Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Het duurde even voordat we binnen waren, maar daarna ademloos staan kijken. Wat een prachtig stadion hebben we gekregen |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Teun Seun

Ik heb genoten van Casas.. Daar druipt de kwaliteit vanaf... Ik neem aan dat Smand nooit meer in de basis start als Nieling fit is..

Noordcambuur

Verlies je van Helmond S. dan moeten we de jonge elftallen nog krijgen  8P

anderszchristian

Citaat van: Teun Seun op augustus 18, 2024, 16:19:46
Ik heb genoten van Casas.. Daar druipt de kwaliteit vanaf... Ik neem aan dat Smand nooit meer in de basis start als Nieling fit is..
Daar mogen we hopelijk wel vanuit gaan. Met dit centrum en Souren er voor sta je zover beter in de as

wiekie1969

Dat we al van sun camping elftal verliezen zegt toch alles over je eigen huidige niveau. Ik zou als club zijnde de komende weken de beurs open trekken voor een kwaliteitsimpuls. Tis allemaal leuk en aardig hoor al die jonkjes van 19/20 jaar maar het voegt kwalitatief helemaal niks toe. Must door selecteren en rap.

Drumfather SCC

Helaas is er weinig veranderd ten opzichte van vorig seizoen...
Slecht voetbal, een gare TS en een elftal dat overmand was door zenuwen
Het was gewoon een slappe hap over de gehele linie, al werd het in de tweede helft wel licht beter 

Gatver, Ik ben er even goed ziek van! Wat een deceptie
Kippenvel toen ik voor het eerst de tribune op kwam maar ik had vanaf seconde 1 al het nare gevoel dat hier niet gewonnen zou worden

Ook de sfeer vond ik bij vlagen erg matig. De 12e man heeft de ploeg helaas niet een extra zetje kunnen geven maar dat was inherent aan hetgeen wat we voorgeschoteld kregen

Het begint denk ik al bij de opstelling en het wisselbeleid, Dit was simpelweg weer niet goed genoeg..
Begin gewoon met je sterkste opstelling en laat die 70 minuten de wedstrijd dicteren zodat mensen als Mercera en Bob Ross het mee over de streep kunnen trekken.
Lukt dit niet, dan grijp je tijdig in met een de Leeuw of een Kieftenbelt om de rust en ervaring zijn werk te laten doen.

1e goal, 1e driepunter; Allemaal Helmond en dat staat wel even triest in de boeken

Ik had het eerste geel overigens aan Balk toegeschreven maar dat werd ook Helmond, net als de eerste rode kaart

1e gele kaart voor een trainer was dan wel weer voor ons, ook best wel triest.
Kijk nou al naar zijn interview uit; Helmond zou wel weer opgehemeld worden  :zucht
Stap eens van je act af Henk en geeft ze godverju eens op de kloten...
Helmond was een nare anti-voetbalploeg met goal namens onze verdediging, meer niet.

Pluspuntjes op het veld waren voor mij; Casas, Poll, van der Water, Souren, Pouwels en als MOTM onze keeper
Over Smand, Marsman, Balk en Smit maar even te zwijgen
De rest was middelmaat.
Er MOET ervaring bij want anders blijf je aanmodderen
OOGKLEPPEN AF, TS! Op de LB, de CV en in de aanval graag!

Verder heb ik wel genoten van Aard Lus & Ed Lip en alles om de wedstrijd heen en w?t een mooi stadion is onze Kooi toch!
Complimenten ook aan alle medewerkers die het in goede banen hebben geleid (op de doorstroming na)
Hier kunnen we echt mee verder want het is een visitekaartje voor club en stad!
Over een paar maanden is ons thuis een huis!

Wil toch positief eindigen omdat een gefrustreerd hart vaak rare dingen zegt  |:)
Maar het had zo mooi kunnen zijn...

wiekie1969

Citaat van: James op augustus 18, 2024, 16:06:07
Als er iets wakker moet worden geschud is het diegene die geen ervaring haalt. De ene naar de andere jonge speler wordt binnengehaald. Wat is er dan geleerd van vorig seizoen. Cambuur heeft een paar aardige spelers maar of het allemaal veel beter is als vorig seizoen?! De keeper gaat er in ieder geval voor zorgen dat je vaker in de wedstrijd blijft. Komt tenminste ook uit bij hoge ballen.

