Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2024, 09:09:20
Er is totaal verkeerd ingekocht. Maar het enige waar ze over lullen is de data. M?hren is in zijn eentje beter dan de hele selectie van Cambuur. Dan hef ik het nog niet eens over het mentale gedeelte van de man. Echte winnaar. Daar ontbreekt het hier volkomen aan bij Cambuur. Een wedstrijd willen winnen ten koste van alles. We hewwe hier gvd nog niet een pot wonnen in ons nieuwe stadion.  Doodschamen mutte ze zich.
Ik vind Muhren als keeper toch niet zo heel sterk...

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2024, 09:04:28
Dat doet hij helemaal niet. De man slaat volkomen de spijker op zijn kop. Het interesseert de spelers niet een reet of ze nu winnen of verliezen. Dat zie je wel aan de interviews na afloop vd wedstrijd. Praten alles goed.
Je weet wat hij heeft gezegd? En je weet zijn rol binnen de club? En verder loop je te raaskallen en bedenkt er van alles bij om maar overtuigend over te komen. Zo jammer weer..

wiekie1969

Dou snapst wel wat ik bedoel. Kwaliteit en mentaliteit.

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 09:19:52
Je weet wat hij heeft gezegd? En je weet zijn rol binnen de club? En verder loop je te raaskallen en bedenkt er van alles bij om maar overtuigend over te komen. Zo jammer weer..

Het enige wat jij doet is mensen die een andere mening dan jezelf hebben de mond snoeren. Zo werkt dat hier niet op het forum.

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 09:19:52

Je leest niet goed.

De Gast

Bert stapte erin op het moment dat we richting Cambuur 2.0 gingen. Als je wat rondkijkt op zijn facebook houdt deze man van aandacht, van het pluche. Die krijg je onderin de kkd niet. Dat zit hem natuurlijk dwars.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2024, 09:21:15
Het enige wat jij doet is mensen die een andere mening dan jezelf hebben de mond snoeren. Zo werkt dat hier niet op het forum.
Dat maak jij er van, ik weet wel beter en jij ook want anders had jij permanent vloeibaar gegeten, want dat is de manier(en de enige manier) hoe ik mensen de mond snoer. Als jij je mening/onderbuikgevoel gaat brengen als de waarheid, dan vind ik daar wat van en vooral als het totale onzin is, dat mag hier op het forum. En als je geen tegenspraak wil dan zou ik als ik jou was een eigen site beginnen. En een fijne zondag verder...ik ga andere dingen doen.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2024, 09:21:15

Daar ging m'n koffie.

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 09:33:30
Dat maak jij er van, ik weet wel beter en jij ook want anders had jij permanent vloeibaar gegeten, want dat is de manier(en de enige manier) hoe ik mensen de mond snoer. Als jij je mening/onderbuikgevoel gaat brengen als de waarheid, dan vind ik daar wat van en vooral als het totale onzin is, dat mag hier op het forum. En als je geen tegenspraak wil dan zou ik als ik jou was een eigen site beginnen. En een fijne zondag verder...ik ga andere dingen doen.

Ik constateer hier wel een hoop agressiviteit en haantjes gedrag. Beseffen jullie eigenijk wel dat er steeds minder mensen zin hebben om hier te reageren?

Die heb je nodig voor een forum. Jullie kunnen beter dit ff onderling bestieren. Wordt het niet ongezelliger van.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Als ze er met de pet naar gooien dan moeten ze zich schamen. Maar dat zag ik echt niet. Diemers pakt zijn verantwoordelijkheid, De Leeuw werkt echt hard. Henk is ook dat en nacht met de club en de resultaten bezig. Ik zag deze wedstrijd eigenlijk niemand verzaken.

Wel voorzichtig, bang om fouten te maken in de eerste helft. Dat kan komen door het stadion. Of bang voor de 2 spitsen of omdat er in eerdere wedstrijden te slordig werd gespeeld. Het is iig niet heel vreemd en de tweede helft speelden ze wel vrijer.

Over de hele wedstrijd waren we gelijkwaardig aan een sterk Volendam. Gewoon een klotegoal tegen in blessuretijd  (denk ik, niks gezien)
Puur op deze wedstrijd, waar moeten ze zich voor schamen?

De Gast

Wat voor budget hebben we? En wat krijgen de grootverdieners? En dan sta je 16de.. dat is natuurlijk om te schamen.

Maar die jongens op het veld doen echt hun best wel. Ben ik van overtuigd. Ik zou ze ook nooit uitfluiten. Het probleem zit elders.

Bankzitter

Maar waar dan? Ik hoor dat steeds dat er ingegrepen moet worden... maar nooit wie of wat dan het probleem is.
OK, de assistenten vullen mischien niet aan. Wegsturen van De Jong , Lambooij of De Graaf is allemaal weinig re?el.

Dus wat is het probleem dat het structureel tegenvalt op het veld en hoe kun je dat oplossen?

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2024, 10:46:09
Maar waar dan? Ik hoor dat steeds dat er ingegrepen moet worden... maar nooit wie of wat dan het probleem is.
OK, de assistenten vullen mischien niet aan. Wegsturen van De Jong , Lambooij of De Graaf is allemaal weinig re?el.

Dus wat is het probleem dat het structureel tegenvalt op het veld en hoe kun je dat oplossen?

Het probleem zijn de mensen die een groot deel van de selectie hebben samengesteld. Of juist niet hebben samengesteld. Die moet je er rap uitflikkeren.

roepieh

Citaat van: zeewolde op oktober 19, 2024, 19:49:24
2021-2022 - 9e in de eredivisie . Wat was de doelstelling champions league?

Nee, iets met een stadion en een beloofde datum met dito financiering?

We hebben al tijden een directie die de doelen niet kan waarmaken binnen de afgesproken tijd en het afgesproken budget. In mijn wereld lig je er dan op een gegeven moment uit.

Vlampiep

Cambuur is mijn club en blijft mijn club en geniet steeds van het nieuwe stadion bij binnenkomst. Afgelopen vrijdag leuk aangekleed met prima sfeer muziek  biertje enz. Dan wordt je 90 minuten geconfronteerd met spelers waarvan meer wordt gevraagd dan zij  kunnen brengen. Dit is een bewuste keuze geweest van de beleidsmakers en die horen we nu juist niet, alleen als het over onze mooie stadion gaat. Wij als supporters zijn niet tevreden met de sportieve prestaties, sponsoren niet minder, dus gaat men zich roeren. Een goed functionerend management zou dit tijdig moeten onder kennen en naar buiten treden, maar zo sterk blijkt dit management dus niet te zijn en legt de druk neer bij de trainers en spelers.
Het lijkt mij dat dit nog averechts werkt en gaat er voor zorgen dat er verschillende kampen binnen en buiten de club gaan ontstaan. Dit forum is op kleine schaal hierin al een voorbeeld.
Het zou dit management sieren hun verantwoordelijkheid te nemen en voor de trainers en spelers te gaan staan en aangeven dat de sportive prestaties achter blijven bij hun visie waarvoor zij verantwoordelijk zijn vanwege de gemaakte keuzes en niet een trainer die onder hun druk misschien ook wel eens verkeerde keuzes maakt met onvoldoende spelers die op dit niveau kunnen acteren. |:)