Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 22:21:41
Speler op proef morgen schijnt geweldige voetballer te zijn :_schater

Al bekend wie?

Trainert!

Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 22:21:41
Speler op proef morgen schijnt geweldige voetballer te zijn :_schater

Dat je ?berhaupt nu in de fase waar je zit nog begint aan spelers op
Proef. Weken/maandenlang om alles in kaart te brengen en dan met een proefspeler komen. Het zijn een stelletje malloten die het voor het zeggen op spelersgebied, met Foeke voorop.

Lore

Lieve Cambuur-supporters,

Ik merk dat ik niets meer haal uit het forum. Het is te voorspelbaar geworden en slechts een heel beperkt aantal posts lijkt op iets van een inhoudelijk discussie. Dit hoeft van mij echt niet positief te zijn, daar is momenteel ook weinig reden voor, maar reageren op elkaars argumenten zonder je vast te bijten in je eigen absolute gelijk. Of enige nuance, omdat wij nu eenmaal ook niet alles weten.

Voor mij is het hier nu wel klaar. Na twintig jaar. Helaas, maar ik hou er mee op.

Het ga jullie goed en wees een beetje lief voor elkaar.

veteraan

Citaat van: Lore op januari 09, 2023, 09:45:31

Ik merk dat ik niets meer haal uit het forum. Het is te voorspelbaar geworden en slechts een heel beperkt aantal posts lijkt op iets van een inhoudelijk discussie. Dit hoeft van mij echt niet positief te zijn, daar is momenteel ook weinig reden voor, maar reageren op elkaars argumenten zonder je vast te bijten in je eigen absolute gelijk. Of enige nuance, omdat wij nu eenmaal ook niet alles weten.

Voor mij is het hier nu wel klaar. Na twintig jaar. Helaas, maar ik hou er mee op.

Het allerbeste Lore !
Het lijkt inderdaad alsof de machteloosheid van het veld doorloopt naar hier !
Ik hou er ook mee op voorlopig

Vlampiep

Citaat van: veteraan op januari 09, 2023, 10:55:45

Het allerbeste Lore !
Het lijkt inderdaad alsof de machteloosheid van het veld doorloopt naar hier !
Ik hou er ook mee op voorlopig
Wat toch jammer dat forumleden die reeds jaren de club steunen en gerekend mogen worden tot de ECHTE supporters het forum gaan verlaten.
Ook ik erger mij aan de sterk veranderde mentaliteit op het forum. Ook ik ben opgegroeid in een andere tijd en heb de club van het ontstaan zien groeien en vele malen teloor zien gaan.  Velen kunnen  waarschijnlijk niet omgaan met teleurstellingen en uitten hun frustraties op een andere wijze dan wat ik en waarschijnlijk generatiegenoten hebben aangeleerd.

hobbes

Citaat van: Trainert! op januari 09, 2023, 09:19:27

Dat je ?berhaupt nu in de fase waar je zit nog begint aan spelers op
Proef. Weken/maandenlang om alles in kaart te brengen en dan met een proefspeler komen. Het zijn een stelletje malloten die het voor het zeggen op spelersgebied, met Foeke voorop.

Beetje jammer dat de club weer afgebrand wordt op basis van een gerucht. Iemand roept op Twitter dat er een proefspeler komt en de wereld is te klein. Hetzelfde geldt voor spelers die naar andere clubs gaan. De standaard opmerking dat de club heeft liggen slapen terwijl niemand weet of ze ?berhaupt ge?nteresseerd zijn/waren.

Specuveter

Citaat van: hobbes op januari 09, 2023, 11:26:05
Beetje jammer dat de club weer afgebrand wordt op basis van een gerucht. Iemand roept op Twitter dat er een proefspeler komt en de wereld is te klein. Hetzelfde geldt voor spelers die naar andere clubs gaan. De standaard opmerking dat de club heeft liggen slapen terwijl niemand weet of ze ?berhaupt ge?nteresseerd zijn/waren.
Helemaal gelijk!

