Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Huzumer op augustus 30, 2018, 15:36:56
Als het binnen onze financiële mogelijkheden niet lukt om een speler te halen, die een directe versterking is, dan zij het zo! En het is nog geen 31 augustus ...

En daar moeten we dan maar gewoon mee akkoord gaan? Zoals op de vorige pagina ook al aangegeven is hebben we een vrij dure directie voor eerste divisie begrippen en horen we nog steeds bij de top 8 vwb spelersbudget. Dan mag je naar mijn idee wel meer verwachten dan alleen een "raamwerk"

Jandehulk

Citaat van: Huzumer op augustus 30, 2018, 15:36:56
Als het binnen onze financiële mogelijkheden niet lukt om een speler te halen, die een directe versterking is, dan zij het zo! En het is nog geen 31 augustus ...
da's waar...maar zowel vd hurk,als Cas Peters is een flinke versterking voor Cambuur...

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op augustus 30, 2018, 15:31:26
Ik ga echt niet nav Foeke zijn verhaal mijn SK verlengen, dat doe je toch sowieso?
Absoluut, dat is het eerste wat ik in mei altijd doe. Ik ben ook iets milder gestemd dan een aantal hier om eerder aangegeven reden dat ik het niet verstandig vind in een jaar met zoveel concurrentie weer een aantal grootverdieners binnen te halen. Mijn enige ontevredenheid is de manier van communiceren vanuit direcie: Die vertellen volgens mij niet het werkelijke verhaal, kwalititeit ipv kwantiteit komt niet echt sterk over met de selectie tot nu toe.

Jandehulk

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 30, 2018, 15:44:04
Absoluut, dat is het eerste wat ik in mei altijd doe. Ik ben ook iets milder gestemd dan een aantal hier om eerder aangegeven reden dat ik het niet verstandig vind in een jaar met zoveel concurrentie weer een aantal grootverdieners binnen te halen. Mijn enige ontevredenheid is de manier van communiceren vanuit direcie: Die vertellen volgens mij niet het werkelijke verhaal, kwalititeit ipv kwantiteit komt niet echt sterk over met de selectie tot nu toe.
wil wel graag een elftal dat de play-offs haald ja....daar zitten de meeste (waaronder ik) het meest over in ...we mogen verdomme wel wat eisen of niet!!!... seizoenskaart word niet goedkoper als we het niet halen hé..of mindere spelers halen...nu verrot mij die paar euro niet,maar we binne wel Cambuur .

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 30, 2018, 15:44:04

Daar kan ik me in vinden. Maar ben daardoor niet persoonlijk beledigd zoals sommige dat wel zijn. Het is zonde dat we zo terug zijn gegaan in kwaliteit maar het zou nog erger zijn als Cambuur failliet gaat omdat er weer geld wordt uitgegeven dat er niet is.

Bankzitter

In de eredivisie hadden we de centen ook niet maar met wat creativiteit toch een selectie die 2x twaalfde eindigde. Er zijn wat gretige spelers gehaald, wat doorstroming uit Jong, allemaal prima. Maar op 6 is Hake met een noodoplossing gekomen. Na Schindler was er nog genoeg tijd om desnoods via huur of proefspelers wat te doen.

speculeter

Wat is er overigens waar van het gerucht dat er belangstelling is voor van deelen?

justremco

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 16:09:25
Wat is er overigens waar van het gerucht dat er belangstelling is voor van deelen?

Geeft zelf bij omroep abe aan dat er naar hem geïnformeerd is...

Vlampiep

Citaat van: hobbes op augustus 30, 2018, 15:57:01
Daar kan ik me in vinden. Maar ben daardoor niet persoonlijk beledigd zoals sommige dat wel zijn. Het is zonde dat we zo terug zijn gegaan in kwaliteit maar het zou nog erger zijn als Cambuur failliet gaat omdat er weer geld wordt uitgegeven dat er niet is.
Als de financiele ruimte er niet is om voldoende kwaliteit aan te kunnen trekken, is een begrijpelijk argument.
Maar als je overhead in je bvo gelijk is aan die van een middel eredivisie club en je inkomsten niet, is er iets fundamenteel mis in de bedrijfsvoering en is voor mij onbegrijpelijk.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op augustus 30, 2018, 16:14:57
Als de financiele ruimte er niet is om voldoende kwaliteit aan te kunnen trekken, is een begrijpelijk argument.
Maar als je overhead in je bvo gelijk is aan die van een middel eredivisie club en je inkomsten niet, is er iets fundamenteel mis in de bedrijfsvoering en is voor mij onbegrijpelijk.

Geen speld tussen te krijgen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vakje 13

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 16:09:25

m.i. logisch, vind het een uitstekende back en doodzonde dat hij niet speelt. Eerder al benoemd dat je met deze spelers uitstekend 3-5-2 / 5-3-2 kunt spelen voor veel dreiging op de kant en meer voetbal in het centrum:

Mous
Steenvoorden - Mbende - Schilder
vDeelen - Sai - Maulun - Schils - Sambissa
Rossi - Mathieu (Kippersluis / Conraad / Robertha)

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op augustus 30, 2018, 16:14:57

2 directeuren en 7 managers. Er zijn tijden van minder werkgelegenheid geweest lijkt me.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Vakje 13 op augustus 30, 2018, 17:03:27
m.i. logisch, vind het een uitstekende back en doodzonde dat hij niet speelt. Eerder al benoemd dat je met deze spelers uitstekend 3-5-2 / 5-3-2 kunt spelen voor veel dreiging op de kant en meer voetbal in het centrum:

Mous
Steenvoorden - Mbende - Schilder
vDeelen - Sai - Maulun - Schils - Sambissa
Rossi - Mathieu (Kippersluis / Conraad / Robertha)

Of v Deelen gewoon op de back en Sai op 6 ipv Schindler of Schils
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2018, 17:58:43
2 directeuren en 7 managers. Er zijn tijden van minder werkgelegenheid geweest lijkt me.
mannen dat zeg ik nu al de hele tijd wat moeten we met zoveel mensen die in het pak lopen..... :_schater

Montana

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2018, 17:58:43

Eensch! En op de verkeerde posten bezuinigen