Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 14:46:21
Deed me denken aan openingspot tegen Excelsior thuis 2 seizoenen geleden.
Zo onnodig dit. Desondanks een prachtige middag gehad. Alles prima voor elkaar.  :thumbsup
Niets aan toe te voegen  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oscarsielstra

Eerste helft eigenlijk met de verkeerde opstelling begonnen.
Spanjaard die nog koud gewend is in de basis zetten ....
Hij speelde niet onaardig .... maar veel te vroeg  :insane
Marsman prima voor de toekomst, maar komt te kort.
Smand die alles breed doet, zonder enig tempo.
Ottersen die verdedigend veel steken laat vallen, onnauwkeurig...

Verdedigend stond het de tweede helft beter.
Mercera meer body op middenveld.
Poll prima, met dito aanvallende acties.
Met van mullem meer rust aan de bal.
Pauwels erg behendig en snel.
Alleen kansen afmaken kunnen we niet .. veel te onrustig voor de goal ..

Ik zou met een ruit gaan spelen.
Kieftenbeld met daarvoor souren, nartey/mercera en een aanvallende middenvelder.
De Jong is wat licht .. (Diemers zou mooi zijn  8)).

Moet nog het nodige gebeuren  ;(

michello

Dat er geen linksback gehaald is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.

Noordcambuur

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:16:40
Dat er geen linksback gehad is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
die komt zwaar tekort?. :_schater

anderszchristian

Teleurstellend, maar het is een wonder dat je er de tweede helft geen vijf maakt. Helmond kwam hier niet om te voetballen en dat was vanaf minuut 1 zichtbaar. Vind het echt een tactische fout van Henk om de eerste helft 4 achterop te houden tegenover 1 spits, met Marsman die 0 aanvallende dreiging heeft. Na de omzettingen in de rust kwamen ze er helemaal niet meer aan te pas en verlies je uiteindelijk door een persoonlijke fout.

Casas nu al een zekerheidje, wat een inzicht en rust straalt hij uit. Net als onze keeper, die echt heerst in de lucht. Wat een verbetering ten opzichte van van Osch. Van der Water ook sterk gespeeld vandaag, snapte zijn frustratie wel dat er niks gedaan werd met al die ballen die in de 16 werden geslingerd. Heb ook het idee dat die aanvoerdersband hem rustig houdt in het koppie. Heerlijk om een Pauwels achter de hand te hebben, wat een dreiging gaat daar vanuit. Gaat een gevecht worden met balk om de linksbuiten positie.

Al met al een teleurstellend resultaat, maar genoeg positieve dingen gezien vandaag en ik denk dat we met zijn allen mogen hopen dat er een club zo gek is om Milan Smit hier op te halen en dat wij er een fatsoenlijke spits voor terug krijgen. Dan zie ik ons wel bij de eerste 5 eindigen dit seizoen.

Poetser

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 15:24:02
Teleurstellend, maar het is een wonder dat je er de tweede helft geen vijf maakt. Helmond kwam hier niet om te voetballen en dat was vanaf minuut 1 zichtbaar. Vind het echt een tactische fout van Henk om de eerste helft 4 achterop te houden tegenover 1 spits, met Marsman die 0 aanvallende dreiging heeft. Na de omzettingen in de rust kwamen ze er helemaal niet meer aan te pas en verlies je uiteindelijk door een persoonlijke fout.

Casas nu al een zekerheidje, wat een inzicht en rust straalt hij uit. Net als onze keeper, die echt heerst in de lucht. Wat een verbetering ten opzichte van van Osch. Van der Water ook sterk gespeeld vandaag, snapte zijn frustratie wel dat er niks gedaan werd met al die ballen die in de 16 werden geslingerd. Heb ook het idee dat die aanvoerdersband hem rustig houdt in het koppie. Heerlijk om een Pauwels achter de hand te hebben, wat een dreiging gaat daar vanuit. Gaat een gevecht worden met balk om de linksbuiten positie.

Al met al een teleurstellend resultaat, maar genoeg positieve dingen gezien vandaag en ik denk dat we met zijn allen mogen hopen dat er een club zo gek is om Milan Smit hier op te halen en dat wij er een fatsoenlijke spits voor terug krijgen. Dan zie ik ons wel bij de eerste 5 eindigen dit seizoen.

Amen.

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 15:24:02

positief stuk. Het was heel erg matig. Denk dat kieftenbelt volgende x basis is. Zo jammer dat de Leeuw zo kort kon spelen want laatste 10 minuten waren we zoveel beter

sunderland

1 e minuut weds ; Smand in de opbouw en voor zijn goeie voet om Marsman ( die ook nog heel duidelijk voor hem wijst) in de loop aan te spelen. Gvd speelt Smand terug op de keeper en dan krijgt Marsman de bal met een man in zijn rug. Daarna speelden ze beide belabberd.  Daar begon waar de hele 1 ste helft over ging. Heel erg slecht voetbal.

sunderland

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:16:40
Dat er geen linksback gehaald is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
helemaal eens en dat heb ik ook zo vaak gezegd. En Poll speelde niet eens slecht

wiekie1969

Geweldig mooi stadion, tranen in de ogen. Echt. Kwam Sunderland oek nog  tegen. Skitterend. Maar wat een drama elftal dit Cambuur. Zit helemaal niks in. Geen gogme, geen leiders en een aanvoerder die plichtmatig over het veld loopt en wat balletjes in 1 tempo over 10 meter geeft. Dat ken ik oek nog wel. Wat ik vorige week al schreef, een camping voetballer.

wiekie1969

In alle linies tekort aan kwaliteit. Als we met dit elftal de playoffs halen ken de vlag uut.

sunderland

Omschrijving: het stadion is eigenlijk veel te mooi voor de selectie die wij hebben! En nogmaals er moet iemand naast Henk. Het is allemaal zo stroperig. Allemaal trainers maar niks waardoor er iets echt word omgedraaid. Wissels speler voor een speler maar ik zie liever dat er tactisch iets word omgezet. Als ik dan zie dat iemand de warming up doet en er word een trainer mee gestuurd. Waar gaat het allemaal nog over.

wiekie1969

Iedereen fient die Pauwels geweldig. Hoop dreiging maar niet een goede voorzet gegeven. Rendement nul.