Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, bok, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: michello op juli 25, 2023, 09:00:55
Diemers komt niet, dat is nu toch wel duidelijk? Dat knaapje van PEC komt eraan en Smeets zal er op het middenveld nog wel bijkomen.

Overigens lijkt Smeets mij een prima versterking! Andere gozer ken ik niet

Bankzitter

Maar je mag best een datum afspreken waarop er een beslissing valt. Ik weet niet of er nog een speler in de wachtkamer zit (Smeets) maar dan is het ook graag of niet. 

janou

Citaat van: Bankzitter op juli 25, 2023, 09:07:51
Maar je mag best een datum afspreken waarop er een beslissing valt. Ik weet niet of er nog een speler in de wachtkamer zit (Smeets) maar dan is het ook graag of niet.

Eens. Zou niet ten koste mogen gaan van een andere transfer nee. Maar als je die post van Smeets op insta ziet, heb ik niet het idee dat dat het geval is.

veteraan

De club moet zelfbewuster worden
Wij kiezen spelers, niet omgekeerd
Je speelt hier graag of niet

Anders kun je nog altijd voor veel geld naar ADO op het middenveld

Specuveter

Er is Ultee alles aan gelegen om Diemers te halen
Hij beseft ook wel dat hij daarmee groot stuk goodwill binnenhaalt in Leeuwarden.

janou

Citaat van: veteraan op juli 25, 2023, 09:17:55
De club moet zelfbewuster worden
Wij kiezen spelers, niet omgekeerd
Je speelt hier graag of niet

Anders kun je nog altijd voor veel geld naar ADO op het middenveld

Dat is leuk gezegd maar dat geld alleen voor de spelers die de clubs niet voor het uitzoeken hebben. Bij de rest moet je een heel goed verhaal hebben maar nog belangrijker extreem veel betalen. Clubliefde bestaat amper bij spelers, en daarbij gaat zelfs bij spelers met clubliefde (Diemers = Cambuurfan) het eigen sportieve belang (bijna) altijd voor. Elke speler wilt het uiterste uit zijn carri?re halen qua geld en qua niveau lijkt mij.

Trainert!

Citaat van: Specuveter op juli 25, 2023, 09:21:29
Hij beseft ook wel dat hij daarmee groot stuk goodwill binnenhaalt in Leeuwarden.

Zoveel goodwill heeft Diemers bij mij niet. Dit noem
Ik aan het lijntje houden. Graag of niet en anders heel rap opzouten

veteraan

We hebben de vijfde begroting dus de vijfde plaats is de target
We houden op over armoede
We gaan ons revancheren van vorig jaar

(We zijn de club van o.a. Michael Molls, Bert Konterman, Jaap Stam, Fred Grim en Sandor vd Heide)

poelie-lwd

Citaat van: Specuveter op juli 25, 2023, 09:21:29

Is dat zo? Ik ken er anders genoeg die het helemaal niks vinden (waaronder moi) Steek die centen maar in Muhren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 10:11:48
Is dat zo? Ik ken er anders genoeg die het helemaal niks vinden (waaronder moi) Steek die centen maar in Muhren.

Spelers die graag willen en moeite doen voor een acceptabel contract zijn zeer welkom
Exen die in bikini de was helpen ophangen graag elders parkeren !

Tanjajeah

Ik hoop op Jorrit Smeets, zo'n ouderwetse mannetjesputter en stofzuiger op t middenveld. Dat is wat we echt nog missen.

Bankzitter

Als ik puur naar de selectie tot nu toe kijk dan past Diemers daar gewoon heel goed bij om meerdere redenen. Als het bijv. een CV was, dan niet te veel moeite in steken.

Maar een ervaren , multifunctionele middenvelder met leiderschap? precies wat er nu mist.

Eewal

Is Muhren op de achtergrond nog steeds een optie of was dit een te mooi gerucht?

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 10:11:48
Ja dat is zo, er zijn natuurlijk de standaard nitwits die zoals altijd het niks vinden en alles denken beter te weten...kan gezellig worden in het Hertje krijgen die grootbekken een keer een weer woord :_schater

veteraan

Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 10:30:02
Ja dat is zo, er zijn natuurlijk de standaard nitwits die zoals altijd het niks vinden en alles denken beter te weten...kan gezellig worden in het Hertje krijgen die grootbekken een keer een weer woord :_schater

Kunnen we meteen collecteren voor de verloren zoon !