Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 3 leden
zeewolde, Gasgeve, Pedeja

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: sunderland op februari 01, 2024, 23:33:05
de jong is een echte loper en dat is modern in het huidige voetbal ( komt er nog niet echt uit) van kaam moet eerder afspelen dat is zijn probleem. Echte creatieve spelverdelers zie je bijna niet meer. De genen die ik ken zijn Smeets en Ould chikh. Vond Ould chikh de beste speler die ik hier heb gezien dit seizoen

Maulun heeft ook die kwaliteiten.
Maar klopt ze zijn schaars , daarom is scouting ook belangerijke om zulke spelers toch binnen te kunnen halen. Zulke spelers zijn echt noodzakelijk voor het spel wat henk wil spelen. Maar goed transfer markt sluit over 10 min dus dit seizoen maar als verloren beschouwen en zo veel mogelijk in de jeugd investeren

wiekie1969

De verwachtingen zijn bij velen veel te hoog. De komende jaren zullen wij niet gaan promoveren. Het is allemaal prachtig hoor al die jeugdspelers. Kwalitatief is het niet bijzonder.

R058

Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2024, 23:59:16
De verwachtingen zijn bij velen veel te hoog. De komende jaren zullen wij niet gaan promoveren. Het is allemaal prachtig hoor al die jeugdspelers. Kwalitatief is het niet bijzonder.
Over komende jaren praten heeft niet zoveel zin. Alles kan zo weer anders zijn. Tegen de hoge teams hebben we tot nu toe goed gespeeld, maar juist tegen de kleintjes laten we het liggen. Net wat stabieler en je staat bij de bovenste plekken. Kwaliteit bij een ploeg als Willem II is ook niet zo fantastisch vind ik.
Daarnaast ging t onder Hake ook niet best en het seizoen erna met Henk ineens de beste van de KKD.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2024, 23:59:16
Ja dat denk ik ook hoor. Het nieuwe stadion is mooi, maar tevens een dwangbuis waarin de club waarschijnlijk te weinig financi?le mogelijkheden heeft om goede spelers te kunnen aantrekken.
Maar persoonlijk vind ik de KKD veel leuker dan de Eredivisie en met leuk attractief voetbal waarin veel jeugdspelers zich kunnen ontwikkelen kan het best wel weer op vrijdagavond een avondje Cambuur worden. |:)

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2024, 08:18:26
Ja dat denk ik ook hoor. Het nieuwe stadion is mooi, maar tevens een dwangbuis waarin de club waarschijnlijk te weinig financi?le mogelijkheden heeft om goede spelers te kunnen aantrekken.
Maar persoonlijk vind ik de KKD veel leuker dan de Eredivisie en met leuk attractief voetbal waarin veel jeugdspelers zich kunnen ontwikkelen kan het best wel weer op vrijdagavond een avondje Cambuur worden. |:)
Wat voor dwangbuis, weet je wel waar je ?berhaupt over hebt? Onderbuik gevoel boven de realiteit/ waarheid zetten noem ik ouwe wijven praat ook wel rodelen genoemd.

papier

Citaat van: sunderland op februari 01, 2024, 22:13:09
We benadrukken vooral het slechte maar er is ook veel goeds. Vooral dat Henk er is is erg positief

Als Henk er niet was geweest was de mate van acceptatie vele malen lager geweest.

Ik denk dat men wel onderkend dat het technische beleid ondermaats is en er is natuurlijk geprobeerd daar (opnieuw) invulling aan te geven met het aanstellen van Reijnen die ons fraai in de steek heeft gelaten. Wat je het bestuur met name mag verwijten is dat ze daar nog geen invulling aan hebben gegeven want ze hebben notabene zelf jaren terug al aangegeven dat dit er niet meer bijkon bij Vd Belt ivm nieuwe stadion. En dit droppen bij Henk is ook geen goed idee gezien zijn situatie. Het gevolg zien we nu, bij enkele tegenvallers (blessures/afrika cup) valt de selectie volledig door de mand en ipv tijd en aandacht voor goede vervangers ligt de focus op het vertrek van spelers die niet passen.

Stiens

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 08:42:22
Wat voor dwangbuis, weet je wel waar je ?berhaupt over hebt? Onderbuik gevoel boven de realiteit/ waarheid zetten noem ik ouwe wijven praat ook wel rodelen genoemd.

Even in de spiegel kijken Grijskijkert, je hebt het zelf ook niet altijd bij het juiste eind.
Rodelen doe je trouwens op een slee in de sneeuw, heeft niks met ouwe wijven te maken  :proost

grijskijker

Citaat van: Stiens op februari 02, 2024, 09:31:42
Even in de spiegel kijken Grijskijkert, je hebt het zelf ook niet altijd bij het juiste eind.
Rodelen doe je trouwens op een slee in de sneeuw, heeft niks met ouwe wijven te maken  :proost
Als er geen argumenten zijn dat maar gaan mierenneuken om een letter.. En niet altijd bij juiste eind zal wel, wanneer had jij het laatst bij het juiste eind, oh wacht jij reageert alleen op mensen en hebt zelf nooit iets te melden :_schater :_schater :_schater

Andy King

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2024, 22:36:13
Maar die kunnen volgend jaar met andere middenvelders en verdedigers wel renderen.

