Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: michello op mei 21, 2025, 12:42:51
Nieling is al een bod gedaan? Zou zo zonde zijn. Eigenlijk moet je het contract nu openbreken (lichten, want heeft een optie voor 2028) en nog een jaar houden.
Linksbenige centrale verdedigers zijn hot.
Volgens de kenners is Sparta in de race voor Nieling
Lambooy was stellig op de training dat hij naar het buitenland gaat
Tweede Bundesliga zou ook wel bij hem passen denk ik

Specuveter

Paulissen is rond met Roda JC.

Lore

Citaat van: michello op mei 21, 2025, 12:42:51
Nieling is al een bod gedaan? Zou zo zonde zijn. Eigenlijk moet je het contract nu openbreken (lichten, want heeft een optie voor 2028) en nog een jaar houden.
Linksbenige centrale verdedigers zijn hot.

Er is toch helemaal geen reden om zijn contract open te breken? Hij heeft nog 2 1/2 jaar een contract bij ons. Natuurlijk moeten wij verkopen, maar alleen voor een uitstekend bod, waardoor wij kunnen aflossen en structureel meer geld overhouden voor de selectie.

michello

Citaat van: Lore op mei 21, 2025, 13:38:25
Er is toch helemaal geen reden om zijn contract open te breken? Hij heeft nog 2 1/2 jaar een contract bij ons. Natuurlijk moeten wij verkopen, maar alleen voor een uitstekend bod, waardoor wij kunnen aflossen en structureel meer geld overhouden voor de selectie.

Lichten is vaak hoger salaris toch? Wat je vaak ziet dat als er andere clubs komen een speler wel wil blijven als het huidige salaris opgewaardeerd wordt. Optie lichten in dit geval.
Als er dan toch buitenproportionele bedragen komen, kan hij altijd alsnog weg.

michello

Citaat van: Specuveter op mei 21, 2025, 13:22:30

Sparta heeft wel aardig wat verdiend met Eerdhuizen, 1.3 miljoen, maar die gaan Nieling niet voor dat bedrag halen. Denk niet dat wij verkopen onder de miljoen.

sunderland

Citaat van: michello op mei 21, 2025, 14:31:01
Sparta heeft wel aardig wat verdiend met Eerdhuizen, 1.3 miljoen, maar die gaan Nieling niet voor dat bedrag halen. Denk niet dat wij verkopen onder de miljoen.
voor 2 e Bundesliga is dat heel weinig. Ze lachen om een miljoen. Zou mooi zijn voor ons, als ik het zo lees is hij al niet meer te behouden voor ons wat je ook wil en doet.

Johan-12

Volgens mij is het ook afhankelijk of je je scouting goed op orde hebt.

Wanneer je maar weet wie je als vervanger wil, en niet bij eventuele verkoop pas gaat kijken.
Soms een speler verkopen is niet erg.

Noordcambuur

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 21, 2025, 13:22:30
dan hoop ik dat het snel akkoord is want Cambuur moet ook verder.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op mei 21, 2025, 18:22:52
dan hoop ik dat het snel akkoord is want Cambuur moet ook verder.

Ik denk dat Cambuur geen haast heeft. Als hij blijft gaat de vlag uit, als hij vertrekt ook. Dus ik zou ook nog even afwachten of er een buitenlandse club komt. Hij is nog zo jong, volgend jaar krijgen wij ook wel een bak geld voor hem.

upweer

Hebben we al een nieuwe spits?
Of aanvaller?

Hoorde Kramer zeggen dat hij zich niet te groot voelt voor KKD?  Of Verheydt? 

denistel

Citaat van: Johan-12 op mei 21, 2025, 15:03:21
Volgens mij is het ook afhankelijk of je je scouting goed op orde hebt.

Wanneer je maar weet wie je als vervanger wil, en niet bij eventuele verkoop pas gaat kijken.
Soms een speler verkopen is niet erg.

Jonker is zeker niet minder dan hem vind ik.

Poetser

Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 15:29:27

Jij komt veel bij de 021, dus recht van spreken. Maar ietwat vrijuit voetballen op een zaterdagochtend voor 200 man is wel echt andere koek dan voor 14.000 man voor het echie onder druk.

Zuid1991

Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 15:29:27
Ik begrijp goed dat je de jeugd belangrijk vindt.
Maar hoe kun je dit nu zeggen, Jonker heeft nog geen duel gevoetbald in Cambuur 1 dit seizoen. Nieling is een goede verdediger, matig in opbouw maar Jonker moet qua speeltijd en ervaring nog vele stappen zetten.

Lore

Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2025, 15:45:40
Ik begrijp goed dat je de jeugd belangrijk vindt.
Maar hoe kun je dit nu zeggen, Jonker heeft nog geen duel gevoetbald in Cambuur 1 dit seizoen. Nieling is een goede verdediger, matig in opbouw maar Jonker moet qua speeltijd en ervaring nog vele stappen zetten.

Ik heb Jonker te weinig zien voetballen, maar hij was zeker niet de eerste reserve als er centraal iets gewisseld werd bij Cambuur. Daarnaast kan je het zo'n jongen niet aandoen om direct de verdediging te gaan leiden. Dus ik hoop dat hij komende seizoen zich eerst maar eens ontwikkeld tot de eerste reserve centraal achterin