Om een voorbeeld te noemen
Met Matt Seuntjes waren ze helemaal rond
Hij heeft op Zaterdag nog met Ultee gebeld en hij zou Maandag voor eerst trainen.
Naast een zieke broer schijnt hij ook nog in scheiding te liggen en heeft daarom er voor gekozen om niet naar Cambuur te gaan ivm zijn kinderen.
Soms heb je er geen invloed op dat mensen hier komen vostballen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 09, 2023, 09:45:31

Stel dat je op een zaterdagavond altijd met een groep vrienden de kroeg ingaat om samen wat te drinken en die vrienden praten altijd alleen maar over de ellende van de wereld. Wie allemaal dood zijn gegaan, welke ziektes je allemaal kunt hebben zonder dat je het weet, dat de wereld op instorten staat, dat de economie op de rand van de afgrond staat, dat het klimaat de mensheid gaat vernietigen, enz. Het gaat er niet om dat ze het niet zouden mogen zeggen, ze hebben alle recht om dat te doen. Ze zijn realistisch, want de gevaren zijn er wel degelijk. Maar het is niet gezond en je gaat er zelf aan kapot. Je ziet dat er steeds meer vrienden niet komen opdagen op de zaterdagen, juist de vrienden die nog wel eens wat tegenspraak gaven. Ik denk dat ik na verloop van tijd die groep vrienden ook niet meer zou kunnen verdragen en weg zou gaan.

Dat gevoel heb ik nu regelmatig op dit forum.
Henk, held, bedankt

PePe

Ik vind het apart, dat juitst nu het slecht gaat met Cambuur, en dat er nu forumleden willen afhaken. Volgens mij zijn deze forumleden teleurgesteld in de Cambuur prestaties, en de hieruit vloeiende frustraties.

Bankzitter

Er hangt al vanaf de voorbereiding iets rond de club van fatalisme dat het allemaal niet goed komt. Alsof het de laatste jaren te goed ging ofzo.
Niet alleen hier op het forum, ook op andere sociale media. En was Henk ook al opgevallen die er ook wat over geroepen heeft.
Er wordt ook  zo veel nadruk op het belang van handhaving gelegd dat het de club lijkt te verlammen... spelers maar ook organisatorisch.
Angstig, apatisch, zo ken ik deze club niet...

PePe

Er is misschien een druk gekomen, omdat we in de eredivisie naar het nieuwe stadion willen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op januari 09, 2023, 12:13:55
Ik vind het apart, dat juitst nu het slecht gaat met Cambuur, en dat er nu forumleden willen afhaken. Volgens mij zijn deze forumleden teleurgesteld in de Cambuur prestaties, en de hieruit vloeiende frustraties.

Nee hoor, gisteren een mooi tochtje gemaakt en woensdag en zondag ben ik er weer bij, vol goede moed. Draait om het forum, niet om Cambuur. Zoals Vlampiepje al eerder zei: onze generatie is niet zo veel gewend. Ik heb plakboeken uit de jaren 70 over een gemiste periodetitel en een gemiste promotie... We hebben nog kans op handhaving en ik blijf daar tot het (bittere) eind in geloven.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 09, 2023, 11:42:40
Helemaal gelijk!

Om een voorbeeld te noemen
Met Matt Seuntjes waren ze helemaal rond
Hij heeft op Zaterdag nog met Ultee gebeld en hij zou Maandag voor eerst trainen.
Naast een zieke broer schijnt hij ook nog in scheiding te liggen en heeft daarom er voor gekozen om niet naar Cambuur te gaan ivm zijn kinderen.
Soms heb je er geen invloed op dat mensen hier komen vostballen
dit is het verhaal wat ze hier naar buiten brengen maar ik heb ook gehoord dat foeke niet echt doorpakte. Het ging om 4 maanden en het was ook allemaal al bekend voor het eerste gesprek. Je kunt ook een compromis sluiten in deze. En Ultee weet dit ook.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op januari 09, 2023, 12:18:27
Er hangt al vanaf de voorbereiding iets rond de club van fatalisme dat het allemaal niet goed komt. Alsof het de laatste jaren te goed ging ofzo.
Niet alleen hier op het forum, ook op andere sociale media. En was Henk ook al opgevallen die er ook wat over geroepen heeft.
Er wordt ook  zo veel nadruk op het belang van handhaving gelegd dat het de club lijkt te verlammen... spelers maar ook organisatorisch.
Angstig, apatisch, zo ken ik deze club niet...
Eens, het spandoek va gisteren was ook illustratief: we laten de moed niet zakken. Pracht uitgevoerd en bedoeld, maar niet een teken van kracht. Alsof je er al bij neer legt.
Henk, held, bedankt

sunderland

Het is gewoon zo dat het hele bestuur dacht dat het met deze selectie wel even goed zou komen. Er is al vanaf juni bekend dat er voorin echt iets moet gebeuren ( 9500 mensen op tribune weten dat en zien dat). Met 8 goals was dat nog duidelijker geworden. Maar toch doen ze niks terwijl de belangrijkste fase van het seiz was aangebroken. En nu sta je hier, daardoor. Ik weiger ook net als Kuzmanovic om nu al de handdoek te gooien maar vrees wel en ik heb ook de hele nacht geen oog dicht gedaan eerlijk gezegd.