Dit jaar is nu eenmaal een overgangsjaar... we hadden extra kunnen investeren maar dat is een groot risico als oa Groningen en ADO nog veel meer geld erin pompen. Nogmaals, voordeel is dat de jeugd kansen krijgt en we het kaf van het koren kunnen scheiden.

Precies! En een beetje realisme kan geen kwaad. De jeugd komt door en er is nu eenmaal weinig geld te besteden, dus moeten ze creatief zijn. Ik vind Wormgoor en Anello al heel wat. Tijden hebben we het hier gehad over versterking in de verdediging en een linksbuiten. Nou, kiekus...

zeewolde

bommel

Citaat van: zeewolde op februari 02, 2024, 14:25:44
Dave Bulthuis?
Ben ik niet zo kapot van als verdediger, liet nogal eens wat steekjes vallen en is ook met veel randzaken bezig buiten het voetbal. Geen stabiele speler. En zal wel een leuk salaris willen opstrijken.

sunderland

Citaat van: bommel op februari 02, 2024, 14:40:19
Ben ik niet zo kapot van als verdediger, liet nogal eens wat steekjes vallen en is ook met veel randzaken bezig buiten het voetbal. Geen stabiele speler. En zal wel een leuk salaris willen opstrijken.
wil ik hier wel zien. Beter dan niks

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 08:42:22
Nou olde grieze, zolang er in het nieuwe stadion geen geldbomen staan denk ik dat het passen en meten wordt om de begroting op orde te houden. Ook denk ik dat de toegangsprijs en seizoenkaarten aanmerkelijk zullen worden verhoogd, wat best eens kan inhouden dat hierin een teruggang kan plaats vinden. Heeft niets met onderbuikgevoel o.i.d. te maken maar met het bestedingspatroon van de gemiddelde Liwwarder.  Mooi dat jij er heel positief instaat, maar ik iets minder.
De ??n heeft hier een andere mening over dan de ander,  dus olde grieze niet gelijk in de gordijnen, want ik heb niet de glazen bol
voor de toekomst en jij ook niet.
Vanavond beide wel voor de winst  |:)

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2024, 16:01:01
Nou olde grieze, zolang er in het nieuwe stadion geen geldbomen staan denk ik dat het passen en meten wordt om de begroting op orde te houden. Ook denk ik dat de toegangsprijs en seizoenkaarten aanmerkelijk zullen worden verhoogd, wat best eens kan inhouden dat hierin een teruggang kan plaats vinden. Heeft niets met onderbuikgevoel o.i.d. te maken maar met het bestedingspatroon van de gemiddelde Liwwarder.  Mooi dat jij er heel positief instaat, maar ik iets minder.
De ??n heeft hier een andere mening over dan de ander,  dus olde grieze niet gelijk in de gordijnen, want ik heb niet de glazen bol
voor de toekomst en jij ook niet.
Vanavond beide wel voor de winst  |:)
Mijn mening is gebaseerd op feiten en niet ik denk of iets dergelijks(onderbuik). Begroting op orde houden gebeurt o.a. de sponsoring en die sponsors hebben sponsorcontracten en merendeels langdurig. En dat de seizoenkaarten of tickets in prijs stijgen gebeurt al jaren en zal ook in het nieuwe stadion doorgaan. De begroting stijgt stapsgewijs van nu 9 miljoen naar 11 miljoen in het nieuwe stadion wat in een jaar of 3 doorstijgt naar 14 a 15 miljoen(bron de directie).

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 16:20:31
Mijn mening is gebaseerd op feiten en niet ik denk of iets dergelijks(onderbuik). Begroting op orde houden gebeurt o.a. de sponsoring en die sponsors hebben sponsorcontracten en merendeels langdurig. En dat de seizoenkaarten of tickets in prijs stijgen gebeurt al jaren en zal ook in het nieuwe stadion doorgaan. De begroting stijgt stapsgewijs van nu 9 miljoen naar 11 miljoen in het nieuwe stadion wat in een jaar of 3 doorstijgt naar 14 a 15 miljoen(bron de directie).
Mooi dat jij zo ingevoerd bent bij de club, dus geen vuiltje aan de lucht hoop ik dan maar.
Maar ben je ook thuis in het bestedingspatroon van de gemiddelde Liwwadder en invloeden waarmee het bedrijfsleven de komende tijd mee te maken krijgt ?
Wat vandaag nog rozengeur en maneschijn lijkt kan morgen heel anders zijn.
Wat mij betreft einde discussie hierover, goed weekend en hopelijk vanavond 3 gestolen punten in de tas.