Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: denistel op november 26, 2024, 17:51:19
gewoon slecht voorbereidt toch we wisten dat smit weg ging al maanden
dus je moest al lang een spits op je lijstje hebben die je meteen kon halen
Als het lijstje leeg is geraakt kom je uit bij 'gokjes'... En wat er in het VI stuk al staat, Lambooij is voor gek gehouden door Kortrijk en de zaakwaarnemer van Afolabi(wat ik vorige week al tegen Sunderland zei)

Noordcambuur

We naderen langzaam naar de winterstop toe wie kan er vertrekken b.v. Verhuren.
En op welke positie moeten we ons nog versterken.

oost

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2024, 10:42:51
We naderen langzaam naar de winterstop toe wie kan er vertrekken b.v. Verhuren.
En op welke positie moeten we ons nog versterken.

Je moet niemand verhuren/ weg doen.
Ze moeten er juist 1 of het liefst 2 bij halen.
Selectie is breder kwalitatief gezien dan vorige seizoen en dat moeten we zo houden.

Noordcambuur

Citaat van: oost op november 30, 2024, 10:53:50
Je moet niemand verhuren/ weg doen.
Ze moeten er juist 1 of het liefst 2 bij halen.
Selectie is breder kwalitatief gezien dan vorige seizoen en dat moeten we zo houden.
Smand krijg je ook terug na de winterstop.

oost

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2024, 11:01:15
Smand krijg je ook terug na de winterstop.

Opzich niet heel erg achterin is het vrij dun bezet. Smand is prima als 16e of 17e man

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op november 26, 2024, 17:58:03
Als het lijstje leeg is geraakt kom je uit bij 'gokjes'... En wat er in het VI stuk al staat, Lambooij is voor gek gehouden door Kortrijk en de zaakwaarnemer van Afolabi(wat ik vorige week al tegen Sunderland zei)
Het medisch dossier van Afolabi bij Kortrijk was ineens zoek toch? Dan had er toch een lampje moeten gaan branden bij Cambuur?

grijskijker

Citaat van: Dreet op november 30, 2024, 11:56:18
Het medisch dossier van Afolabi bij Kortrijk was ineens zoek toch? Dan had er toch een lampje moeten gaan branden bij Cambuur?
Je zou zeggen van wel, maar de zaakwaarnemer van Afolabi, Afolabi zelf, Kortrijk en de medische keuring zeiden dat hij fit moest zijn...

Bens

Ik neem aan dat hij medisch is gekeurd, daar hadden ze moeten constateren dat hij zwakke knie?n had. Een dikke misser.

PePe

Het lampje stuk? Gisteren de bus stuk.

Bankzitter

IK ben toch benieuwd wat de reacties waren geweest als er geen spits was gehaald.
Het is een slechte gok geweest, maar wat kon Lambooij anders doen dan?

PePe

In de voetballerij weet je vooraf nooit hoe het uitpakt.

diekhuzen

Waarom ?berhaupt Afolabi nog mee laten trainen met het eerste elftal?  Blijkbaar is hij zelf ook niet transparant over zijn fysieke gesteldheid en benadeeld onze club en heeft uiteraard als broodvoetballer oog voor zijn eigen belang. Ondanks dat Cambuur ook verantwoordelijk is kun je toch geen vertrouwensband meer opbouwen?  Verlies nemen en afscheid nemen en lekker met de beloften mee laten trainen.

Lore

Citaat van: diekhuzen op november 30, 2024, 15:36:44
Waarom ?berhaupt Afolabi nog mee laten trainen met het eerste elftal?  Blijkbaar is hij zelf ook niet transparant over zijn fysieke gesteldheid en benadeeld onze club en heeft uiteraard als broodvoetballer oog voor zijn eigen belang. Ondanks dat Cambuur ook verantwoordelijk is kun je toch geen vertrouwensband meer opbouwen?  Verlies nemen en afscheid nemen en lekker met de beloften mee laten trainen.

Ik ken de details natuurlijk niet. Maar het lijkt er toch sterk op dat Kortrijk en Afolabi toch een spel hebben gespeeld. Als dat echt zo is en zij werken niet mee aan een terug keer dan zou ik het die beide partijen toch proberen ook eigenaar te worden van het probleem. Zijn contract loopt bij Kortrijk nog tot 30 juni 2026. Als wij hem pas in de zomer terug sturen is het hun probleem ook.

Dus hem nu minimaal begeleiden en terug zetten naar het tweede elftal, zorgt er voor dat zij nooit meer van hem afkomen en dus het laatste jaar volledig zelf mogen betalen. Dan is het ook in het belang van Kortrijk en Afolabi om tot een oplossing te komen.

Nu lijken wij de enige te zijn die echt de prijs betalen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kan zijn dat ze al lang met een oplossing bezig zijn en dat dat in de winterstop naar buiten komt.
Henk, held, bedankt

grijskijker

Citaat van: Bens op november 30, 2024, 13:27:42
Ik neem aan dat hij medisch is gekeurd, daar hadden ze moeten constateren dat hij zwakke knie?n had. Een dikke misser.
Dat zou bijzonder zijn, vooral omdat hij een achillespees probleem heeft...