Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Poetser op augustus 18, 2024, 16:47:32
Maar als Souren de 1-1 maakt
De Jong de 2-1
Smit de 3-1
En van der Water de 4-1

Dan hest de tranen in de ogen, want we wudde kampioen. Dan wast allemaal FANTASTISCH en komt de helft van de spelers vroeg of laat in Oranje.

Bist su voorspelbaar.

Ik bin realistisch en geef vandaar uit mijn mening. Ik denk niet dat dit elftal beter kan  als er niks meer bijkomt. Dit ist. Dat heeft met voorspelbaarheid niks te maken.

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 18, 2024, 16:50:55
1e helft liep niet als gewenst niemand grijpt in blijven steeds
het zelfde spelen dat vind ik onbegrijpelijk spelers en staf moeten
dan ingrijpen en anders gaan spelen maar das mijn mening,

We hewwe geen leiders maar 18 man met nagenoeg hetzelfde niveau. Hooguit 3 spelers zijn iets beter dan de rest.

Josli

Ik vind het ook te ver gaan om te zeggen dat Marsman er niks van kan. Maar dat kan nooit basismateriaal zijn. En ik wil ook nog wel een uitzondering maken voor Nartey. Die heeft wel iets. Het schort in mijn ogen vooral over de hele linie aan creativiteit. De enige die dat lijkt te hebben is Pauwels. Verder is het allemaal zo voorspelbaar en plichtmatig.

michello

Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )

Stiens

Die Marsman was toch wel het minste van allemaal, die heeft de hele eerste helft niet 1x een bal naar de goede kleur gespeeld. Voorlopig Poll mooi in de basis.

Viel het trouwens meer mensen op dat het veld ongelofelijk traag/stroef was?

wiekie1969

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )

Ben ik met je eens. Schreef ik vorige week ook al.

wiekie1969

Citaat van: Stiens op augustus 18, 2024, 17:31:59
Die Marsman was toch wel het minste van allemaal, die heeft de hele eerste helft niet 1x een bal naar de goede kleur gespeeld. Voorlopig Poll mooi in de basis.

Viel het trouwens meer mensen op dat het veld ongelofelijk traag/stroef was?

Veld was veel te droog, werd overigens wel gesproeid

Stiens

Veld werd inderdaad gesproeid maar volgens mij hebben die dingen te weinig bereik.

wiekie1969

Er werd 3 keer gewisseld in de rust omdat de gewisselde spelers maar een helft konden spelen. Hoe ken dit nou? Je begint de wedstrijd toch met 100 procent fitte spelers.

Tanjajeah

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 17:32:50
Veld was veel te droog, werd overigens wel gesproeid

Heel stroperig inderdaad, niet handig als je wilt aanvallen. Hopelijk wordt dat verbeterd met nog meer sproeien?

Qua sfeer; zit al jaren op oost en in oude stadion werd altijd veel meegezongen met Noord. Op nieuwe Oost is dat opeens een stuk minder, meer mensen opgevallen? Lijkt nu een echte klaptribune geworden. Dus wel meeklappen, maar niet meezingen. Zoals op West. Zal komen door al die nieuwe mensen, maar wel heel jammer. Kon altijd ontzettend genieten van passie op Oost.

Trainert!

Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2024, 17:42:45
Heel stroperig inderdaad, niet handig als je wilt aanvallen. Hopelijk wordt dat verbeterd met nog meer sproeien?

Qua sfeer; zit al jaren op oost en in oude stadion werd altijd veel meegezongen met Noord. Op nieuwe Oost is dat opeens een stuk minder, meer mensen opgevallen? Lijkt nu een echte klaptribune geworden. Dus wel meeklappen, maar niet meezingen. Zoals op West. Zal komen door al die nieuwe mensen, maar wel heel jammer. Kon altijd ontzettend genieten van passie op Oost.

bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mensen die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen

wiekie1969

Zuid1991

Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2024, 17:42:45

Waar hest ut over juh, deze tribune is 3 x groter, tis allemaal wat wennen maar oost deed af en toe redelijk mee.
Op oud oost viel het mij ook soms op dat er niemand mee deed.
Per wedstrijd verschillend.

Cambuur sfeer krijg je door een ploeg op het veld?
Niet met tikkie breed voetbal.

Diemers halen = noodzaak

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:46:27

bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mens

en die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen

Was op Noord precies hetzelfde. Ook mensen met de hele wedstrijd de foon in de klauwen en heracles- psv zaten te kieken. Wat ken mij dat Heracles skelen. Onvoorstelbaar

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 17:55:11
Was op Noord precies hetzelfde. Ook mensen met de hele wedstrijd de foon in de klauwen en heracles- psv zaten te kieken. Wat ken mij dat Heracles skelen. Onvoorstelbaar
Bizar. Die generatiekloof wordt steeds groter