Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 20:24:10
Ik zou het heel raar vinden als we met een piepjong Cambuur aan dit belangrijke jaar beginnen. Dan straal je niet uit dat je met Eredivisie het nieuwe stadion in wilt.

Elke linie een ervaren man erbij! Gas!!  :0=

Daar gaat Reijnen ook echt wel voor zorgen, ervaring met talent combineren. Maar juist de ervaren spelers zijn het moeilijkste te krijgen. Vaak kom je dan bij spelers uit die in de voorbereiding bij Eredivisie-clubs buiten de basis lijken te vallen. Dus vergt wellicht meer geduld, omdat die spelers nog op de markt moeten komen.

De Gast

Precies waarom we vorig jaar zijn gedegradeerd. En inmiddels is Breij met z'n 26 jaar de oudste. Dat we maar geen ervaring binnen (kunnen) halen vind ik toch wel zorgwekkend.

zeewolde

Citaat van: De Gast op juli 11, 2023, 11:47:32
En inmiddels is Breij met z'n 26 jaar de oudste.

Slecht ge?nformeerd De gast :_schater

grijskijker

Oud Cambuur

Milan de Koe krijgt een contract aangeboden ken hem niet als voetballer afgelopen zaterdag is hij mij niet opgevallen

Trainert!

Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2023, 12:30:00
Milan de Koe krijgt een contract aangeboden ken hem niet als voetballer afgelopen zaterdag is hij mij niet opgevallen

De koe op kunstgras.  :devil

grijskijker

Citaat van: Trainert! op juli 11, 2023, 13:04:15

De koe op kunstgras.  :devil
En als hij jarig is trakteert hij standaard op vlaai...

Sakas

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2023, 13:08:13
En als hij jarig is trakteert hij standaard op vlaai...

:_schater
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2023, 07:16:59
Ik vind het altijd wonderlijk om te lezen hoe goed supporters zijn ingevoerd m.b.t. de de financi?le huishouding van betaald voetbalorganisaties en spelers  :_schater
ik weet oek wast dou verdienst :devil

grijskijker

sunderland

Tanjajeah

Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2023, 12:30:00

Ik kan hier niks over vinden. Ik vond hem trouwens wel in positieve zin opvallen afgelopen zaterdag.

Bankzitter

ChatGPT: schrijf een scoutingsrapport voor Milan de Koe
(Niet te serieus nemen,deze  AI kan alleen teksten produceren en heeft geen data na september 2021
Als je Floris Smand opvraagt krijg je waarschijnlijk eenzelfde tekst :_schater)

Scoutingrapport

Speler: Milan de Koe
Positie: Centrale verdediger
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1,90 m
Gewicht: 85 kg

Algemene beoordeling:
Milan de Koe is een getalenteerde centrale verdediger met veel potentieel. Op zijn jonge leeftijd heeft hij al laten zien dat hij over de fysieke en technische eigenschappen beschikt om uit te groeien tot een topverdediger. Zijn kracht, lengte en atletisch vermogen maken hem moeilijk te passeren, terwijl zijn inzicht en positionering hem helpen om gevaarlijke situaties te anticiperen en af te snijden.

Fysieke eigenschappen:
Met een lengte van 1,90 meter is Milan de Koe een imposante verschijning in de verdediging. Hij gebruikt zijn lengte en kracht effectief in luchtduels en is sterk in het afdekken van tegenstanders. Zijn atletisch vermogen stelt hem in staat om snelheid en wendbaarheid te combineren, waardoor hij goed in staat is om zijn directe tegenstander te volgen en in te grijpen wanneer dat nodig is.

Technische vaardigheden:
De technische vaardigheden van Milan de Koe zijn indrukwekkend voor een speler van zijn leeftijd en positie. Hij heeft een uitstekende balcontrole en kan zowel korte als lange passes nauwkeurig afleveren. Zijn balbehandeling stelt hem in staat om drukte te ontwijken en het spel rustig op te bouwen vanuit achterin. Bovendien heeft hij een sterke tackle en is hij in staat om effectief te verdedigen in ??n-op-??n situaties.

Mentale eigenschappen:
Milan de Koe toont veel volwassenheid en zelfvertrouwen in zijn spel. Hij communiceert goed met zijn medespelers en organiseert de defensieve linie. Zijn leiderschapskwaliteiten zijn duidelijk zichtbaar, zelfs op jonge leeftijd. Hij blijft kalm onder druk en neemt verantwoordelijkheid voor zijn acties op het veld. Hij heeft een sterke arbeidsethos en is bereid om hard te werken om zijn spel verder te ontwikkelen.

Verbeterpunten:
Hoewel Milan de Koe al indrukwekkende vaardigheden en eigenschappen vertoont, zijn er nog steeds enkele aspecten van zijn spel die verbetering kunnen gebruiken. Hij zou zijn communicatie verder kunnen verbeteren en meer vocaler kunnen worden op het veld om zijn medespelers te begeleiden. Daarnaast kan hij werken aan zijn snelheid en explosiviteit om nog beter te kunnen anticiperen op snelle tegenstanders.

Potentieel:
Met zijn natuurlijke talent en sterke basisvaardigheden heeft Milan de Koe het potentieel om uit te groeien tot een topcentrale verdediger. Als hij blijft werken aan zijn zwakke punten en zijn spel blijft ontwikkelen, kan hij een waardevolle aanwinst worden voor een professionele club op het hoogste niveau. Zijn leiderschap, vastberadenheid en toewijding aan het spel geven aan dat hij de mentale eigenschappen heeft om te slagen op het hoogste niveau.

Conclusie:
Milan de Koe is een veelbelovende jonge centrale verdediger met de fysieke, technische en mentale eigenschappen die nodig zijn om succesvol te zijn in het moderne voetbal. Met zijn sterke verdedigende vaardigheden, leiderschap en potentieel kan hij een belangrijke speler worden voor een professionele club. Het is aan te raden om zijn ontwikkeling nauwlettend te volgen en te investeren in zijn verdere groei als voetballer.

grijskijker

Iemand al aan het posten bij het MCL? #YounsElHilali

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juli 12, 2023, 08:55:38
Iemand al aan het posten bij het MCL? #YounsElHilali
en Milan de Koe ook direct?