Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2023, 19:01:48
Ik kan me voorstellen dat ze Uldrikis aanbieden op de markt, laatste contract jaar.
Al die anderen liggen minimaal tot 2025 vast. Verhuren zou kunnen , verkopen lijkt me sterk.

Waarom wel verhuren en niet verkopen?

Bankzitter

Niemand gaat 7 ton voor vd Water betalen op dit moment.
Je zou hem wel kunnen  verhuren met een optie tot koop.Doet hij het goed, dan verdien je nog wat terug.

Bergsma... verhuren en als 'ie terugkomt is Ultee weg en Henk weer trainer. :)

Ik denk dat die 2 allebei blijven. vKaam zal waarschijnlijk ook geen club nog de hoofdprijs voor bieden.
Dus alleen Uldrikis weg.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2023, 19:54:15
Niemand gaat 7 ton voor vd Water betalen op dit moment.
Je zou hem wel kunnen  verhuren met een optie tot koop.Doet hij het goed, dan verdien je nog wat terug.

Bergsma... verhuren en als 'ie terugkomt is Ultee weg en Henk weer trainer. :)

Ik denk dat die 2 allebei blijven. vKaam zal waarschijnlijk ook geen club nog de hoofdprijs voor bieden.
Dus alleen Uldrikis weg.
tis ook allemaal maar net hoe eredivisie clubs gaan starten de komende 2 weds . Als er een club op 0 uit 3 staat slaat de paniek toe. Zwolle bijv heeft nog wat over ?

nee,wel?

bangura zal toch ook geen miljoenen transfer worden als die word verkocht en als je voor roberts een tientje krijgt moet je blij zijn

SaVaGe

Citaat van: zeewolde op augustus 13, 2023, 17:51:16
Uldrikis of Bergsma?

Transfer eventueel voor Bergsma is niet aan de orde.

PePe

poelie-lwd

Citaat van: Tanjajeah op augustus 12, 2023, 10:21:11
Op links geen buiten meer halen nu, die heb je prima bezet met Kooistra, Balk en eventueel ook Water. Op rechts moet er duidelijk nog wel eentje bij.  Plus een verdedigende middenvelder en liefst een centrale verdediger die ook rechtsback kan spelen. Muhren zou de kers op de taart zijn.

3 spelers die allesbehalve linksbuiten zijn  :?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2023, 08:11:49
3 spelers die allesbehalve linksbuiten zijn  :?
Leg eens uit? 1 snap ik, v/d water is rechtsbuiten, maar kan als linksbuiten spelen maar de rest? Balk 52 wedstrijden op de linksbuiten en een jeugdspeler moet daar meteen een label opgeplakt worden?

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 08:33:53
Leg eens uit? 1 snap ik, v/d water is rechtsbuiten, maar kan als linksbuiten spelen maar de rest? Balk 52 wedstrijden op de linksbuiten en een jeugdspeler moet daar meteen een label opgeplakt worden?
bist weer scherp  :koffie

Bankzitter

Er zit een verschil tussen "kunnen spelen" en de ideale positie voor een speler.

Hebben we een linksbenige vleugelaanvaller die makkelijk passeert met snelheid en een aardige voorzet?

grijskijker

Bangura weg, dan wat mij betreft de volgende spelers halen, van Mullem(Sparta), Leliendal(Utrecht), Antonisse(PSV), de Boer(ex VVV) en ervaren kracht(Oratmangoen)... Dan ziet de Cambuur-wereld er heel anders uit

wiekie1969

Daar hest hem weer met sien namen.  :_schater :_schater :_schater

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2023, 09:13:23
Daar hest hem weer met sien namen.  :_schater :_schater :_schater
Hest hem oek weer met het afbranden(of een poging daar toe) van een ander, zelf nooit iets zinnigs te melden dan als een emotioneel wrak te raaskallen....  :_schater

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 09:00:34
Bangura weg, dan wat mij betreft de volgende spelers halen, van Mullem(Sparta), Leliendal(Utrecht), Antonisse(PSV), de Boer(ex VVV) en ervaren kracht(Oratmangoen)... Dan ziet de Cambuur-wereld er heel anders uit
dus dezen kunnen we alvast wegstrepen

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 09:19:00
dus dezen kunnen we alvast wegstrepen
:_schater Ben benieuwd wie jij zou halen...