Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:46:27

bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mensen die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen

Idd, de tap tijdens de wedstrijd gesloten houden, en na de wedstrijd open.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:46:27

bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mensen die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen
Nou...een paar biertjes is prima toch. Ik had 2 rijen voor me tegen de ledboarding iemand zitten....er gingen wel 5 6 trays in. Kun je beter naar een goede kroeg gaan bij de tap gaan zitten..... 

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zoveel kippevel, anderhalf uur van te voren aanwezig, prachtig. En je zag dat zo veel mensen dat hadden, iedereen keek zijn ogen uit en genoot. En iedereen moest wennen aan deze kolos. ik denk dat de sfeer gedurende het seizoen steeds beter wordt.

Het leek ook of de spelers moesten wennen aan een stadion dat andderhalf keer zo veel mensen heeft en twee keer zo groot is. Het leek zelfs dat ze aan het gras moesten wennen, het eerste kwartier zo veel ballen gezien die van de voeten afspringen. Een spelen met een beetje techniek lost dat binnen een paar moinuten op en past zich aan. Spelers als Smand niet. Eerste helft echt heel erg matig. maar Helmond vond ik ook best aardig spelen en niet alleen achterin hangen zoals de tweede helft. Zo nu en dan speelden ze ons echt weg.

Tweede helft de TS goed ingegrepen  :devil. En veel beter. Normaal win je de wedstrijd met 3 of 4-1. Enorme deceptie, maar ik ben niet in paniek. Ik denk dat gedurende het seizoen de thuiswedstrijden steeds beter worden.

Had na de nederlaag geen zin direct de snelweg op te gaan, dus nog even naar La Venezia. Man, man, wat was het mooi om al die Cambuurshirts in de stad te zien. Er stonden drie voor me in de rij  :_schater

Henk, held, bedankt

YellowBlue

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
prima speler, niks mis mee

YellowBlue

Citaat van: PePe op augustus 18, 2024, 17:56:50
Idd, de tap tijdens de wedstrijd gesloten houden, en na de wedstrijd open. Daar
daar is geen vergunning voor ( tijdelijk)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
Vond hem tegen MVV echt erg goed en dominant
Henk, held, bedankt

De Gast

Dichtbij het stadion het kippevel op de armen gekregen. Wat een plaatje! En wat een beleving. Geweldig. Soms wel weer jammer van die gare tokkie muziek maar a la. Dat hoort er blijkbaar nog steeds bij.

En dan beginnen we en is het weer lamlendigheid troef. Veel versterkingen die weer niet fit of goed genoeg zijn en dus niet beginnen. Wat is dit toch bij onze club.. en dan hebben we het weer gigantisch moeilijk tegen Helmond en moet de bende weer gerepareerd worden in de rust. Tweede helft beter maar heel veel voorzetten die niet op een hoofd terechtkomen omdat we gewoon geen koppers hebben.. verspilde energie. En dan krijg je nog twee mazzel penalty?s en mag Smit zn transferwaarde en transfer waarschijnlijk naar de filistijnen helpen. Terwijl we hebben daar toch echt iets beters nodig tenzij we weer om plek 13 willen strijden.

Voor wie kom je dit seizoen naar het stadion? Pauwels lijkt wel een smaakmaker te kunnen worden maar voor de rest.. vooral de voorhoede is echt aan verfrissing toe. De jongens die daar nu staan staan er al voor het derde jaar maar ze hebben elkaar nooit echt kunnen vinden. Of draai Balk en Water eens om want gevaarlijk worden ze zo in elk geval niet.

Met een zware kater naar huis..

PePe

Dit was voor Cambuur een speciale wedstrijd en deze moest worden gewonnen. Dit gaf de boys uiteraard extra druk. En Helmond wilde dit maar al te graag voorkomen. Net als de jubileum wedstrijd van PSV.

Delfzijl/Cambuur

2e helft TS goed ingegrepen zeg je Kuz... ik zeg met verkeerde opstelling begonnen.
En dat had je na 20 min al wel gezien. Had ook graag een andere uitslag gewild natuurlijk maar net als jij genoten van dit machtige stadion. Iedereen wil nu eigenlijk veel te snel
. Dit stadion gaat beste inkomsten opleveren waarmee de begroting en dus spelerskwaliteit omhoog gaat.
Playoffplek is voor dit jaar prima,volgend jaar top 3 en dan voor de top.
Man wat heb ik genoten op mn nieuwe stoeltje, ben de koning te rijk en apetrots... wat een mooie plek. Wat een stadion.
Ik heb nu alweer zin aan de volgende wedstrijd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 18, 2024, 18:39:11
2e helft TS goed ingegrepen zeg je Kuz... ik zeg met verkeerde opstelling begonnen.
En dat had je na 20 min al wel gezien. Had ook graag een andere uitslag gewild natuurlijk maar net als jij genoten van dit machtige stadion. Iedereen wil nu eigenlijk veel te snel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 18:08:15
Tweede helft de TS goed ingegrepen  :devil.

Niet voor niets een duiveltje  8)
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: De Gast link=topic=2635.msg363173#msg363173 date=1723998306

Met een zware kater naar huis..
/quote]

Ik had precies hetzelfde gevoel. Maar dan loop je het stadion uit en dan zie je duizenden mensen zingen, lachen en schreeuwen. Vooral de jongere generatie.  Ut zal ze een reet roesten.  :zucht :zucht :zucht

Klaasre1974

Geweldig mooi stadion. Jammer dat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. Beetje vechten op de tribune. Denk te veel bier en pilletjes in het lichaam.

wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 18, 2024, 18:39:11
. Dit stadion gaat beste inkomsten opleveren waarmee de begroting en dus spelerskwaliteit omhoog gaat.
Playoffplek is voor dit jaar prima,volgend jaar top 3 en dan voor de top.
Man wat heb ik genoten op mn nieuwe stoeltje, ben de koning te rijk en apetrots... wat een mooie plek. Wat een stadion.
Ik heb nu alweer zin aan de volgende wedstrijd.

Jong Ajax. Fuck de beloften

D.H.Skolten

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:16:40
Dat er geen linksback gehaald is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
Ongelooflijk dat ze niet verder gingen met Sylla. Dat vond ik een goede speler voor Cambuur. Volgens mij is er helemaal geen visie bij Cambuur en doen ze maar wat. En die Smand, waarom speelt die jongen ?berhaupt? Die kan echt helemaal niets, bewijst hij al jaren.

HansKazan

Citaat van: Teun Seun op augustus 18, 2024, 16:19:46
Ik heb genoten van Casas.. Daar druipt de kwaliteit vanaf... Ik neem aan dat Smand nooit meer in de basis start als Nieling fit is..

Kippenvel bij het binnenkomen van dit stadion. Echt machtig. Wel erg smalle treden op de tribunes. Heb verschillende oudere mensen zien vallen vandaag. Voor de rest echt genoten van wat er neergezet is.

Casas begon wat onwennig maar daarna ook erg genoten. Alleen maar vooruit willen en balletjes eroverheen gooien. Heerlijk om naar te kijken. Smand daarentegen nooit fan van geweest en echt verschrikkelijk om naar te kijken. Wat een houten klaas is dat.