Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Galdiano op november 09, 2024, 08:46:40
Ik ben wel benieuwd naar de heatmap.  :_schater

Volgens mij houdt het met pak hem beet 25m2 aan bewegingsruimte wel op gister.  :zucht

Haha, idd, vanaf Noord alleen wat in de verte kunnen waarnemen. Staat daar vermoedelijk nu nog.

Bankzitter

Dit gaat geen basisspeler worden, mischien nuttig als invaller soms bij gebrek aan alternatieven.

Ik mag hopen dat ze al druk bezig zijn met een spits en niet tot einde transferperiode wachten op een koopje.

anderszchristian

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2024, 09:19:37
Dit gaat geen basisspeler worden, mischien nuttig als invaller soms bij gebrek aan alternatieven.

Ik mag hopen dat ze al druk bezig zijn met een spits en niet tot einde transferperiode wachten op een koopje.
Niet best hoor wat hij laat zien. Gister ook geen duel gewonnen en iedere bal sprong van zijn voet. Verwacht dat hij terug naar Kortrijk gaat in de winter.

PePe

Zijn enigste schot belande bijna bij de cornervlag.
Nee, helaas heb geen progressie kunnen waarnemen.

roepieh

Dit huurcontract kan je maar beter ontbinden. Deze gaat dit seizoen echt niets voor ons betekenen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op november 09, 2024, 11:20:03
Zijn enigste schot belande bijna bij de cornervlag.
Nee, helaas heb geen progressie kunnen waarnemen.
Werd geblokt en wij kregen een corner
Henk, held, bedankt

rudie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 09, 2024, 12:08:17
Werd geblokt en wij kregen een corner
dat was nog een positief begin inderdaad, eindelijk iemand die meteen op doel schiet zodra de bal voor de voeten valt in de 16, jammer dat het geblokt werd. Daarna sjok sjok hopeloos, ging de duels niet eens aan

sunderland

Citaat van: anderszchristian op november 09, 2024, 09:32:27
Niet best hoor wat hij laat zien. Gister ook geen duel gewonnen en iedere bal sprong van zijn voet. Verwacht dat hij terug naar Kortrijk gaat in de winter.
eens. Zo jammer maar als het zo blijft gewoon terug sturen. Als hij fit was dan is het misschien een goede. Hij kwam er in en je denkt nu gaat het gebeuren maar dat jonkie van psv had hem in zijn broekzak

Kuzmanovic-Apeldoorn

Gezamenlijk druk zetten was ook direct afgelopen, de energie van Balk kan ie niet brengen
Henk, held, bedankt

sjaak

Ik dacht serieus toen ie erin kwam, balletje op Afolabi en die sjokt even naar de cornervlag. Houdt hem daar en kwartier of langer even aan de voet zonder dat iemand erbij kan, maar nee.
Wat ie liet zien is niet best. Terug naar Kortrijk maar weer idd.

YellowBlue

Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 08:37:43
Toch heeft Henk aangegeven dat een fitte Afolabi precies is wat we zoeken.
Maarja weer een kwartiertje gisteren.. al zou dat nu ook kunnen komen doordat Henk dit team niet wil wijzigen.
sorry hoor, maar fit of niet, hij verliest gewoon een duel op kracht van de linksback van Jong PSV. Treurig.
Spits halen, Balk als back-up, Afolabi een half jaar revalideren en volgend seizoen een nieuwe kans.

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op november 09, 2024, 17:36:44
sorry hoor, maar fit of niet, hij verliest gewoon een duel op kracht van de linksback van Jong PSV. Treurig.
Spits halen, Balk als back-up, Afolabi een half jaar revalideren en volgend seizoen een nieuwe kans.
nieuwe kans nou dat hoop ik echt niet in de winterstop retour sturen.
En een nieuwe spits halen.

Scc0511

Haal die Zweed nu! Of anders Paul Gladon maar per direct aansluiten. Als die nog geen nieuwe club heeft iig.

sunderland

Citaat van: Scc0511 op november 09, 2024, 17:59:54
Haal die Zweed nu! Of anders Paul Gladon maar per direct aansluiten. Als die nog geen nieuwe club heeft iig.
dan haal je ook veel blessure leed in huis .

sunderland

Citaat van: Scc0511 op november 09, 2024, 17:59:54
je moet eigenlijk een speler halen die 2 e keus is bij een grote club of misschien Kaars huren..