Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
11 gasten, 1 lid
Voorstopper

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: HansKazan op juli 30, 2023, 10:31:14Hij staat namelijk niet op de groepsfoto.

logisch, hij hoort ook niet bij de groep.
zeker qua salaris niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

HansKazan

Citaat van: okkele op juli 30, 2023, 12:06:45
logisch, hij hoort ook niet bij de groep.
zeker qua salaris niet.

Dan moet je hem ook niet opstellen in de oefenpotjes en een beetje pronken met foto's van hem op de social's. Het was een groepsfoto als dank aan het personeel van het hotel. Daar had hij dan ook prima op kunnen staan. Schijnt toch echt een andere reden te zijn waarom hij al iets eerder vertrokken was dan de rest.

papier

Als Diemers graag naar het buitenland wil prima. Maar als hij nu Cambuur in deze situatie laat zitten ten faveure van Heracles wat hij vorig jaar al deed met notabene FC Emmen. Dan is het ook wel einde verhaal hoor. Nu heeft hij nog de kwaliteit om belangrijk te zijn en iets toe te voegen. Over een jaar of twee is de club twee stappen verder en moet hij twee stappen terug doen. Dan is, denk ik, zijn kans verkeken.

sunderland

Citaat van: papier op juli 30, 2023, 14:38:00
Als Diemers graag naar het buitenland wil prima. Maar als hij nu Cambuur in deze situatie laat zitten ten faveure van Heracles wat hij vorig jaar al deed met notabene FC Emmen. Dan is het ook wel einde verhaal hoor. Nu heeft hij nog de kwaliteit om belangrijk te zijn en iets toe te voegen. Over een jaar of twee is de club twee stappen verder en moet hij twee stappen terug doen. Dan is, denk ik, zijn kans verkeken.
vraag aan jou?  Je kunt hier Max 180 k verdienen en elders 380 k, wat zou jij doen dan?  Vorig jaar was compleet Foeke zijn kutschuld.

justremco

Citaat van: sunderland op juli 30, 2023, 14:47:45
vraag aan jou?  Je kunt hier Max 180 k verdienen en elders 380 k, wat zou jij doen dan?  Vorig jaar was compleet Foeke zijn kutschuld.

Zou die bij Heracles echt 2x zoveel kunnen verdienen als hier? Begreep dat ie hier al meer kan verdienen dan bij Zwolle

papier

Ik zit in een hele andere financi?le situatie dan Diemers. Voor die 2 ton moet ik al gauw een dag werken dus jij kan wel bedenken wat ik zou doen in mijn situatie.

Ik begrijp best dat 2 ton, pak hem beet 1 ton netto hier in NL, een boel geld is. Het is speculeren want ik heb geen enkel beeld van het vermogen van Diemers of wat zijn bestedingspatroon is. Maar ik vermoed dat hij in zijn carriere al een aardige duit hebben verdiend. Maar ook weer niet genoeg om nooit meer te hoeven werken. In hoeverre gaat dat bedrag een verschil voor hem maken? Het gaat hem niet financieel onafhankelijk maken. Het gaat hem niet de mogelijkheid geven om een hele andere levensstijl aan te gaan hangen. Dus hoewel het een boel geld is, is de impact van het bedrag redelijk beperkt tot de bankrekening. Terwijl hij enorm veel impact kan hebben bij de club uit zijn stad. De club die hij support en waar ook familie/vrienden van hem fan van zijn. De impact hier kan veel groter zijn dan de impact op zijn bankrekening. En ergens denk ik dat hij ook wel ijdel genoeg is om dat mee af te wegen in zijn beslissing.

Overigens zie ik hem voor hetzelfde bedrag als in Leeuwarden ook wel naar het buitenland gaan. Omdat wonen/werken in het buitenland ook een fantastische ervaring is waarin je je als persoon enorm kan ontwikkelen. Dat zou ik zelf eerder begrijpen als kiezen voor Heracles tegen een wat hoger uurtarief.

dennisw8

Jammer dat zoiets als clubliefde niet meer bestaat. Hij heeft volgensmij een prima contract gehad bij Feyenoord dus hij zal vast nog wel wat hebben waar de gemiddelde Nederlander van kan dromen.

HansKazan

Citaat van: dennisw8 op juli 30, 2023, 17:16:04
Jammer dat zoiets als clubliefde niet meer bestaat. Hij heeft volgensmij een prima contract gehad bij Feyenoord dus hij zal vast nog wel wat hebben waar de gemiddelde Nederlander van kan dromen.

Met oog op de toekomst en je gezinnetje zou ik ook voor het maximale gaan op die leeftijd. Ik denk dat we bijna allemaal hetzelfde zouden doen.

Inferno-058

Citaat van: HansKazan op juli 30, 2023, 17:28:01
Met oog op de toekomst en je gezinnetje zou ik ook voor het maximale gaan op die leeftijd. Ik denk dat we bijna allemaal hetzelfde zouden doen.
Met een Cambuur salaris kan je ook meer dan prima rondkomen, Diemers wil gewoon wat meer luxe. Nou dan betwijfel ik of je een echte clubman bent.

NRG

Citaat van: Inferno-058 op juli 30, 2023, 19:39:30
Met een Cambuur salaris kan je ook meer dan prima rondkomen, Diemers wil gewoon wat meer luxe. Nou dan betwijfel ik of je een echte clubman bent.

Echte clubman. Beetje loze kreet. Supporters kennen clubliefde. Bij voetballers gaat het om geld, en dat is ook logisch. Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Diemers bij Cambuur zou tekenen, maar ik begrijp volkomen dat als hij ergens anders meer kan verdienen daarvoor gaat.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op juli 30, 2023, 19:39:30
groen links ..

sunderland

Citaat van: NRG op juli 30, 2023, 19:57:06
Echte clubman. Beetje loze kreet. Supporters kennen clubliefde. Bij voetballers gaat het om geld, en dat is ook logisch. Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Diemers bij Cambuur zou tekenen, maar ik begrijp volkomen dat als hij ergens anders meer kan verdienen daarvoor gaat.
precies dat.

Inferno-058

Inferno-058

Citaat van: NRG op juli 30, 2023, 19:57:06
De man heeft een tattoo van het stadion op z'n been mocht je het nog niet weten. 1+1=2. Prima als je elders meer wil verdienen, maar pretendeer dan geen Cambuurman te zijn.

Drumfather SCC

Citaat van: Inferno-058 op juli 30, 2023, 20:26:09
De man heeft een tattoo van het stadion op z'n been mocht je het nog niet weten. 1+1=2. Prima als je elders meer wil verdienen, maar pretendeer dan geen Cambuurman te zijn.
Amen  _O_
Cambuur zal, zolang hij nog een beetje uit de voeten kan en meer poen kan krijgen, altijd op plaats 2 komen
Een clubman had destijds niet voor Emmen o.i.d. gekozen
Maar soit, Zo denk ik er over