Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.334
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 367
  • Online ever: 1.165 (Gisteren om 14:34:23)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 48
  • Total: 48
48 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 10:59:16ar is een forum voor toch, en waarom moet er eerst wat weg?
ik denk dat ze Binder,Kooistra hier mee bedoelen.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 11:14:04ik denk dat ze Binder,Kooistra hier mee bedoelen.
Binder doet al niet meer mee en Kooistra loopt niet in de weg zolang hij in de O21 kan spelen, maar wordt dit echt zo bedoeld, ik denk dat ze Baouf e.a. bedoelen...
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 11:14:04ik denk dat ze Binder,Kooistra hier mee bedoelen.
binder is al zo goed als weg. Kooistra ook nog maar weg doen? We kunnen niet eens een normaal basisteam opstellen. Team is op dit moment niet eens top 7 eerste div met voorin 10 x minder kwaliteit dan afgelopen seizoen

NRG

Citaat van: sunderland op Gisteren om 12:51:54binder is al zo goed als weg. Kooistra ook nog maar weg doen? We kunnen niet eens een normaal basisteam opstellen. Team is op dit moment niet eens top 7 eerste div met voorin 10 x minder kwaliteit dan afgelopen seizoen

Tja. Dat is niet negatief, maar gewoon realistisch. Er moet nog heel veel gebeuren wil er op 7 augustus een representatieve selectie staan waarmee je met vertrouwen de eredivisie ingaat.