Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 4 leden (1 verborgen)
justremco, bok, wacko jacko

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Lwd79 op januari 25, 2018, 12:11:52
Spectaculair!
Zwaar onder de indruk van deze transfer.

Ik neem aan dat dit sarcastisch is? In dat geval, wat was een betere optie geweest? Met de wetenschap dat de optie "Peersman behouden" niet meer aangevinkt kan worden. Alles afzeiken en zeuren kan altijd nog. Ik heb deze man nog geen minuut zien spelen, jij wel?
In Henk en Sandor we trust

Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op januari 25, 2018, 13:08:15
Jij als zijn schaduw kan het weten...
nee jij als zijn vriend

grijskijker

Citaat van: Jandehulk op januari 25, 2018, 15:50:24
nee jij als zijn vriend
Jij schijnt precies te weten of Foeke hard voor zijn centen werkt,dus moet je wel zijn schaduw zijn want niemand anders dan hij of zijn schaduw weet dit.. Zelfs zijn vrienden weten dit niet...

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 25, 2018, 16:11:00
Jij schijnt precies te weten of Foeke hard voor zijn centen werkt,dus moet je wel zijn schaduw zijn want niemand anders dan hij of zijn schaduw weet dit.. Zelfs zijn vrienden weten dit niet...
Niemand weet het, want Foeke heeft geen vrienden. :D

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 14:56:41
Teijse is beter dan Peersman.

Maar kom eens met een beschikbare en haalbare linksback?

Salasiwa! Overigens kregen we een prima lb op een presenteerblaadje uit Duitsland. Niet goed genoeg  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 14:56:41
Teijse is beter dan Peersman.

Maar kom eens met een beschikbare en haalbare linksback?
ja poelie?????

sunderland

Labylle huren met optie zou ik zeggen.

keije

Mitchel Bakker , de linksback van jong Ajax proberen te huren.

zeewolde

Citaat van: keije op januari 25, 2018, 22:19:52
Mitchel Bakker , de linksback van jong Ajax proberen te huren.
ze zijn met theijsse bezig, waarom dan nog een linksback?

sunderland

Idd ze hewwe nog geen flikker daan en die jonge traint al mee maar nee hoor we mutte weer 50/50 onderhandelen. Weest toch van te voren wat die gast ongeveer wil hewwe. Vd vegt is toch weg.

sunderland

Als het zo blijft dan staan we er weer mooi op. Hoop niet dat ze straks weer met die no no,s aan komen.

cambuurmania

Ik denk dat hooguit Theijse hierheen komt,en dat is nog niet eens zeker.
Ze krijgen het niet voor mekaar om goede betere spelers hier heen te halen.
Van 't zomer vielen al een paar spelers af die ze graag wilden hebben(Falkenburg,van Mieghem).
En constant aangeven we hebben nog een potje om spelers in de winter te halen,en 5 dagen voor de deadline er gewoon nog niet 1 te hebben.
Zeg dan gewoon we willen elke euro voor het stadion bewaren en proberen met minimale middelen nacompetitie halen,maar hou ons niet voor de gek.
Is gewoon lachwekkend aan het worden ik vind dat vdBelt en Booy falen.

speculeter

Ik wacht het nog even af.
Het is nog geen Woensdag maar mocht er niks meer bij komen dan hebben ze wel wat uit te leggen vind ik.
Werden Manu en Obeche ook niet eens op laatste moment gehaald?

cambuurmania

Citaat van: speculeter op januari 26, 2018, 10:20:54
Het is nog geen Woensdag maar mocht er niks meer bij komen dan hebben ze wel wat uit te leggen vind ik.

Was eredivisie heleboel spelers hebben geen zin in Jupiler league,en naar het affiche van vanavond kijkend?

Cor

Citaat van: speculeter op januari 26, 2018, 10:20:54

De nieuwe Nederlandse mentaliteit. Uitleggen aan het volk waarom iets niet lukt. Zou jij bij de nummer 13 van de JL willen spelen als je geen Cambuur hart hebt. En kijk eens naar de spelers die hier wel willen spelen. Die worden bij voorkeur al voor het contract getekend is afgebrand hier op het forum. Of spelers die van enorme waarde waren, Bakker, Streek, wat is daar wel niet allemaal over geroepen hier. Ochbege werd niet gehaald maar kwam hier zelf naar toe. Manu kwam pas naar ons toen de competitie al een paar wedstrijden op gang was.