Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

2e helft was prima.

Dat je niet alsnog met 5 of 6-1 wint is echt een wonder.

Dan had ook de tendens hier heel anders geweest.

AL

Blijft voetballend gewoon niet goed genoeg op middenveld en vleugels voorin erg matig. Pauwels wel een pareltje.
Henk mag ook wel in de spiegel kijken met zijn opstelling en wissels.

R058

Citaat van: Poetser op augustus 18, 2024, 14:31:19
2e helft was prima.

Dat je niet alsnog met 5 of 6-1 wint is echt een wonder.

Dan had ook de tendens hier heel anders geweest.
Helemaal mee eens. Je speelt heel matig en dan nog zoveel schoten op goal en de tegenstander 1 schot op goal gehad. Met Nieling voor Smand had t verdedigend denk ik ook beter gestaan. En Pauwels heeft zo veel meer dreiging dan Balk. Ik zie t daardoor ook nog wel vrij positief in.

drg

Wat een walgelijke ploeg dat Helmond zeg. Die rooie kaart op het einde was tekenend voor het kinderachtige gedrag. En ze kwamen duidelijk niet om te voetballen, alle man het liefst in de 16 en met geluk een keer scoren uit een counter.

Ik geloof wel dat er hier een beter team staat dan vorig seizoen. In ieder geval in de tweede helft werd bijna niks meer weggegeven achterin. Nou voorin nog een goede afmaker.

michello

Deed me denken aan openingspot tegen Excelsior thuis 2 seizoenen geleden.
Zo onnodig dit. Desondanks een prachtige middag gehad. Alles prima voor elkaar.  :thumbsup

drg

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 14:46:21
Alles prima voor elkaar.  :thumbsup

Nou de ingangen bij in ieder geval Oost waren wel een drama  :_schater

Hopelijk volgende wedstrijd wat gestroomlijnder en desnoods iemand met een handscanner bij een andere poort als reserve.

CambuurAmersfoort

Wat een geweldig mooi stadion is dit. Paar zaken qua doorstroming waar nog naar gekeken moet worden maar hier mogen we echt trots op zijn.

En wat een vreselijk matig niveau heeft deze selectie. Dit is toch gewoon echt zo'n stadion onwaardig. Ik had ook wel gehoopt dat met het stadion en de plannen er meerdere serieuze toppers bij zouden zijn gekomen maar voorlopig valt dat goed tegen... alleen de keeper kon mij echt bekoren.

Mag hopen dat er de komende 2 weken nog minimaal 3 directe versterkingen bijkomen anders wordt dit gewoon weer rechterrijtje.

Harry L.

Wat een stadion |:). Jammer dat we zo?n beroerde selectie hebben. Die Spanjaard enige lichtpuntje voor mij. Rest zijn grijze muizen. Geen creativiteit, middenmoot ploegje

Harry L.

Bankzitter

Het is voor jonge gasten ook niet makkelijk voor 13.000 man te spelen. Kwaliteit is niet het grootste probleem, maar onervarenheid.

michello

Citaat van: drg op augustus 18, 2024, 14:49:43

Nou de ingangen bij in ieder geval Oost waren wel een drama  :_schater

Hopelijk volgende wedstrijd wat gestroomlijnder en desnoods iemand met een handscanner bij een andere poort als reserve.

Geluid bovenin op Oost moet overigens ook beter. Vanaf rij 24 versta je het amper. Dat scannen heeft ook met ons zelf te maken. Blijft altijd vertragend werken op deze manier.

Stiens

Zuid tribune is Rein de speaker bovenin ook niet te verstaan. Slecht afgesteld.

Harry L.

Citaat van: AL op augustus 18, 2024, 14:33:41
Blijft voetballend gewoon niet goed genoeg op middenveld en vleugels voorin erg matig. Pauwels wel een pareltje.
Henk mag ook wel in de spiegel kijken met zijn opstelling en wissels.

Henk moet er voor zorgen dat die veel te trage opbouw er uit gaat, zit 0 verrassing in. Veel te makkelijk te verdedigen dit.

diekhuzen

Marsman, de Jong en Smand is materiaal voor de bank.  Smit was vooral bezig met zijn tegenstander.
Te veel balletje breed en terug voetballers in de as.

Casas, Jansen, Balk, vd Water en Pauwels prima wedstrijd.

Verder ook wel een beetje pech en met Nieling, Caschili en Kieftenbeld heb je natuurlijk kwaliteitsimpuls.

Destroyer

Nou een impressie :

+

Wat een prachtig stadion
Bier smaakt goed
Wat een toiletten ongekend
Vlotte doorloop
Je kijkt je ogen uit
Corteo was fantastisch

-
Moet ff wennen
Geluid moet beter afgesteld