Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Sc cambuur-Fc Eindhoven

Gestart door nee,wel?, oktober 11, 2024, 16:41:37

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

iedereen gefeliciteerd we mutte er mar even van geniete,want de volgende ken mar su weer een deceptie weze (al hoop ik dat niet)  |:)

nee,wel?

Citaat van: sunderland op oktober 22, 2024, 00:26:05
Wiekie Wiekie wat een hosanna. Waar komt dat opeens weg?  |:)

Wiekie is in love hij het een leuk vrouwtsje ontmoet en die het teugen um seit nou houst op met zeuren en zanikken anders krijst van mij een stadionverbod en sist voortaan bij mij op de bank en gaan we gtst kieken

denistel

Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2024, 23:06:29
Hoort erbij Otto.
Mischien ook zijn verdedigende actie gezien na (weer eens) ??n fout van Van Mullem??
Hij gooide zich met hele ziel en zaligheid voor de bal
zeker maar ze zegge hier dat ie ze op de stropdas leit maar niet altijd en hoeft ook niet

De Gast

We kennen wel voetballen maar we kenne oek heel veel niet. Waarom nimt Diemers eigenlijk de corners, vrije trappen en, voorheen, penalty?s. Die jongen denkt dat hij dat kan maar kan dat helemaal niet.
Mooi overwinninkje maar ik hef ?t licht nog niet sien. Maar at ?t elke week su gaat teken ik er oek wel weer voor.

diekhuzen

Voetballende was het vooral leuk na de bevrijdende 2-0. Verdedigend was het gisteren enorm slecht en Eindhoven heeft echt veel laten lopen. Van Mullem, Mercera en Nartey speelde niet een beste wedstrijd. Van Mullem had paar belangrijke ingrepen, maar opbouwend zeer matig en risicovol. 

Maar we moeten het vooral hebben over de positieve punten en onze keeper, Diemers en Pauwels enorm sterk. Ik vond Alhaft na de 2-0 met meer ruimte echt heel sterk spelen. Ook alle credits aan de Leeuw en Balk.

Laat ons maar verrassen tegen Excelsior uit en resultaat halen in de komende wedstrijd , dan kunnen je een negatieve periode afsluiten.

papier

Citaat van: diekhuzen op oktober 22, 2024, 08:39:19
Voetballende was het vooral leuk na de bevrijdende 2-0. Verdedigend was het gisteren enorm slecht en Eindhoven heeft echt veel laten lopen. Van Mullem, Mercera en Nartey speelde niet een beste wedstrijd. Van Mullem had paar belangrijke ingrepen, maar opbouwend zeer matig en risicovol. 

Maar we moeten het vooral hebben over de positieve punten en onze keeper, Diemers en Pauwels enorm sterk. Ik vond Alhaft na de 2-0 met meer ruimte echt heel sterk spelen. Ook alle credits aan de Leeuw en Balk.

Laat ons maar verrassen tegen Excelsior uit en resultaat halen in de komende wedstrijd , dan kunnen je een negatieve periode afsluiten.

Er zit opbouwend echt heel erg weinig vertrouwen in de laatste linie. Het gros van de ballen gingen over de zijlijn of breed/achteruit. Het balverlies van Van Mullem enkele keren was gevaarlijk omdat hij wel risico nam en verbinding zocht met de linie voor hem, om het maar even positief te houden. Uiteindelijk moet je ook risico's nemen om verder te komen. Anders kijken we naar gebrei tot en met 90 minuten lang. Dat het beter moet dat lijkt me helder.

Huizen

Bizar hoeveel ballen Van Mullem verprutste, verkeerd inspeelde of zelfs over struikelde met zo'n prachtige grasmat. Was echt comedy capers af en toe. Gelukkig was Eindhoven geen Real Madrid  :D

Ongekend hoe groot het verschil was na die bevrijdende 2-0. Dan kan er opeens wel getackeld en inzet getoond worden hoe het hoort. Nartey in zijn interview vooraf nog precies uitleggen waar het aan ontbrak, maar zelf zo'n matige pot op de mat leggen. Mercera viel mij ook erg tegen. Zijn nog onervaren, maar moet echt beter.

Verder prima pot gezien en mooi dat de spelers wat vertrouwen konden tanken met het enthousiaste publiek!

