Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 16:10:53
je vergeet Amevor wat een verdediger.
Vind hem tegenvallen, gaf die rechtsback van hun slecht rugdekking en over de kopstoot maar te zwijgen wat donkerrood had moeten zijn. Vind die andere centrale verdediger(Muyamba of zo iets) wel meer dan prima.

grijskijker

Citaat van: Johan058... op oktober 19, 2024, 15:13:04
Ik vind dat we minimaal play-offs moeten halen als Cambuur zijnde.. dat je niet promoveert ok?. Maar kansloos 13e eindigen vind ik niet acceptabel.
Dat is ook de doelstelling.. :thumbsup

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:25:58
Dat is ook de doelstelling.. :thumbsup

en als die niet gehaald gaat worden? de doelstellingen van de afgelopen 3 seizoenen zijn niet gehaald namelijk..

grijskijker

Citaat van: roepieh op oktober 19, 2024, 16:32:05
en als die niet gehaald gaat worden? de doelstellingen van de afgelopen 3 seizoenen zijn niet gehaald namelijk..
Dat is een zorg voor dan. Waar je 3 zegt bedoel je 2? Vorig seizoen geen play-off en het seizoen daarvoor geen handhaving..

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 09:16:53
Data liegt niet, dat is voor een aantal hier lastig te snappen en er kan vooruitgang in zitten maar als er individuele fouten worden gemaakt en steeds door een ander, tegen Emmen Ottesen, gister Mercera etc, kan het zo zijn dat er wel degelijk vooruitgang wordt geboekt.
data data walgelijk. Mercera had beter gecoacht moeten worden want liep als een kip zonder kop over die rechterkant heen en weer. Dan moet je aangeven dat ie momenten moet kiezen anders hou je dat niet vol. Otessen viel prima in en werd tegen Emmen finaal in de steek gelaten door medespelers en dat geeft die data dan weer niet aan en werd gelijk gewisseld. Je moet de data er bij gebruiken maar ze maken de data veel te groot.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:17:46
Vind hem tegenvallen, gaf die rechtsback van hun slecht rugdekking en over de kopstoot maar te zwijgen wat donkerrood had moeten zijn. Vind die andere centrale verdediger(Muyamba of zo iets) wel meer dan prima.
ieder zijn favoriete speler  :y

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:14:14
Dan ben je al getraind dus en moet het voor jou geen probleem zijn. Maar zonder gekheid we zijn na vorig seizoen aan een meerjarenplan begonnen wat stroef verloopt, maar we zijn pas 10 wedstrijden bezig.

Dat meerjarenplan is volgens mij nooit naar buiten toe gecommuniceerd. Die term valt zo nu en dan even maar wat het precies inhoudt is niet bekend.

grijskijker

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 17:45:49
Dat meerjarenplan is volgens mij nooit naar buiten toe gecommuniceerd. Die term valt zo nu en dan even maar wat het precies inhoudt is niet bekend.
Dan moet je toch echt beter opletten, meerdere keren is dit gezegd door Henk, Lars en Ruben(bij OF samen met Sandor)

De Gast

Henk krijgt er overigens even flink van langs van Bert vd Brink lees ik net in een bericht onder de nabeschouwing op Facebook. Pijnlijk.

Vlampiep

Het uitgezette beleidsplan mbt de sportieve prestaties blijft achter bij de verwachtingen. Als goed management ga je dan bijsturen waar het schuurt
Nu verschuilt het management zich achter data  verhaaltjes.
Een beetje voetbalverstand ziet waar het schuurt en dat is het te veel onervaren spelers en hier en daar gebrek aan kwaliteit en fysiek.
Dit heeft zeker 1 seizoen  nodig om te komen tot frequent presteren.
Als de club meent geen verandering hierin te willen brengen gaat dit op den duur te koste van het aantal te verkopen seizoen kaarten en sponsering. Als,sponsor schaam je je toch de ogen uit je hoofd om relaties mee te nemen naar dit prachtige stadion naar niets is te beleven.
Als supporter en sponsor heb je begrip voor het feit dat iets moet groeien, maar zonder bemesting en pokon blijft het dor en valt er niets te oogsten.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 18:07:04
Henk krijgt er overigens even flink van langs van Bert vd Brink lees ik net in een bericht onder de nabeschouwing op Facebook. Pijnlijk.
Zou Bertje tussen de bitterballen door eens een manager voetbal bij zijn kloten moeten pakken. Maar de onrust bij de financierders begint de kop op de steken  jammer dat er altijd naar beneden wordt getrap.

oost

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:02:54
Schilt maar een miljoen juh, en betere spelers lijkt me dan ook logisch. Alleen Muhren, Veerman en Ould-Chikh maken tot nu toe het verschil en die hebben allemaal een dik eredivisie salaris. Manu en Kuwas hebben eerst een week of 6 meegetraind voor ze een contract kregen en waren dus niet fit.

Scouting vervangen? Die zitten er net en waar haal je nieuwen vandaan? Of heb je er nog een paar op de plank liggen? Ben ook benieuwd of je weet wie de scouts zijn die je eruit wil gooien en weet wat ze doen...

Gewoon rustig blijven, de 2e periode is net van start gegaan er valt nog genoeg te winnen.

Ik weet niet wie het allemaal zijn nee ik zie wel wat ze doen en daar schieten ze behoorlijk te kort.
Rustig blijven ? :_schater dat moeten we nual 3 seizoenen  :zucht

Als je een betere scouting hebt waardoor je minder miskopen doet is een miljoen niet zo heel veel nee :rodekaart

grijskijker

Citaat van: oost op oktober 19, 2024, 18:21:10
Ik weet niet wie het allemaal zijn nee ik zie wel wat ze doen en daar schieten ze behoorlijk te kort.
Rustig blijven ? :_schater dat moeten we nual 3 seizoenen  :zucht

Als je een betere scouting hebt waardoor je minder miskopen doet is een miljoen niet zo heel veel nee :rodekaart
Aannames dus en dat proberen te verkopen als de waarheid, bijzonder dat je het nu al over miskopen hebt en dat je denkt dat er overal foutloos gescout wordt. Wie zijn die scouts dan en waar zijn ze op te halen. Je doet net alsof ze aan bomen groeien en dat ze allemaal naar Cambuur willen komen. Het team van scouts wat we nu hebben is er sinds de komst van Lambooij en zijn dus net aan het werk en een aantal misschien een maand of 2 en daarnaast is er een samenwerking met AZ m.b.t. scouten/scouts

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2024, 18:44:41
Ik vraag me af of dat een echt account is gezien eerdere posts...

Die bellen toch gewoon even met elkaar en gaan niet via Social Media wat roepen.
Dat is ook wat ik dacht, heb er ook wat ondergezet, geen reactie verder..

moodygrunn

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 18:07:04
Serieus? Bert kan toch wel even bellen en zeggen wat hij vindt? In plaats van z'n mening op een veredelde hyves pagina te spuien.
In Henk en Sandor we trust