Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Sc cambuur-Fc Eindhoven

Gestart door nee,wel?, oktober 11, 2024, 16:41:37

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.

Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten             
(Volendam en Eindhoven) en is opbouwend zwak.

Stanley

Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Ottesen is slachtoffer van zijn eigen onkunde. Kan voor geen meter ??n op ??n verdedigen en aanvallend slappe hap. Ongetwijfeld is leiderschap en aansturen belangrijk, maar het begint bij Ottesen zelf.
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstrijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten             
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.

Huizen

Citaat van: beam op oktober 22, 2024, 23:43:46
Wat een gezeik over van Mullem. Volgens mij heeft Henk al eens gekozen voor Casas tegen Emmen omdat hij meer voetbal wilde. We weten hoe dat is afgelopen. Ottensen is daar geslachtofferd en had ook totaal geen steun van Casas hierin hoor.
Heb jullie dat blok ook gezien van Mullem in de 2e helft in de 16mtr. Was een hele dikke kans van Eindhoven. Hij was de enige die vooruit stapte en vol een blok inzette. De anderen liepen allemaal achteruit. Verdedigend stond die goed en was coachend goed. Met Casas is de communicatie een stuk minder. Opbouwend ging het niet lekker dat klopt. Maar ik heb liever een paar wedstrijden de nul. Dat is goed voor het vertrouwen. Dribbelt van Mullem een keer goed in. Komt meteen onder druk te staan omdat de back heel hoog staat. Dan heb je ook een spits die de bal komt halen er was totaal geen beweging vanuit een middenvelder die op zulke momenten diepte moet zoeken.

Hij speelde misschien niet best in de opbouw helemaal mee eens en zijn lange ballen zijn niet allemaal even goed. Maar laat het alsjeblieft gewoon eens staan en hou deze basis een paar wedstrijden aan. Dat geeft vertrouwen en automatismen en uiteindelijk resultaten.

Helemaal mee eens dat we het voorlopig moeten laten staan, maar Van Mullem speelde simpelweg een slechte pot. We komen vaak goed weg door grove fouten. Het was niet 1 of 2 keer dat hij finaal de mist in ging, maar het gebeurde tijdens deze match (en ook in eerdere partijen) structureel. Zeker iets om in de gaten te houden. Dat vele wisselen, zeker in de verdediging, heeft ook niet mijn voorkeur dus hoop dat hij zaterdag een lekkere pot in Rotterdam speelt. Volgens mij kan hij het ook goed vinden met Nieling, dus dat is zeker ook wat waard.

beam

Citaat van: Stanley op oktober 23, 2024, 16:01:20
kun jij mij vertellen hoe het dan  moet staan? Het klopt dat Van Mullem fouten maakt, maar wie niet. De cijfers spreken in ieder geval in zijn voordeel. Eerst hebben we eindeloos gezeik over Pol gehad, maar niemand deed het beter. Deze mannen leveren in ieder geval strijd, wat bij een aantal zeker ontbreekt. Kritiek hebben is gemakkelijk als je het met deze selectie moet doen.
Idd helemaal eens. Hoe vaak heeft hij nu de nul op zijn naam staan? En waarom heeft Henk Casas er niet in staan? Ook dat gezeik wat Poll betreft is hetzelfde verhaal. Laten staan die handel.

janou

Feit is dat we niet heel veel kansen tegen krijgen uit voetballende situaties. Vooral uit onnodig balverlies. Henk zei dat wel goed doordat oa V Mullem te graag wil, worden er foute keuzes gemaakt. Op het moment dat er met wat meer vertrouwen gespeeld wordt, zullen deze keuzes denk ik ook beter worden. Net zoals dat we veeel rustiger aan de bal waren tweede helft.

sunderland

Citaat van: diekhuzen op oktober 23, 2024, 15:23:56
Verder heeft van Mullem 2-3 wedstijden echt ondermaats gespeeld en een sliding is leuk voor het oog, maar hij maakt enorm veel fouten             
wat een onzin over het eerste maar 2 e eens.

sunderland

Citaat van: Bussum op oktober 23, 2024, 16:17:43
Helemaal mee eens dat we het voorlopig moeten laten staan, maar Van Mullem speelde simpelweg een slechte pot. We komen vaak goed weg door grove fouten. Het was niet 1 of 2 keer dat hij finaal de mist in ging, maar het gebeurde tijdens deze match (en ook in eerdere partijen) structureel. Zeker iets om in de gaten te houden. Dat vele wisselen, zeker in de verdediging, heeft ook niet mijn voorkeur dus hoop dat hij zaterdag een lekkere pot in Rotterdam speelt. Volgens mij kan hij het ook goed vinden met Nieling, dus dat is zeker ook wat waard.
eens. We hadden mazzel dat de tegenstander heel weinig kwaliteit voorin had. Anders was het allang afgestraft

papier

Wat mij betreft heet Casas verdedigend ook niet echt geimponeerd. Je kunt prima beargumenteren dat je Mullem eruit haalt, maar ben je consequent dan vrees ik dat we iedere week stuivertje kunnen wisselen. Idem dito met de linksback positie.

Bankzitter

Het continu wisselen en vaak ook in de rust heeft niks opgeleverd. Gewoon laten staan en wie er nu naast staat moet geduld hebben.

Je had Nartey er bijvoorbeeld ook wel na een slechte helft af kunnen halen maar gewoon laten staan geeft vertrouwen voor de volgende pot.

Noordcambuur

Wie maakt er geen fouten dat wil ik eens weten klopt Stanley op van Mullem na natuurlijk phoee wordt hier zo moe van.
Verdedigend weer de O ?..
Heeft Diemers geen fout gemaakt of Poll enz,enz.

Noordcambuur

Citaat van: beam op oktober 23, 2024, 16:25:44
Idd helemaal eens. Hoe vaak heeft hij nu de nul op zijn naam staan? En waarom heeft Henk Casas er niet in staan? Ook dat gezeik wat Poll betreft is hetzelfde verhaal. Laten staan die handel.
Amen :thumbsup

Bankzitter

Jansen doet heel erg weinig verkeerd. Ik kan echt genieten hoe hij ogenschijnlijk alles zo makkelijk oplost vanaf de eerste wedstrijden.

diekhuzen

Ik ga niet over de opstelling en mag als seizoenkaarthouder gewoon kritisch zijn? Allereerst is het vreemd dat een van oorsprong middenvelder naar achteren is geschoven en we wel afscheid hebben genomen van twee CV's. 
Strijd leveren is de basis waar alles mee begint. Ik vind  zowel van Mullem als Ottesen verdedigend enorm kwetsbaar en daarbij voetballend erg beperkt en dan blijft er weinig positiefs over. Ook Casas heeft een lastige start gehad, maar als we bezig zijn met verjongen, dan zou ik zo'n jongen laten staan. Ik vind dat Casas meer potentie heeft dan van Mullem.

denistel

als v Mullem tegen Exelsior ook zo veel balverlies heeft wordt het afgestraft hoor.
maar het hele team zal scherp moeten zijn want die lui maken nogal wat goals.
2,5 gem

diekhuzen

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2024, 17:30:52
wat een onzin over het eerste maar 2 e eens.

Wellicht dat Ottesen tegen bijvoorbeeld Emmen ook weinig steun van zijn ploeggenoten kreeg en verzoop?
Maar ik zie dat hij vaak simpel wordt uitgespeeld en dat maakt ons erg kwetsbaar. Aanvallend oogt het allemaal erg onrustig en dribbelt hij constant naar binnen.
Nee ik ben er niet weg van, maar misschien kijk ik er te kritisch naar.