PS: Hopelijk verdwijnen sommige veel te veel herhalende songs en komt er een nieuwe, nog krachtigere sfeer in dit stadion!  |:)

sunderland

Zowel van Mullem als Nieling spelen steeds op het allerlaatste moment Poll en Mercera aan terwijl ze in de dekking staan. Dan breng je steeds je medespelers in de problemen. Eindhoven had geen kwaliteit voorin maar tegen Exelcior hoef je dat niet te doen. Gebeurde wel 15 x gisteren

Scc0511

Wederom een matige pot gezien met een paar aardige fases. Vooral verdedigend elkaar constant in de problemen brengen en erg voorspelbaar allemaal. Maar die Pauwels, WAT een speler!!! |:)

janou

Citaat van: Bussum op oktober 22, 2024, 08:57:20
Bizar hoeveel ballen Van Mullem verprutste, verkeerd inspeelde of zelfs over struikelde met zo'n prachtige grasmat. Was echt comedy capers af en toe. Gelukkig was Eindhoven geen Real Madrid  :D

Ongekend hoe groot het verschil was na die bevrijdende 2-0. Dan kan er opeens wel getackeld en inzet getoond worden hoe het hoort. Nartey in zijn interview vooraf nog precies uitleggen waar het aan ontbrak, maar zelf zo'n matige pot op de mat leggen. Mercera viel mij ook erg tegen. Zijn nog onervaren, maar moet echt beter.

Verder prima pot gezien en mooi dat de spelers wat vertrouwen konden tanken met het enthousiaste publiek!

PS: Hopelijk verdwijnen sommige veel te veel herhalende songs en komt er een nieuwe, nog krachtigere sfeer in dit stadion!  |:)

Verschil is simpelweg vertrouwen. Dan lijkt het dat er opeens inzet getoond wordt, maar door dat vertrouwen pak je vaker de 2e bal op, ben je rustiger aan de bal en gaat alles makkelijker/beter. Heeft niets met inzet te maken.

Wat betreft sfeer: ik erger mij kapot aan dat overhaaste gezang beneden bij noord. Beneden staat veel jong volk (dat is prima hoor), maar er zit totaal geen maat in de nummers. Daarbij ben ik voorstander van nummertjes lekker herhalen, maar dan wel echt de klassieke songs die iedereen mee doet. Die nummers over Coke etc hebben niets met Cambuur te maken en worden simpelweg niet meegezongen door de andere tribunes.

666

Citaat van: janou op oktober 22, 2024, 10:19:14
Verschil is simpelweg vertrouwen. Dan lijkt het dat er opeens inzet getoond wordt, maar door dat vertrouwen pak je vaker de 2e bal op, ben je rustiger aan de bal en gaat alles makkelijker/beter. Heeft niets met inzet te maken.

Wat betreft sfeer: ik erger mij kapot aan dat overhaaste gezang beneden bij noord. Beneden staat veel jong volk (dat is prima hoor), maar er zit totaal geen maat in de nummers. Daarbij ben ik voorstander van nummertjes lekker herhalen, maar dan wel echt de klassieke songs die iedereen mee doet. Die nummers over Coke etc hebben niets met Cambuur te maken en worden simpelweg niet meegezongen door de andere tribunes.

|:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

HansKazan

Half uur lang genoten van die nieuwe spits. Wat een beest.

Bankzitter

VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment  :_schater

Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.

Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 11:14:03
VMullem zonder val was top (duels).
Aan de bal , tja, het was wel entertainment  :_schater

Maar heeft geen zin om te blijven wisselen.

Nartey en Metcera ook minder. Het zal nog wel even wisselvallig blijven met wekelijks wat dissonanten. Vertrouwen blijven geven dan wordt het wel stabieler.

Opzich eens met vertrouwen geven, andere kant wil je beter gaan voetballen vooral van achteruit zal toch echt Casas erin moeten ipv v. Mullem.

Huizem

Achterin weer 1 grote gatenkaas. Eindhoven had voetballend tig kansen. Meer dan wij. Probeer dit (van Mullem) lekker in Rotterdam volgende week, dan ga je het zien. Pauwels, ja mooie acties maar ook een balverlies niet normaal. Volgens mij was dit tot nu toe de zwakste tegenstander.