Als je ook ziet hoe slecht de ballen soms worden ingespeeld. Er zijn meerdere posities slecht bezet. Haal je een centrale verdediger van het niveau Schouten, een linksback van het niveau Sylla (wat niet eens heel bijzonder is) en een Diemers doe je naar mijn idee meteen mee bij de eerste drie, vier. Met de selectie zoals ie nu is wordt het waarschijnlijk allemaal wisselvallig.

Trouwens als je de regels bij de eerste keer penalty overnemen waarom de tweede dan ook niet overnemen? Beide keren deed de keeper toch hetzelfde

Fantastisch stukje van een echte kenner.  _O_ _O_ _O_

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 16:31:35
Dat we al van sun camping elftal verliezen zegt toch alles over je eigen huidige niveau. Ik zou als club zijnde de komende weken de beurs open trekken voor een kwaliteitsimpuls. Tis allemaal leuk en aardig hoor al die jonkjes van 19/20 jaar maar het voegt kwalitatief helemaal niks toe. Must door selecteren en rap.

Maar als Souren de 1-1 maakt
De Jong de 2-1
Smit de 3-1
En van der Water de 4-1

Dan hest de tranen in de ogen, want we wudde kampioen. Dan wast allemaal FANTASTISCH en komt de helft van de spelers vroeg of laat in Oranje.

Bist su voorspelbaar.

denistel

1e helft liep niet als gewenst niemand grijpt in blijven steeds
het zelfde spelen dat vind ik onbegrijpelijk spelers en staf moeten
dan ingrijpen en anders gaan spelen maar das mijn mening,

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 18, 2024, 16:50:55
1e helft liep niet als gewenst niemand grijpt in blijven steeds
het zelfde spelen dat vind ik onbegrijpelijk spelers en staf moeten
dan ingrijpen en anders gaan spelen maar das mijn mening,
dat bedoel ik. Allemaal trainers( zelfs een trainer die mee loopt als een speler warm loopt ?)maar niemand die tactisch ingrijpt! Mis Sandor su.

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 16:31:15
Daar mogen we hopelijk wel vanuit gaan. Met dit centrum en Souren er voor sta je zover beter in de as
dat klopt helemaal. Helmond heeft door het centrum 1 aanval gehad. Die was wel raak maar staat veel beter dan vorig seizoen. Was het geen buitenspel dat 1 tweetje waar die goal uit kwam?

Josli

Zo slecht was het allemaal nou ook weer niet. Ik vind dat we wel per direct moeten stoppen met 2 spelers. Smand en Smit. En dan Smit echt niet omdat hij die pingels mist. Maar als je zelf wilt voetballen en dominant wilt zijn, kun je gewoon niet met een spits als Smit spelen. En toch zijn er altijd weer mensen die hem hier verdedigen. Ik begrijp dat echt niet.
Toen van Mullem inviel zag je ook direct wat er bij Smand aan mankeert. Verder vond ik ons vooral heel ongelukkig. Kansen zat en bij tijd en wijle best aardig gevoetbald vanachteruit. Vooral in de 2e helft.

Drumfather SCC

Citaat van: Josli op augustus 18, 2024, 17:08:19
Zo slecht was het allemaal nou ook weer niet. Ik vind dat we wel per direct moeten stoppen met 2 spelers. Smand en Smit. En dan Smit echt niet omdat hij die pingels mist. Maar als je zelf wilt voetballen en dominant wilt zijn, kun je gewoon niet met een spits als Smit spelen. En toch zijn er altijd weer mensen die hem hier verdedigen. Ik begrijp dat echt niet.
Toen van Mullem inviel zag je ook direct wat er bij Smand aan mankeert. Verder vond ik ons vooral heel ongelukkig. Kansen zat en bij tijd en wijle best aardig gevoetbald vanachteruit. Vooral in de 2e helft.

Als je ook kijkt hoe suurtsje Smand ''ingrijpt'' bij de goal van HS  :zucht :_schater

Trainert!

smand, bob ross, en nartey. eigen jeugd. en maar de eigen jeugd ophemelen. een schop onder hij flikker moeten ze hebben binnen de jeugd.

als club ben je toch lachwekkend om sylla niet te verlengen maar wel een krullenbol op links te zetten die er echt niks van kan

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:15:36
als club ben je toch lachwekkend om sylla niet te verlengen maar wel een krullenbol op links te zetten die er echt niks van kan

Dit zal niet de bedoeling zijn geweest en volgens mij stond destijds ook ergens te lezen dat ze een nieuwe linksback wilden halen.

En die verwacht ik nog steeds!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021