Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 3 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Leuke pot. Zit best wel wat tussen. Zaten er bovenop. Als van Kaam niet weggaat en er komt nog een snelle buitenspeler bij, kan het volgens mij zo wel.

Bankzitter

Citaat van: hobbes op juli 22, 2023, 17:32:48
Heracles moet zich zorgen maken dus?

Trainert! heeft het Onder21 en niet  over Cambuur1 , toch?
Het eerste speelde met de beste spelers van O21 , dus dan zal het O21 elftal inderdaad niet zo sterk zijn.

SCC

Citaat van: Bankzitter op juli 22, 2023, 17:46:49
Het eerste speelde met de beste spelers van O21 , dus dan zal het O21 elftal inderdaad niet zo sterk zijn.
Zo interpreteerde ik dat ook.
Wel positief verrast door de energie

Vlampiep

Vanmiddag  een leuke oefenwedstrijd gezien,  en lees dat de reguliere azijnzeikers en affakkelaars naar een andere wedstrijd hebben zitten kijken.
Het aanvallende spel en hoog druk zetten was niet van de lucht, dit inntegenstelling tot vorig jaar.
Verder vond ik dat de jonkies het in de breedte redelijk goed meededen en Vd Meer en De Koe op de deur kloppen voor de basis.
Wel wil ik wel even kwijt dat Vd Water nu eens bracht wat ik van hem verwacht en dat Ultee nu eens een concept hanteerde waarmee hij met zijn jonge team de nieuwe eredivisionist kansloos naar huis stuurt.
Als dit het concept is voor het nieuwe seizoen met fris aanvallend voetbal, waarin hopelijk nog wat wordt ingekocht, biedt dit wat mij betreft  perspectief en spektakel in de KKD.

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op juli 22, 2023, 17:27:29
Niet best, vandaag Cambuur onder 21 aan het werk gezien. Wat een droevenis is dat zeg. Werkelijk niemand die ook maar het niveau aan kan.
Ja Trainert, misschien toch maar aan de antidepressie middelen of een andere sport kiezen, want velen met mij hebben leuk fris voetbal kunnen zien.

hobbes

Citaat van: Bankzitter op juli 22, 2023, 17:46:49

Speelde in Hoogeveen en hebben met 1-5 gewonnen. Kan zijn dat hij daar inderdaad bij was.

Feeling 326

Leuke pot voetbal. Eerste helft had een iets aanvallender middenveld dan de tweede helft. Als Kaam en Bangura weg gaan. Dan missen we wel echt twee sterkhouders. Ik hoop stiekem dat we Kaam kunnen behouden.

Erg leuk om te zien dat enkele jeugdspelers echt aan de deur kloppen om zich bij het eerste te melden. Een jonge honden team met aanvallend voetbal kan wel eens heel leuk uitpakken. Al maakt ??n zwaluw nog geen zomer.

sunderland

Citaat van: Feeling 326 op juli 22, 2023, 18:39:43
Leuke pot voetbal. Eerste helft had een iets aanvallender middenveld dan de tweede helft. Als Kaam en Bangura weg gaan. Dan missen we wel echt twee sterkhouders. Ik hoop stiekem dat we Kaam kunnen behouden.

Erg leuk om te zien dat enkele jeugdspelers echt aan de deur kloppen om zich bij het eerste te melden. Een jonge honden team met aanvallend voetbal kan wel eens heel leuk uitpakken. Al maakt ??n zwaluw nog geen zomer.
ik heb niks gezien. Vond tegen Harkema ook al dat 2-3 hele leuke jeugdspelers in kwamen 2 e helft. Weet niet meer de namen. De ene speelde iedere x de bal precies optijd op de juiste snelheid wat mij opviel. Hoop dat hij het nu weer goed deed..

Feeling 326

Best wel leuk en goed om te zien dat onze jeugdopleiding werkt. Zo bouw je kapitaal op. Komend seizoen moeten we denk ik als een overgangsjaar gaan zien. Waarin je gaat bouwen aan steeds betere spelers vanuit de eigen opleiding. Dan in het nieuwe stadion toewerken naar een kampioenschap. Maar misschien ben ik nu te enthousiast

Tanjajeah

Citaat van: hobbes op juli 22, 2023, 18:23:32

Speelde in Hoogeveen en hebben met 1-5 gewonnen. Kan zijn dat hij daar inderdaad bij was.

Hier de samenvatting van de 0-21  tegen Hoogeveen. Het bekijken waard door de absolute wereldgoal vanaf eigen helft van Matthias
Nartey.

https://www.youtube.com/watch?v=Zu3rFdo_5PQ

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juli 22, 2023, 18:48:53
ik heb niks gezien. Vond tegen Harkema ook al dat 2-3 hele leuke jeugdspelers in kwamen 2 e helft. Weet niet meer de namen. De ene speelde iedere x de bal precies optijd op de juiste snelheid wat mij opviel. Hoop dat hij het nu weer goed deed..

Schaapman? Die viel mij vandaag heel erg op. Lijkt een kopie van Hoedemakers maar dan met diepgang.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

Citaat van: Vlampiep op juli 22, 2023, 18:16:22
Vanmiddag  een leuke oefenwedstrijd gezien,  en lees dat de reguliere azijnzeikers en affakkelaars naar een andere wedstrijd hebben zitten kijken.
Het aanvallende spel en hoog druk zetten was niet van de lucht, dit inntegenstelling tot vorig jaar.
Verder vond ik dat de jonkies het in de breedte redelijk goed meededen en Vd Meer en De Koe op de deur kloppen voor de basis.
Wel wil ik wel even kwijt dat Vd Water nu eens bracht wat ik van hem verwacht en dat Ultee nu eens een concept hanteerde waarmee hij met zijn jonge team de nieuwe eredivisionist kansloos naar huis stuurt.
Als dit het concept is voor het nieuwe seizoen met fris aanvallend voetbal, waarin hopelijk nog wat wordt ingekocht, biedt dit wat mij betreft  perspectief en spektakel in de KKD.
bedankt !
leuk om te lezen dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

Citaat van: Bens op juli 22, 2023, 15:01:19
Gabi Caschili is op weg naar Cambuur. Gabi is 20 jaar verdediger annex middenvelder. Komt bij PEC. Zwolle niet aan spelen toe. Mag daar vertrekken Cambuur wil hem voor een aantal jaren vastleggen.

Schijnt een bijtertje te zijn. Alle reacties  van Zwolle-supporters op Twitter zijn hetzelfde: zonde dat ie weg gaat, speler met veel potentie.
Nadeel; wel w??r een talent en dus geen ervaring. Maar als je ervan uit gaat dat er nog 2 verdedigende middenvelders bij moeten en hij ??n van die 2 is dan kan het natuurlijk zo maar zijn dat er nog een ervaren speler voor die positie bij komt.

okkele

Citaat van: Feeling 326 op juli 22, 2023, 18:39:43

ik verwacht ook idd dat van kaam en bangura nog vertrekken.
hopelijk is er al geanticipeerd op dat scenario.

okkele

Citaat van: Tanjajeah op juli 22, 2023, 19:01:46

Hier de samenvatting van de 0-21  tegen Hoogeveen. Het bekijken waard door de absolute wereldgoal vanaf eigen helft van Matthias
Nartey.

https://www.youtube.com/watch?v=Zu3rFdo_5PQ
dank je wel, wat mooi dat hier zo`n professionele samenvatting van is.
|:)