Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 12:23:35
Naja, prima jongen! Je kan ook mensen geloven ipv domme dingen er neer zetten!
Ik was de eerste hier die zei dat van Moorsel hierheen zou komen. En zo heb ik meerdere voorbeelden!

Maakt verder niet uit hoor.. Maar niet iedereen ouwehoert hier over namen..;-)
Daar waar de één een reaktie dom vindt, ziet een ander de humor er wel van in. Ik kon er in ieder geval wel om lachen  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

carlo de leeuw

Ik was de eerste hier die zei dat van Moorsel hierheen zou komen. En zo heb ik meerdere voorbeelden!

vond het ook wel grappig maar volgens mij heeft Timmie een Pikkie en daar voelt hij zich op getrapt.

Lore

Heb je erg lange tenen?  :_schater Nooit mijn bedoeling geweest om je te wantrouwen!

Timmie

Citaat van: Lore op april 16, 2014, 14:47:12
Heb je erg lange tenen?  :_schater Nooit mijn bedoeling geweest om je te wantrouwen!

Reageerde ietwat kortaf, excuses!
Bedoelde meer te zeggen dat er ook mensen zijn die niet lullen en er niet op kicken om onzin (namen) hier neer te zetten!

Nogmaals excuses;-)

sccvl

Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 14:59:59
Reageerde ietwat kortaf, excuses!
Bedoelde meer te zeggen dat er ook mensen zijn die niet lullen en er niet op kicken om onzin (namen) hier neer te zetten!

Nogmaals excuses;-)

Cambuur staat er bij veel voetballers inderdaad goed op, volgend seizoen zullen er vast en zeker mooie huurkansen aangeboden worden bij de club. Afgelopen jaar moesten de mensen bij de clubs aankloppen. Nu zullen er verschillende bij Cambuur gaan aankloppen. Een speler als Lesley de Sa is een mooi voorbeeld, bij Ajax het net niet ... Zoals Lukoki vorig seizoen.

Collingwood

De nauwere samenwerking komt voor uit financiële- en sportieve redenen. Met een een belofteteam krijgt SC Cambuur de kans haar spelersgroep uit te breiden. De Leeuwardense club wil naar een A-selectie van 21 veldspelers, 3 keepers en 5 beloften. "Die laatste categorie zal een soort leerling-prof-overeenkomst tekenen", meldt Van den Belt. "Het kan gaan om jonge talenten van de amateurs of spelers die bij grotere clubs buiten de boot vallen."

Misschien nog eens controleren hoe het inmiddels staat met de transferstatus van die Savic? Ben wel benieuwd wat voor spelers Cambuur hiervoor gaat aantrekken!
Kalmte alleen kan u redden.

sccvl

Citaat van: Collingwood op april 17, 2014, 20:59:08
De nauwere samenwerking komt voor uit financiële- en sportieve redenen. Met een een belofteteam krijgt SC Cambuur de kans haar spelersgroep uit te breiden. De Leeuwardense club wil naar een A-selectie van 21 veldspelers, 3 keepers en 5 beloften. "Die laatste categorie zal een soort leerling-prof-overeenkomst tekenen", meldt Van den Belt. "Het kan gaan om jonge talenten van de amateurs of spelers die bij grotere clubs buiten de boot vallen."

Misschien nog eens controleren hoe het inmiddels staat met de transferstatus van die Savic? Ben wel benieuwd wat voor spelers Cambuur hiervoor gaat aantrekken!

Er zijn zeker een aantal spelers die momenteel in de topklasse rondlopen met zoveel talent, die verdienen zeker een kans hogerop. Kan zo even niet op zijn naam komen, bij Katwijk liep dit jaar of vorig jaar een gigantisch goede nummer 10.

Lore

Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 21:04:10
Er zijn zeker een aantal spelers die momenteel in de topklasse rondlopen met zoveel talent, die verdienen zeker een kans hogerop. Kan zo even niet op zijn naam komen, bij Katwijk liep dit jaar of vorig jaar een gigantisch goede nummer 10.

Die jongen uit Drachten zal toch ook wel zo'n contract krijgen? Hij speelt alle oefenwedstrijden mee!

dizzhead

Citaat van: Lore op april 18, 2014, 07:32:52
Die jongen uit Drachten zal toch ook wel zo'n contract krijgen? Hij speelt alle oefenwedstrijden mee!
Abouba Doumbia :clint

Lore

Citaat van: dizzhead op april 18, 2014, 08:07:39
Abouba Doumbia :clint

En wij hebben een naam! Ik ken hem verder helemaal niet hoor, maar ze hebben hem dit hele seizoen gebruikt als standin bij oefenwedstrijden. Is het een jonge vent?

dizzhead

Citaat van: Lore op april 18, 2014, 08:15:55
En wij hebben een naam! Ik ken hem verder helemaal niet hoor, maar ze hebben hem dit hele seizoen gebruikt als standin bij oefenwedstrijden. Is het een jonge vent?
hij scoort regelmatig bij onze reserves.. hij heet oorspronkelijk aboubacar doumbia en is officieel nog een a-junior, meende ik. Maar dat weet je nooit zeker natuurlijk  8P

Timmie

dizzhead

Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 09:09:31
Vast niet de Doumbia van CSKA...;-)
Seydou? Dat is z'n zwakkere broer.  :devil

okkele

Citaat van: Collingwood op april 17, 2014, 20:59:08
Savic.

vond ik toen ook geweldig klinken maar nu?
afgelopen seizoen uitgeleend aan fc liefering,geen hoogvlieger in oostenrijk.
ik kan er ook helemaal naast zitten,ik vond de komst van ritzmaier ook niet interessant.

of geduld hebben of nu een slag zien te slaan met mensen die duidelijkheid willen wat hun baan betreft.
donald,hupperts,fledderus,koolwijk,rieks,sno,ciommer(33),linssen,bulthuis zou wel lekker zijn,steve de ridder en berghuis helemaal.
(niet gekeken naar doorlopende contracten o.i.d)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: okkele op april 18, 2014, 11:30:32
vond ik toen ook geweldig klinken maar nu?
afgelopen seizoen uitgeleend aan fc liefering,geen hoogvlieger in oostenrijk.
ik kan er ook helemaal naast zitten,ik vond de komst van ritzmaier ook niet interessant.

of geduld hebben of nu een slag zien te slaan met mensen die duidelijkheid willen wat hun baan betreft.
donald,hupperts,fledderus,koolwijk,rieks,sno,ciommer(33),linssen,bulthuis zou wel lekker zijn,steve de ridder en berghuis helemaal.
(niet gekeken naar doorlopende contracten o.i.d)

Donald wil je niet hebben. Waardeloze mentaliteit.