Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Benjamin Pauwels

Gestart door WouterZz, juni 14, 2024, 15:32:59

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Misschien haalt dat ook de druk wat eraf bij de hele discussie over financi?n en schulden.
Er kan mooi wat worden afgelost en de rest investeren in spelers die hopelijk ook weer voor meer verkocht kunnen worden.
Het "vliegwiel" begint te draaien.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2025, 12:24:47
w:) het geld stroomt binnen bij Cambuur

Hoorde totaal 2 miljoen vandaag weet niet hoeveel ze daarvan kunnen herinvesteren

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 12:35:58
Hoorde totaal 2 miljoen vandaag weet niet hoeveel ze daarvan kunnen herinvesteren
Zo'n 30%...

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2025, 12:39:04
Zo'n 30%...
Dat is 6 ton lijkt mij dat je als KKD club daar aardig voor wat kan doen

michello

Belangrijker misschien wel wat het doorverkoopercentage is. Pauwels heeft de potentie om weer een stap te maken, daar kun je dan misschien wel net zoveel op verdienen als deze transfer.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 12:44:47
Dat is 6 ton lijkt mij dat je als KKD club daar aardig voor wat kan doen
Zeker, zo kan je kleine transfersommen betalen of een duurdere speler(s) financieren...

Bernardo

Volgens Sander de Vries van LC worden Mercera en Pauwels samen verkocht voor 1,5 miljoen euro. Zou mij dan toch wat tegenvallen.

Oud Cambuur

Citaat van: Bernardo op juli 17, 2025, 13:03:34
Volgens Sander de Vries van LC worden Mercera en Pauwels samen verkocht voor 1,5 miljoen euro. Zou mij dan toch wat tegenvallen.
Dan hebben ze Mercera dus wel verkocht voor 3 ton dus appel en een ei

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 13:04:53
Sander zit wel vaker naast de details  ;)

sunderland

Citaat van: sjaak op juli 17, 2025, 12:32:56
Leuk, ik ook. Nog anderhalve week werken. Misschien staat hij op dezelfde camping
met Sjaak aan ut bier  :_schater

Huizen

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 13:04:53

Denk niet dat ze aan de LC alle cijfertjes gaan delen. We zijn in ieder geval lekker aan het verkopen, dat is weleens anders geweest!  |:)

Noordcambuur

Ga er eens vanuit dat we van Nieling,Pauwels en Mercera een kleine 3 miljoen hebben ontvangen dat is toch een mooi bedrag :y
En wat heeft de Zweed ons gekost  :?

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2025, 14:30:14
Ga er eens vanuit dat we van Nieling,Pauwels en Mercera een kleine 3 miljoen hebben ontvangen dat is toch een mooi bedrag :y
En wat heeft de Zweed ons gekost  :?
je kunt ook weer overdrijven. Mercera heeft sowieso geen 3 ton opgeleverd. Groningen zou iets meer dan 3 ton hebben geboden en dat was resoluut afgewezen. Cambuur vroeg 8. Dus dan is het daar tussen. Pauwels heeft ook iets meer dan een miljoen opgeleverd. Dat lc dat schrijft tja

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 17, 2025, 14:48:13
je kunt ook weer overdrijven. Mercera heeft sowieso geen 3 ton opgeleverd. Groningen zou iets meer dan 3 ton hebben geboden en dat was resoluut afgewezen. Cambuur vroeg 8. Dus dan is het daar tussen. Pauwels heeft ook iets meer dan een miljoen opgeleverd. Dat lc dat schrijft tja
Dus Nieling 9 ton,Pauwels 1.2 miljoen en Mercera 6 ton.
Totaal 2.7 miljoen en wat zeg ik kleine 3 miljoen.

wiekie1969

De financi?le nood is hoog bij Cambuur. De spelers die nu verkocht worden hadden allemaal een doorlopend contract. Ben benieuwd wat er kwalitatief voor terug wordt gehaald. Je doet zo alleen maar enkele jasjes uit. Nieling, Mercera en Pauwels.