Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.473
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online
174 gasten, 2 leden
zeewolde, Holwerd voor Cambuur

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Ik vraag me nu vier maanden na de promotie wel af wat het voordeel is geweest van deze vroege promotie.

Specuveter

Citaat van: Arno A op Vandaag om 11:52:53transferperiode eindigt op 2 september. Nu zullen spelers zo lang mogelijk wachten op de beste aanbiedingen. Aan het eind van de transferperiode blijven er nog genoeg spelers over die toch graag een contract willen en voor een lager salaris willen spelen. Dus nog genoeg tijd voor Lars lijkt mij. En anders in een volgende transferperiode. Je moet toch eerst zien hoe de ploeg zich manifesteert in de eredivisie. Dan pas kan je beoordelen voor welke plekken er versterkingen moeten komen. En misschien gaan ze ons in de eerste seizoenshelft wel enorm verrassen.
Het is een beetje dubbel....als we na 4 wedstrijden met 0 punten onderaan staan zijn we ook niet blij.

Bankzitter

Ik meen dat het beleid was om niet meer op winterstop aankopen te gokken maar zo veel mogelijk van het budget op te maken in de zomerse transferperiode.

De winteraankopen zijn de laatste jaren allemaal geldverspilling gebleken (Mahi, Rienstra , Wormgoor, Johnsen, Joosten).

De  winter wordt nu gebruikt om talent te halen dat alvast kan wennen (Apkakou, Kvam) maar niet voor directe versterkingen.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op Vandaag om 12:03:20Ik vraag me nu vier maanden na de promotie wel af wat het voordeel is geweest van deze vroege promotie.

Jetten en Vink... die waren het wanbeleid bij (J) Ajax beu en we konden daar snel toeslaan door de promotie.

Maar verder klopt het dat we niet echt geprofiteerd hebben.
Heeft ook met het WK te maken waardoor het nog later op gang komt, vrees ik.

Mammaloe

Ik kan me wel in het beleid vinden; de hele boel (incl. O21) nu optrainen en straks toeslaan met 5 á 6 directe versterkingen.

PePe

Uiteraard hebben de financiële problemen van het voorjaar ook invloed op het huidige aankoop beleid.

sunderland

Citaat van: Mammaloe op Vandaag om 12:10:48Ik kan me wel in het beleid vinden; de hele boel (incl. O21) nu optrainen en straks toeslaan met 5 á 6 directe versterkingen.
ja dat is simpel gedacht, de nieuwen moeten eerst weer wennen aan het systeem en de arbeid die ze moeten brengen. En 5 a 6 kun je wel vergeten.
Het is nu gewoon gokken wat ze doen. Wat denk je hoe het gaat als je straks na 4-5 wedstrijden 0 punten hebt.
Dan durf je in het veld ook niks meer.
Heracles groot voorbeeld..

sunderland

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 21:54:55Niet iedere speler heeft tijd nodig om aan te passen. Baouf stond er direct en zo hebben we er meer gehad. Rusnak ook meen ik.
dan noem je 2. Een echt goede speler zal er wel gelijk staan maar moet dan weer wennen aan de intensiteit van ons spel. Dan is ie na een uur op.

sunderland

Haal van den Hurk. Zal het goed doen

mathijs901

Kan je nagaan dat Fortuna 3 spitsen heeft die allemaal bij ons gelijk basis zouden staan, snap dat hun verder dan ons zijn op dit moment, maar toch.