Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 20:27:53
denk dat het gelukt is, bedankt allen
maar ff verzoek bij Cambuut indienen of er voor ouwe mannen ook gewoon weer een plastic sk afgegeven kan worden :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op augustus 17, 2024, 20:51:36
maar ff verzoek bij Cambuut indienen of er voor ouwe mannen ook gewoon weer een plastic sk afgegeven kan worden :_schater
Vuile klootzak  :(

Heb zelf al besteld hoor, maar kon em niet ophalen en ze hebben nog niet gereageerd op mijn (late) mail  :D  :thumbsup
Henk, held, bedankt

grijskijker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 20:57:26

Heb zelf al besteld hoor, maar kon em niet ophalen en ze hebben nog niet gereageerd op mijn (late) mail  :D  :thumbsup
Voor een eventuele volgende keer wil ik je kaart wel ophalen en naar je opsturen of je in persoon bij het stadion geven :thumbsup |:)

grijskijker

Is ie weer een week niet onder een douche geweest? :zweep

CambuurArnhem

Ik heb begrepen dat de "echte" seizoenkaart morgen achter (of voor? zie mijn volgende post) de Noordtribune kan worden opgehaald, vanaf 10.30

CambuurArnhem

Van www.cambuur.nl

SC Cambuur speelt aanstaande zondag tegen Helmond Sport zijn allereerste wedstrijd in het Kooi Stadion. Mocht je echt niet in de gelegenheid zijn om de fysieke seizoenkaart op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag op te halen, dan bestaat er de mogelijkheid om dit in aanloop naar de wedstrijd te doen. Dit kan bij het servicepunt dat wordt ingericht voor de Noord-tribune van het nieuwe stadion, tegenover de McDonald?s. Vanwege de verwachte drukte wordt het echter sterk afgeraden om de hardcard dan op te halen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Badankt heren voor alle aanbiedingen en info, ik ga morgen vroeg onderweg en haal em lekker op.  _O_ _O_ _O_

@Zeewolde, sorry man, ik weet helemaal niet of je echtt vies bent  :_schater
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 21:48:11
Badankt heren voor alle aanbiedingen en info, ik ga morgen vroeg onderweg en haal em lekker op.  _O_ _O_ _O_

@Zeewolde, sorry man, ik weet helemaal niet of je echtt vies bent  :_schater
al ruim een week op de camping , geen douche gezien :_schater

Krijg ik morgen tenminste ruimte op de tribune.

Delfzijl/Cambuur

Allemaal simpele oude mannetjes hier....
Daag casettebandjes, daag draaischijftelefoons, daag videorecorder daag Juliana.Daag Cambuurplein ;(
Its the new world....
and it starts tomorrow.
Tot morgen in ons nieuwe huis.
Bin zo grutsk as n aap |:)

grijskijker

Citaat van: James op augustus 17, 2024, 17:15:45
Het is hopen dat Cambuur nog twee dertig+ haalt van het niveau Kieftenbelt en de Leeuw. Als er dan niks weggaat en met de visie van Henk de Jong eindig je bij de eerste drie. Met deze jonge selectie van 13 naar 3 of hoger gaan is m.i. bijna niet mogelijk. Gevoelsmatig liggen er grote kansen maar is het nu nog ver weg
Aan wie denk je dan of welke posities?

CambuurAmersfoort

Het is zover!!! Na heel veel jaren van optimisme, teleurstellingen en het idee dat er nooit meer een nieuw stadion zou komen, mogen we dan nu echt onze nieuwe tempel gaan betreden!!
Zodirect lekker de auto in om 2 uurtjes naar de nieuwe hel van Leeuwarden te rijden!

Prachtig weertje, hopelijk mooi sfeertje en een heerlijk 3-0 overwinning

Geniet allemaal vandaag!