Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: mark1989 op januari 04, 2026, 19:38:02
Hij heeft best wel potentie en doet ook veel goed. Maar er zijn genoeg dingen die beter kunnen.
Ik vind overigend wel dat hij kansen heeft gekregen. Cambuur had in sommige wedstrijden of een 6 of 10 nodig. En op beide posities komt hij (nu nog) tekort. Daarmee bedoel ik dat het logisch is dat Henk soms een andere keuze maakte. 
Het is ook helemaal zijn eigen keuze. Hele goede gast vind ik het.
Maar ik snap ook vanuit zijn perspectief de keuze niet echt. Want wat hij hier tekort komt is bij aan andere club niet anders.  Bij Cambuur heeft hij de kans om zich te ontwikkelen. En Henk gunt hem alles. Maar hij zal het zelf moeten laten zien.

Wat hij hier tekort komt is op de 6 of 10 zoals je schrijft. En daar moet hij spelen omdat we Diemers hebben. Op het moment van tekenen was die er niet. Ik denk dat een essentieel verschil is, door Diemers zijn de kansen beperkt tot plekken die hem minder liggen. Dus uiteindelijk is de kans je te onderscheiden nog kleiner, immers zijn dat niet zijn posities.

Oud Cambuur

Souren zou vrijdag starten maar is ziek geworden. Niet Apkakou maar Rolke start tegen Ado als 6

upweer

Citaat van: Oud Cambuur op januari 15, 2026, 14:38:55
Souren zou vrijdag starten maar is ziek geworden. Niet Apkakou maar Rolke start tegen Ado als 6

Ook wel weer wat.. dan kan Souren starten en dan dit.
Verwacht weken dat Ethan er in komt

sunderland

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Waarom speelde hij dan niet. Nicky is zo belangrijk wordt er gezegd maar puntje bij paaltje gaat elke andere speler voor.

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op februari 04, 2026, 15:45:26
Waarom speelde hij dan niet. Nicky is zo belangrijk wordt er gezegd maar puntje bij paaltje gaat elke andere speler voor.

is inderdaad wel een beetje gek dat nu Berkhout ook al de voorkeur krijgt boven Souren. Dat zal Nicky zelf ook niet hebben verwacht.

Bernardo

Henk zei tactisch, wou meer met 5 achterop spelen.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2026, 16:37:48
Henk zei tactisch, wou meer met 5 achterop spelen.
Nou dan is het te hopen dat de TS hier ook van heeft geleerd.

Oud Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2026, 17:20:31
Nou dan is het te hopen dat de TS hier ook van heeft geleerd.
Het ging toch beter in de 2de helft dus inderdaad ze hebben er van geleerd

Vlampiep

Citaat van: Oud Cambuur op februari 04, 2026, 17:47:52
Het ging toch beter in de 2de helft dus inderdaad ze hebben er van geleerd
We gaan het bij de eerst komende wedstrijd beleven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2026, 19:06:36
We gaan het bij de eerst komende wedstrijd beleven.

He Vlampie, ik kijk er nu al naar uit hoe jij de beslissingen van Henk en zijn staf gaat analyseren wanneer ze weer eens 5 of 6 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld hebben en goede resultaten hebben bereikt.  :proost
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2026, 20:12:21
He Vlampie, ik kijk er nu al naar uit hoe jij de beslissingen van Henk en zijn staf gaat analyseren wanneer ze weer eens 5 of 6 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld hebben en goede resultaten hebben bereikt.  :proost
Bij mij is het meer constateren dan analyseren.
We hebben tot maandag avond prima resultaten weten te behalen met prima voetbal en heb dar van kunnen genieten.
Maandag was er een goed spelend PSV wat het ons moeilijk maakte, maar met wat geluk had er ook een gelijkspel ingezeten.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2026, 20:12:21
iets van glas halfvol ?..

Oud Cambuur

Prima wedstrijd  van Nicky vandaag je zit wel als Diemers er niet bij is hij veel meer zichtbaar is en het spel ook verdelen kan