Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Inderdaad, alleen de leeftijd niet meer.
Niemand heeft het ook meer over hem als optie voor de spitspositie. Vind ik ook bijzonder. Je haalt een spits van naam (verdient er ook wel naar lijkt mij) maar je gebruikt hem eigenlijk en zwijgt hem wat dood.

anderszchristian

Citaat van: mark1989 op januari 21, 2025, 22:00:12
Ik zie wel een goede voetballer in Afolabi. Maar in het systeem dat Cambuur speelt moet de spits heel veel meters maken om druk te zetten. En daar was hij nog niet fit genoeg voor.
En dan kiest Henk voor iemand anders die wel meer loopvermogen heeft. Vooral tegen ploegen die iets sterker zijn. Ik denk dat ie tegen eindhoven weer gaat spelen. Omdat Cambuur dan meer kan domineren en dus hoeft ie minder te lopen.

We hebben gewoon pech met onze spitsen. Afolabi niet fit. En de Leeuw valt erg tegen zeg. Die scoorde vroeger zo makkelijk.
Waaruit maak je op dat hij een goede voetballer is? Welke kwaliteit heb je bij hem kunnen ontdekken?

mark1989

Citaat van: anderszchristian op januari 22, 2025, 09:36:07
Waaruit maak je op dat hij een goede voetballer is? Welke kwaliteit heb je bij hem kunnen ontdekken?

Ik heb nog erg weinig in actie gezien, maar op basis van die paar acties.
- fysiek sterk
- goede balaanname
- heeft overzicht onder druk
- heeft een goed schot.

daarbij heb ik best veel vertrouwen in Lars Lambooij en die heeft beelden van hem gezien om hem te halen. Dus dat maakt dat ik er wel van overtuigd ben dat het een goede voetballer is. mits fit.

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op januari 22, 2025, 10:37:10
- fysiek sterk
- goede balaanname
- heeft een goed schot.

daarbij heb ik best veel vertrouwen in Lars Lambooij en die heeft beelden van hem gezien om hem te halen. Dus dat maakt dat ik er wel van overtuigd ben dat het een goede voetballer is. mits fit.
Ik heb hem HEEL weinig actie gezien?

-niet fit te krijgen
-last van stijfheid (na 20 min. spelen)
-altijd ziek zwak en misselijk
-weg ermee

anderszchristian

- fysiek sterk
- goede balaanname
- heeft een goed schot.

Schot kan ik nog enigszins in mee gaan, maar in de tijd die hem gegeven is heb ik hem meer duels zien verliezen dan winnen en iedere bal springt van zijn voet. Had het graag anders gezien maar denk echt dat wanneer de mogelijkheid zich voordoet, we afscheid van hem moeten nemen.

PePe

Bericht op X: Afolabi gaat niet naar de Ierse Liga. Hij wil bij Cambuur zijn verhuur periode uitdienen,

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op januari 22, 2025, 00:06:51
Ik kon altijd wel van De Leeuw genieten bij zijn vorige clubs maar ongelovelijk hoeveel grote kansen hij inmiddels al om zeep heeft geholpen...
is het de leeftijd of gewoon domme pech.. vormdip? Ik kan dat echt niet verklaren ... normaal was een goede kans bij gewoon een goal.

Het kan ook zo weer terug zijn als hij ineens wel een veldgoal maakt. Hij heeft de techniek en de ervaring om kansen af te maken.
Ik ben ook bang dat ie het kwijt is...

YellowBlue

- fysiek sterk  :_schater
- goede balaanname  :zucht
- heeft overzicht onder druk  :?
- heeft een goed schot.  :wall ja, ik zag het tegen Excelsior, lekker vlammend rolletje met binnenkant voet..

mark1989

Citaat van: YellowBlue op januari 22, 2025, 15:45:09

prima om nu alles weg te wuiven en af te serveren. Ik kan het ook niet bewijzen. Maar als ie er straks een paar inschiet en het blijkt toch te kloppen. Dan wil ik wel graag de credits.
We wachten het rustig af, maar ik voorzie een scenario, waarbij hij nog heel belangrijk gaat worden.

grijskijker

Citaat van: mark1989 op januari 22, 2025, 16:43:29
prima om nu alles weg te wuiven en af te serveren. Ik kan het ook niet bewijzen. Maar als ie er straks een paar inschiet en het blijkt toch te kloppen. Dan wil ik wel graag de credits.
We wachten het rustig af, maar ik voorzie een scenario, waarbij hij nog heel belangrijk gaat worden.
Die krijg je hier niet, wel wordt je aangesproken op wat je niet goed hebt of doet...dus sterkte alvast en welkom op Cambuur Online |:)

CambuurArnhem

Citaat van: mark1989 op januari 22, 2025, 16:43:29

Hebben we het hier nou over De Leeuw of Afolabi? Dat is mij inmiddels niet meer duidelijk.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op januari 22, 2025, 18:51:48
Hebben we het hier nou over De Leeuw of Afolabi? Dat is mij inmiddels niet meer duidelijk.

Maakt niet veel uit, tis allebei niks

PePe

Bankzitter

Met wel het verschil dat De Leeuw natuurlijk wel ruimschoots bewezen heeft in het verleden best wel wat te kunnen en Afolabi daar nog weinig blijk van heeft gegeven.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op januari 22, 2025, 19:37:46
Met wel het verschil dat De Leeuw natuurlijk wel ruimschoots bewezen heeft in het verleden best wel wat te kunnen en Afolabi daar nog weinig blijk van heeft gegeven.
De Leeuw heeft dit seizoen ook vaak bewezen dat hij niet meer de scherpte en het killerinstinct van vroeger heeft.