Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: zeewolde op augustus 17, 2024, 13:19:39
Wel een minpunt dat als je morgen op zuid zit je geen kans hebt om bij 1 van de voetbalshops te komen. Dit is alleen voor fans van noord en oost....

De nieuwe Cambuur-winkel van Voetbalshop.nl in het hoofdgebouw is nog niet gereed en daarom staat er achter de Oost-tribune (buiten het stadion) een speciale merchandise stand. Hier koop je onder meer het nieuwe thuis- en uitshirt.

zeewolde

Citaat van: justremco op augustus 17, 2024, 17:47:42
De nieuwe Cambuur-winkel van Voetbalshop.nl in het hoofdgebouw is nog niet gereed en daarom staat er achter de Oost-tribune (buiten het stadion) een speciale merchandise stand. Hier koop je onder meer het nieuwe thuis- en uitshirt.
en op twitter schrijft Cambuur zelf dat jer er niet vanaf zuid kunt komen.

Maar bedankt voor je info. Ga ik zeker proberen.

Noordcambuur

michello

Bankzitter

Citaat van: James op augustus 17, 2024, 17:15:45
Het is hopen dat Cambuur nog twee dertig+ haalt van het niveau Kieftenbelt en de Leeuw. Als er dan niks weggaat en met de visie van Henk de Jong eindig je bij de eerste drie. Met deze jonge selectie van 13 naar 3 of hoger gaan is m.i. bijna niet mogelijk. Gevoelsmatig liggen er grote kansen maar is het nu nog ver weg

Beter nog tussen 27-30 in de beste periode van de carri?rre.

Noordcambuur

rvw

zeewolde

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mischien een beetje laat, maar hoe kom ik eigenlijk aan mijn digitale sk. Ik heb nu op mijn account maar een foto genomen van de gegevens. Lijkt ook op een kaart.
Henk, held, bedankt

rvw

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 19:43:29
Mischien een beetje laat, maar hoe kom ik eigenlijk aan mijn digitale sk. Ik heb nu op mijn account maar een foto genomen van de gegevens. Lijkt ook op een kaart.
Screenshot maken van de QR code en die heb ik toegevoegd aan mijn Wallet op men telefoon.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 19:43:29

ga naar je account, inloggen , rechtsboven op het poppetje klikken en dan op mijn seizoenkaarten, seizoenkaart tonen  Kuz!