Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Ruud Swinkels

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 16:59:51

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

:0= Nienhuus gekkehuus!!!

|:)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

swinkels trainde gewoon mee en fanatiek

KristCambuur

Hahahahaha beter dan Nienhuis? Rot toch op, als Nienhuis vorig jaar niet had gekeept waren we niet kampioen geworden! Deze meneer Swinkels heeft bij SCC nog niks gepresteerd!
Cambuur till I die!

KristCambuur

Citaat van: denistel op augustus 05, 2013, 12:23:51
swinkels trainde gewoon mee en fanatiek
Zal wel op zijn gedrag aangesproken zijn...
Cambuur till I die!

Stiens

Swinkels wilde gewoon koste wat kost 1ste keeper worden bij onze mooie club. Dat het dan uiteindelijk niet lukt is natuurlijk een bittere pil voor hem. Z'n reactie kan ik me dan ook enigszins wel voorstellen. Of het handig is om uit te spreken dat je jezelf de beste keeper vind is een tweede..

Maargoed, iedereen maakt fouten en van Swinkels was het niet zo handig om op deze manier te reageren. Wanneer hij er vanaf vandaag weer voor 200% tegen aangaat en de concurrentie wil aangaan met Nienhuis dan levert dit hele akkefietje uiteindelijk alleen maar winnaars op i.p.v. verliezers.

|:) |:) |:)

speculeter

Een verliezer is er al en dat is Swinkels....
Denk niet dat de meeste supporters dit vergeten.
Mooi andere keeper halen!

okkele

wat een rare reacties......
is dit nou zo erg?
hij wil graag keepen voor zn geld en niet de Bogarde uithangen,bankhangen kunnen wij allemaal wel.
als hij hier niet eerste keeper kan worden (en terecht) dan mag hij toch zeker ergens anders wel een kans krijgen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Clint

Citaat van: okkele op augustus 05, 2013, 13:53:25
is dit nou zo erg?
hij wil graag keepen voor zn geld en niet de Bogarde uithangen,bankhangen kunnen wij allemaal wel.
als hij hier niet eerste keeper kan worden (en terecht) dan mag hij toch zeker ergens anders wel een kans krijgen?

Tuurlijk mag ie ergens anders een nieuwe kans krijgen, graag zelfs.  :devil
Het gaat er ook meer om dat ie hem 5 minuten na de wedstrijd smeerde. Dat kun je niet maken hoe teleurgesteld je ook bent. Je bent een groep en daarin hoor je je als een prof te gedragen, ondanks de teleurstelling. Je doet het samen als gehele groep.

speculeter

En nou juist dat....met de gehele groep. ...
trekt meneer zich van terug.
WEGWEZEN.

Dokkumer

Citaat van: okkele op augustus 05, 2013, 13:53:25
is dit nou zo erg?
Natuurlijk wil hij keepen, maar dan ben ik van mening dat hij wel zo volwassen moet zijn om op de bank plaats te nemen en niet weigeren.

sunderland

Citaat van: peter op augustus 05, 2013, 13:39:52
Een verliezer is er al en dat is Swinkels....
Denk niet dat de meeste supporters dit vergeten.
Mooi andere keeper halen!
nou ik denk dat hij van zijn zaakwaarnemer de opdracht heeft gekregen om zich positief in tezetten .Kan cambuur hem daarom niet wegsturen ,het spel begint

Bernardo

Gerard Bos ‏@GerardBos 16m
Over Swinkels: #Cambuur zal contract niet verscheuren. Hij mag t inleveren als hij wil. Aan hem om zich professioneel te gedragen #afwachten

moodygrunn

Is deze man nog steeds 2e keeper of inmiddels al 3e keeper?
In Henk en Sandor we trust

SportClubCambuur

Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:23:26
Is deze man nog steeds 2e keeper of inmiddels al 3e keeper?

Maar lekker achteraan sluiten in de hierarchie. Bij voorkeur lekker afscheid van nemen. En anders maar mooi de tribune warm houden en op de training ballen rapen.

moodygrunn

Citaat van: SportClubCambuur op augustus 07, 2013, 14:40:36
Maar lekker achteraan sluiten in de hierarchie. Bij voorkeur lekker afscheid van nemen. En anders maar mooi de tribune warm houden en op de training ballen rapen.

Ik zou er ook het liefst afscheid van nemen, maar probleem is dat je dan weer op zoek moet naar een nieuwe 2e/3e keeper. Eerste 3 a 4 weken eerst maar even op de tribune plaatsnemen in verband met het onprofessionele gedrag wat deze man ten toon gespreid heeft.
In Henk en Sandor we trust