Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - FC Emmen (zo. 29/9 16:45)

Gestart door fred, september 23, 2024, 21:44:36

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 29, 2024, 21:49:01
Tactisch is het min. Wissels worden we vaak niet beter van.  Die Duitser waarom moest hij eruit. Die speelde gewoon goed en het middenveld ging goed. 2 e helft waren een stel pupillen op het veld.

Het middenveld werd toch finaal overlopen. Diemers verdedigt niet mee terug. Rolke stond veel te diep en Souren kon het niet belopen.

rudie

Citaat van: Leovardia op september 29, 2024, 20:05:21
En toen hun eigen maatsjes op Noord oek eerder futgingen, hielden ze hun bekjes dicht.
Die hadden natuurlijk haast om zo snel mogelijk sneu te gaan doen bij de uitsupporters achter Zuid toen die weggingen

rudie

Laatste thuiswinst intussen meer dan een half jaar geleden (Telstar 1-0 in maart), sowieso nog maar 2x thuis gewonnen in 2024..... (competitie)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2024, 22:04:52
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.
As se dei maar niet het heft inne handen geve.....   :_schater

oost

We kunnen elke speler wel voor de bus flikkeren (en misschien wel terecht) Maar uiteindelijk is de TS verantwoordelijk voor het neerzetten van het elftal.
En dat is gewoon dikke knudde.
Het komt op mij over alsof ze maar wat doen en dat hun het ook niet meer weten  :rodekaart

wiekie1969

Enigste wat we kunnen doen is hoop houden dat het beter wordt. Volgende week Vvv. Kom aan. Revanche.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op september 29, 2024, 22:21:26
We kunnen elke speler wel voor de bus flikkeren (en misschien wel terecht) Maar uiteindelijk is de TS verantwoordelijk voor het neerzetten van het elftal.En dat is gewoon dikke knudde.

We kunnen de hele TS wel voor de bus flikkeren (en misschien wel terecht), maar uiteindelijk moeten de spelers het doen in het veld. En dat is gewoon dikke knudde.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurArnhem

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2024, 22:47:20
Enigste wat we kunnen doen is hoop houden dat het beter wordt. Volgende week Vvv. Kom aan. Revanche.

Zo is het ook.

Holwerd voor Cambuur

Vanmiddag, iets na 17.45.
De spelers van Emmen komen het veld op voor de tweede helft. Uit de catacomben; sprintje trekkend naar hun eigen positie.

Dan komen de spelers van Cambuur naar buiten. Onder leiding van de fysiek trainer (?) op naar het midden van het veld. Oei, invaller De Jong, die net in de rust een warming up heeft gedaan, staat nog bij de zijlijn. Allemaal wachten tot hij erbij staat. Dan even springen; rekken; kopbeweging maken; nog een keer springen en een klein sprintje maken.

Ik heb er geen verstand van, maar is dit allemaal niet heel erg overdreven? Het komt zo "zie ons eens professioneel zijn" over. Of ?s het professioneel en moet ik er gewoon aan wennen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 29, 2024, 23:57:33
De spelers van Emmen komen het veld op voor de tweede helft. Uit de catacomben; sprintje trekkend naar hun eigen positie.

Dan komen de spelers van Cambuur naar buiten. Onder leiding van de fysiek trainer (?) op naar het midden van het veld. Oei, invaller De Jong, die net in de rust een warming up heeft gedaan, staat nog bij de zijlijn. Allemaal wachten tot hij erbij staat. Dan even springen; rekken; kopbeweging maken; nog een keer springen en een klein sprintje maken.

Ik heb er geen verstand van, maar is dit allemaal niet heel erg overdreven? Het komt zo "zie ons eens professioneel zijn" over. Of ?s het professioneel en moet ik er gewoon aan wennen?
daar erger ik mij bont en blauw aan. Ook bij spelers die een warming up doen dat er iemand mee gaat. Maar ja nu het zo slecht gaat vallen zulke dingen ook meer op dan als alles goed gaat, zo werkt dat gewoon..

Trainert!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 29, 2024, 23:57:33

Precies dit. Alsof die spelers niet weten hoe ze een w-up moeten doen. Bij Emmen zag je dit niet.

Poetser

Leuk een zanger op de omloop Oost, maar dat hoeft ook niet weer.

Wat een dramatische akoestiek.

nee,wel?

na de 1-2 dacht ik nog kom op gas gevuh misskien is dit net even wat su nodig hewwe,mar knipper un keer met de ogen en ut staat al 1-3.....
links of rechts om er mut wat gebeure anders wurdt het wel een heel lang uithuilen en overnieuw beginne seizoen.

De Gast

Citaat van: Poetser op september 30, 2024, 07:23:09
Leuk een zanger op de omloop Oost, maar dat hoeft ook niet weer.

Wat een dramatische akoestiek.

Had er inderdaad niet hoeven te staan.. zo tegenover de plee?s.

Ik vraag me wel af hoe ze er achter Oost straks een gezellige bedoeling van willen maken.. het avondje weg idee.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2024, 22:04:52
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.

Zoiets zal het inderdaad moeten worden.