Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
26 gasten, 4 leden
mindra, Galdiano, Thijs09876, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: papier op juli 22, 2023, 13:48:01
Ik vind het echt top dat we die spelers nu uit de O21 of uit de regio halen. Maar wel voor de 16-22, niet voor de 12-15 laat staan 1-11. En daar begint het wel een beetje op te lijken.

Yup. Schitterend dat we jongens van 16 en 18 een contract kunnen geven, maar niet al voor de leeuwen gooien met een onevenwichtige selectie.

Ik kan me best voorstellen dat Reijnen en de nieuwe scouting wat overenthousiast zijn over hun "ontdekkingen"
We gaan niet direct de ene jonge parel na de andere vinden omdat de scouting opnieuw is ingericht en de jeugd aardig draait.
Ze moeten echt keuzes maken welk talent naar de selectie kan en de rest afstrepen voor nog een jaartje O21 of verhuur.

Jongens als Breij, Balk en Tol  hebben niet het niveau en karakter om talenten te ondersteunen, daar moeten andere spelers voor worden gehaald anders is de balans zoek.

Bens

Gabi Caschili is op weg naar Cambuur. Gabi is 20 jaar verdediger annex middenvelder. Komt bij PEC. Zwolle niet aan spelen toe. Mag daar vertrekken Cambuur wil hem voor een aantal jaren vastleggen.

justremco

Citaat van: Galdiano op juli 22, 2023, 14:03:54
Zonder jonge ventjes kun je geen BVO runnen. Wij moeten het hebben van dit soort jongens die de club wat kunnen opleveren. De ervaren jongens komen nog wel. Maar die gokken simpelweg nog op ere of buitenland voor dat ze eens over Cambuur na gaan denken. Ja een Leemans gaat naar NAC, maar Cambuur zet voor die posities een stuk hoger in. En er is ook nog budget voor.  ;)

Geloof ik geen reet van. NAC heeft veel meer te besteden, Leemans is voor ons niet te betalen

Lobra

Gaan we met Jong Cambuur de KKD in...?

sunderland

Citaat van: Bens op juli 22, 2023, 15:01:19
Gabi Caschili is op weg naar Cambuur. Gabi is 20 jaar verdediger annex middenvelder. Komt bij PEC. Zwolle niet aan spelen toe. Mag daar vertrekken Cambuur wil hem voor een aantal jaren vastleggen.
Reijnen kent hem vast al en denkt deze laten we niet lopen

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juli 22, 2023, 14:03:54
Zonder jonge ventjes kun je geen BVO runnen. Wij moeten het hebben van dit soort jongens die de club wat kunnen opleveren. De ervaren jongens komen nog wel. Maar die gokken simpelweg nog op ere of buitenland voor dat ze eens over Cambuur na gaan denken. Ja een Leemans gaat naar NAC, maar Cambuur zet voor die posities een stuk hoger in. En er is ook nog budget voor.  ;)
met die van Zwolle zetten ze niet hoger in

AL

Citaat van: Bens op juli 22, 2023, 15:01:19

Zwolle supporters zijn heel positief over hem.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 22, 2023, 15:20:55
Reijnen kent hem vast al en denkt deze laten we niet lopen

Dat is de enige reden dat ik nog redelijk vertrouwen in die deal heb... ze zullen hem goed kennen.

Ik heb ook niet een probleem met een jonge speler halen, maar wel de balans in de selectie. Met mogelijk dan een middenveld Caschili / EL Hilali/De Jong. Drie jochies van 20 kan gewoon niet goed gaan, hoe talentvol ook.

Wel direct de 2e Italiaan dan  :_schater

Galdiano

Citaat van: justremco op juli 22, 2023, 15:17:21
Geloof ik geen reet van. NAC heeft veel meer te besteden, Leemans is voor ons niet te betalen

We gaan het zien.  ;) Ik heb er vertrouwen in.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juli 22, 2023, 16:29:57
We gaan het zien.  ;) Ik heb er vertrouwen in.  :thumbsup
namen gehoord dan?

Bankzitter

Citaat van: Eewal op juli 22, 2023, 12:26:20
ik hoop op een duidelijk verlies om aan te tonen hoe zwak de selectie momenteel is.

4-1 winst.  :devil

Eewal

Citaat van: Bankzitter op juli 22, 2023, 17:02:45
4-1 winst.  :devil
haha yups. Gouden generatie. Kampioenen!  8)

Trainert!

Citaat van: Lobra op juli 22, 2023, 15:19:14
Gaan we met Jong Cambuur de KKD in...?

Niet best, vandaag Cambuur onder 21 aan het werk gezien. Wat een droevenis is dat zeg. Werkelijk niemand die ook maar het niveau aan kan.

Bankzitter

Citaat van: Eewal op juli 22, 2023, 17:04:52
haha yups. Gouden generatie. Kampioenen!  8)

Ik zit ook maar wat te dollen. Ik heb ook mijn vraagtekens bij het transferbeleid tot nu toe en grote twijfels bij Ultee.
Het is in ieder geval knap als jonge spelers kunnen meekomen in zo'n wedstrijd.

hobbes

Citaat van: Trainert! op juli 22, 2023, 17:27:29

Niet best, vandaag Cambuur onder 21 aan het werk gezien. Wat een droevenis is dat zeg. Werkelijk niemand die ook maar het niveau aan kan.

Heracles moet zich zorgen maken dus?