Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:53:04
Lijkt mij ook idd maar mensen verwachten hier de Champions League binnen 4 jaar...
Zeg je nou dat play offs teveel gevraagd is? We staan 16e man.

Teun Seun

Citaat van: Inferno-058 op oktober 19, 2024, 14:54:09
Zeg je nou dat play offs teveel gevraagd is? We staan 16e man.

Je moet kijken naar de ranglijst en het verschil in punten.. ik denk dat je het nog kan ombuigen, nog wel 10x ook.. Als je maar de rust bewaard..

oost

Lijkt mij ook idd maar mensen verwachten hier de Champions League binnen 4 jaar...

Alsjeblieft zeg we staan 16e man.  We mogen toch wel wat meer verwachten? Of vind je het allemaal maar best? Het gros iedergeval niet.

oost

Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:57:11
Je moet kijken naar de ranglijst en het verschil in punten.. ik denk dat je het nog kan ombuigen, nog wel 10x ook.. Als je maar de rust bewaard..

Op basis waarvan? Besef je wel dat we nog maar 2 veld goals hebben gemaakt ? :_spank

Teun Seun

Citaat van: oost op oktober 19, 2024, 14:58:21
Alsjeblieft zeg we staan 16e man.  We mogen toch wel wat meer verwachten? Of vind je het allemaal maar best? Het gros iedergeval niet.

Wat verwacht je dan? Jij vindt Balk, Poll, v Mullem, Rolke dusdanig oke dat we top 5 hadden moeten staan nu? Het is gewoon een strontelftal op teveel vlakken dus we staan terecht op plek 16.. De verwachtingen zijn al jaren te hoog hier maar oke..

Of ik het allemaal best vindt? Nou dat lijkt me niet. Maar ik heb wel geduld en zie het gestuntel van tenenkrommend aan. Maar wat ik zeg, je kunt Henk niet alles verwijten, want er is te weinig kwaliteit. Dus dan hoger eisen als plek 10 is niet erg realistisch

Teun Seun

Citaat van: oost op oktober 19, 2024, 14:59:16
Op basis waarvan? Besef je wel dat we nog maar 2 veld goals hebben gemaakt ? :_spank

Gek dat je dan wel meer verwacht toch?

Inferno-058

Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:57:11
Dat je nu al 16e staat in een competitie waar het puntenverschil tussen de top en de rest zo klein is zegt toch alles. Dit team is zwaar ondermaats. Compleet gefaald.

oost

Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 15:05:31
Gek dat je dan wel meer verwacht toch?

Omdat ik er van overtuigd ben dat het beter kan en moet

Johan058...

Ik vind dat we minimaal play-offs moeten halen als Cambuur zijnde.. dat je niet promoveert ok?. Maar kansloos 13e eindigen vind ik niet acceptabel. 

Noordcambuur

Citaat van: Johan058... op oktober 19, 2024, 15:13:04
Ik vind dat we minimaal play-offs moeten halen als cambuur zijnde.. dat je niet promoveert ok?. Maar kansloos 13e vind ik niet acceptabel.
dan zijn we nog niet op de goede weg.
Maandag maar weer even afwachten.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 15:14:22
dan zijn we nog niet op de goede weg.
Maandag maar weer even afwachten.
Dan moet je punten pakken, uit bij Excelsior win je normaliter niet.

grijskijker

Citaat van: oost op oktober 19, 2024, 10:25:20
Was gisteren weer een enerverende potje, eigenlijk is het niveau verschil met volendam niet eens zo heel groot. Dat heeft denk ik meer te maken met het matige spel van Volendam dan dat Cambuur goed was.
Wat mij enorm opvalt: Zodra ze 0-1 achterkomen is al het vertrouwen weg. Dat komt omdat je simpel weg nooit een veld goal maakt. Volendam heeft 2 periodes van 15 min onverwicht gehad en die scoren direct.

Ik verbaas mij wel over dat volendam zoveel betere spelers voorin hebben dan wij. Terwijl het budget gewoon even hoog is bijna.

Murhen
Veerman afolobi?
Oehlers pauwel
Kuwas balk
Manu  el haft

Op pauwels na hebben hun voorin gewoon veel en veel meer kwaliteit  :rodekaart

In mijn ogen Kan henk er weinig aan doen

Eigelijk moet je de scouting vervangen en lambooij nog 1 transfer periode de kansgeven.
Op deze voet doorgaan kan echt niet  :rodekaart
Schilt maar een miljoen juh, en betere spelers lijkt me dan ook logisch. Alleen Muhren, Veerman en Ould-Chikh maken tot nu toe het verschil en die hebben allemaal een dik eredivisie salaris. Manu en Kuwas hebben eerst een week of 6 meegetraind voor ze een contract kregen en waren dus niet fit.

Scouting vervangen? Die zitten er net en waar haal je nieuwen vandaan? Of heb je er nog een paar op de plank liggen? Ben ook benieuwd of je weet wie de scouts zijn die je eruit wil gooien en weet wat ze doen...

Gewoon rustig blijven, de 2e periode is net van start gegaan er valt nog genoeg te winnen.

Johan058...

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:02:54
Schilt maar een miljoen juh, en betere spelers lijkt me dan ook logisch. Alleen Muhren, Veerman en Ould-Chikh maken tot nu toe het verschil en die hebben allemaal een dik eredivisie salaris. Manu en Kuwas hebben eerst een week of 6 meegetraind voor ze een contract kregen en waren dus niet fit.

Scouting vervangen? Die zitten er net en waar haal je nieuwen vandaan? Of heb je er nog een paar op de plank liggen? Ben ook benieuwd of je weet wie de scouts zijn die je eruit wil gooien en weet wat ze doen...

Gewoon rustig blijven, de 2e periode is net van start gegaan er valt nog genoeg te winnen.
We blijven al 3 jaar rustig.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:02:54

je vergeet Amevor wat een verdediger.

grijskijker

Citaat van: Johan058... op oktober 19, 2024, 16:08:09
We blijven al 3 jaar rustig.
Dan ben je al getraind dus en moet het voor jou geen probleem zijn. Maar zonder gekheid we zijn na vorig seizoen aan een meerjarenplan begonnen wat stroef verloopt, maar we zijn pas 10 wedstrijden bezig.