Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Het is inderdaad vreemd allemaal. Zo?n Afolabi wil natuurlijk voor zijn kans gaan en is wellicht ook niet open en eerlijk geweest over zijn fysieke gesteldheid. Ondertussen wel revalideren bij ons en maakt zich snel populair bij het publiek met een doelpuntje tegen Jong Utrecht.
Cambuur is verantwoordelijk voor medische keuring en dat Henk in een interview aangeeft dat de scouting goed werk verricht en op de achtergrond stinkend hun best doen en er eventueel een scenario is dat er een opvolger moet komen, is als mosterd na de maaltijd. 

Per direct afscheid nemen en verder kijken.

Bankzitter

We hebben sowieso nog een opvolger nodig voor Smit, ook als Alfolabi meer had kunnen spelen.
Het is een gehuurde speler, dus niet wachten tot volgend seizoen om dan pas een spits te zoeken.
De Leeuw heeft een andere rol gekregen als pinchitter. En je hebt ook verschillende types nodig in de spits.

Afolabi zie ik ik ook fit niet de idelae spits om te starten, het lijkt me meer een pinch hitter.

Overigens vond ik de invalbeurten niet eens zo slecht.

okkele

Citaat van: Vlampiep op oktober 25, 2024, 18:31:59
Ontzettend kortzichtig dat de clubn niet met alles heeft getracht Uldrikus te behouden.
ja,die was 2 seizoenen geleden fantastisch  :_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

fred

Wat vonden jullie van Jonathan's sokken trouwens (de achterkant)  :_schater

papier

Citaat van: fred op oktober 26, 2024, 16:45:02
Wat vonden jullie van Jonathan's sokken trouwens (de achterkant)  :_schater

Geen idee, niet gezien

YellowBlue

Deze man is echt totaal (nog) geen toevoeging. Kan niet eens een bal vasthouden.

AL

Per direct terugsturen naar Kortrijk!!

zeewolde

Citaat van: AL op oktober 26, 2024, 18:29:14
Per direct terugsturen naar Kortrijk!!
eens
Mindere 2e helft vooral omdat deze stuntelige niks kan.

Vlampiep

Afo hoe ?
De persoon die voor zijn scouting verantwoordelijk is mag zich rot schamen.

Cambuur Groningen

Natuurlijk hield het vandaag niet over maar volgens mij kan hij op zich best wel iets. Vorige week thuis viel hij prima in. Maar goed, we moeten natuurlijk wel iets hebben om op los te gaan als we een knappe uitoverwinning behalen.

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 26, 2024, 18:34:16
Natuurlijk hield het vandaag niet over maar volgens mij kan hij op zich best wel iets. Vorige week thuis viel hij prima in. Maar goed, we moeten natuurlijk wel iets hebben om op los te gaan als we een knappe uitoverwinning behalen.
ik ben meestal zeer positief hier. Maar deze spits kan niks.

diekhuzen

Mooie punten en ook mentaal een opsteker. Uitwedstrijden doen we het ook goed.
Wel een beetje geluk gehad met de scheidsrechter ;)

Het zou mooi zijn als we een leuke reeks kunnen neerzetten en een beetje kunnen aansluiten met de top.

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2024, 18:37:57
ik ben meestal zeer positief hier. Maar deze spits kan niks.
Als hij niet fit is niet inderdaad, maar zelfs halffit heb ik hem vorige week prima dingen zien doen, zal wel aan mij liggen dan?

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 26, 2024, 18:39:41
Als hij niet fit is niet inderdaad, maar zelfs halffit heb ik hem vorige week prima dingen zien doen, zal wel aan mij liggen dan?
ik denk het.
Vond hem tot nu toe alleen veel belovend bij zijn eerste invalbeurt.

papier

Heb ook niet het idee dat we hem wat kwalijk kunnen nemen. Niet fit, niet beoordelen want normaliter moet je dan gewoon niet spelen. In principe zou je met De Leeuw en Afolabi de vervangers hebben van Smit en Drikus. Maar De Leeuw staat altijd op het middenveld, dan mis je dus gewoon een tweede spits.