaan van Swinkels hebben we nog wel een keeper nodig. Wie o wie moet dit worden?

Ik denk dat verhuur van Barto te weinig oplevert om een nieuwe spits aan te trekken. Wij hebben het maar met hem te doen. Gewoon Hemmen opstellen en doorgaan.

Wat mij opvalt is dat sommige andere ploegen ook een erg sombere indruk maken. Als ik Heracles en NEC bekijk heb ik niet het idee dat wij hier voor onder doen.

Nieuwe keeper? Zijn altijd een beetje wazige types toch? Misschien eens in de sexindustrie scouten? Heb jij daar contacten?

moodygrunn

Citaat van: Lore op augustus 10, 2013, 23:31:41
Nieuwe keeper? Zijn altijd een beetje wazige types toch? Misschien eens in de sexindustrie scouten? Heb jij daar contacten?

Onze keeper speelt voortaan ook in een zwart leren pak? Please do tell....
In Henk en Sandor we trust

PeterCambuur

Kunnen we al bijna witte rook verwachten met een transfer van Kew Jaliens? Weet iemand hoe het staat met de onderhandelingen? Zou een mooie versterking zijn!

Drumfather SCC

Citaat van: SCCornjum op augustus 10, 2013, 20:22:17
Hoe is het met zijn blessure ?
Hij traint weer mee met de selectie bij Vitesse

el haj

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 11, 2013, 17:27:48
Hij traint weer mee met de selectie bij Vitesse

Havenaar staat nu linksbuiten, denk dat ze Adje wel kunnen gebruiken..

Galdiano

Citaat van: PeterCambuur op augustus 11, 2013, 17:00:23
Kunnen we al bijna witte rook verwachten met een transfer van Kew Jaliens? Weet iemand hoe het staat met de onderhandelingen? Zou een mooie versterking zijn!

Deze week komt er duidelijkheid. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Synea

Liever iets eerder dan donderdag/vrijdag misschien kan die dan gelijk in de basis spelen^^
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

sunderland

We moeten eens ophouden hier om naar andere clubs te kijken .Eagels en Rkc waren zo slecht .Nou je ziet et wel.

Galdiano

Citaat van: Synea op augustus 11, 2013, 18:31:25
Liever iets eerder dan donderdag/vrijdag misschien kan die dan gelijk in de basis spelen^^

Jaliens zal niet in de basis starten neem ik aan!

Eerst maar een week of twee meetrainen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Synea

Ja idd.. maar goed iedere upgrade is meegenomen!!! Zaterdag moeten er doelpunten vallen.. Morgen Hemmen maar een paar erin tikken dan wordt het wel duidelijk dat hij in de basis hoort..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Ruppppert

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2013, 21:18:40
We moeten eens ophouden hier om naar andere clubs te kijken .Eagels en Rkc waren zo slecht .Nou je ziet et wel.
naar ons zelf blijven kijken al is het moeilijk en vervelend als je de concurrenten ziet winnen, maar er zijn nog genoeg wedstrijden te spelen + nog een paar weken voor dat de transfer periode voorbij is. ik hoop nog op een aanvaller en een verdediger.

sunderland