Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 5 leden (1 verborgen)
zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 08, 2023, 08:28:15
Nee jonge, ik post wat ik zie en als sommigen dat ook gaan doen zou het forum flink opknappen.
als iedereen post wat ie ziet en de feiten benoemd zoals ze zijn het laatste half jaar wordt het hier zeer troosteloos.

Cor

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2023, 13:55:19
als iedereen post wat ie ziet en de feiten benoemd zoals ze zijn het laatste half jaar wordt het hier zeer troosteloos.

Wanneer mensen eens wat minder naar achteren kijken maar meer vooruit, dan wordt het Cambuurleven wat mij betreft nu wel weer een stuk positiever.

Noordcambuur

Citaat van: Cor op augustus 08, 2023, 14:27:59
Wanneer mensen eens wat minder naar achteren kijken maar meer vooruit, dan wordt het Cambuurleven wat mij betreft nu wel weer een stuk positiever.
daar heb je wel een punt Cor daarom zeg a.s. vrijdag 3 punten |:)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2023, 13:55:19
Volgens mij lijdt jij aan het SU syndroom. :_schater

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 08, 2023, 15:17:34
Volgens mij lijdt jij aan het SU syndroom. :_schater
idd  |:) de man die alles heeft verneukt

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2023, 16:15:30
idd  |:) de man die alles heeft verneukt
Must mar su denke, hij mut zich nou revanchere en su niet dan ken Henk ut altied overnimme
Vlag hangt dur un stuk fleurige foor dan feleden seizoen.

grijskijker

Cambuur ge?nteresseerd in Jeremy van Mullem van Sparta, een voetballende 6....

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2023, 21:18:24

Tsjongejonge. Ik zou liever een 'niet voetballende' 6 of een 10 willen

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2023, 21:18:24
ken um niet , waarom mag ie weg daar ? Hoe oud is ie? Hoeveel wedstrijden betaald voetbal heeft ie?

papier

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2023, 21:36:16
ken um niet , waarom mag ie weg daar ? Hoe oud is ie? Hoeveel wedstrijden betaald voetbal heeft ie?

Afgelopen seizoen Sparta. 7x basis, 7x op de bank, overige wedstrijden ingevallen. Wil minuten maken. 24 jaar. Interessant voor een club die waarde wil cre?ren maar niet een die nu de rest op sleeptouw kan nemen lijkt mij.

sunderland

Citaat van: papier op augustus 10, 2023, 21:44:14
Afgelopen seizoen Sparta. 7x basis, 7x op de bank, overige wedstrijden ingevallen. Wil minuten maken. 24 jaar. Interessant voor een club die waarde wil cre?ren maar niet een die nu de rest op sleeptouw kan nemen lijkt mij.
ok? hij mag van mij komen. Haal nu eerst spelers die meer dan 100 weds in het betaald voetbal hebben. 24 jaar en 7 weds en 7 x invallen is laatbloeier. Dat kan ..  .

papier

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2023, 21:51:18
ok? hij mag van mij komen. Haal nu eerst spelers die meer dan 100 weds in het betaald voetbal hebben. 24 jaar en 7 weds en 7 x invallen is laatbloeier. Dat kan ..  .

Ik was niet helemaal duidelijk zie ik. Die 7x bank bleef hij zitten en speelde hij helemaal niet, de overige wedstrijden (20 dus) viel hij in.

Maar eens. Graag even wat ervaring.

Bankzitter

Hij zal wel "gretig" zijn en "energie leveren" en "de oplossing voorruit zoeken."

Maar er zijn leiders in het veld nodig en die rol kunnen Bergsma, vKaam ,Uldrikis ect . niet oppakken. Dat hebben we afgelopen zijn gezien.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2023, 22:02:50
Hij zal wel "gretig" zijn en "energie leveren" en "de oplossing voorruit zoeken."

Maar er zijn leiders in het veld nodig en die rol kunnen Bergsma, vKaam ,Uldrikis ect . niet oppakken. Dat hebben we afgelopen zijn gezien.
dat eerste is toch prietpraat. Dat wil en doet toch iedere nieuwe speler. Begrijp je dat ze dat weer gaan zeggen

sunderland

Niet om die jongen maar kom es een keer met een echte topper die er gelijk zal staan. Ben het ook helemaal met Poelie eens. Paulissen zou graag bij Cambuur blijven en nu komt er dus alleen maar minder tot nu toe. Ok? hij kon niet met ultee