Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
42 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Ruud Swinkels

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 16:59:51

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2013, 13:13:14
Gerard Bos ‏@GerardBos 16m
Over Swinkels: #Cambuur zal contract niet verscheuren. Hij mag t inleveren als hij wil. Aan hem om zich professioneel te gedragen #afwachten

En terecht...... Als Cambuur wil verscheuren dan zal het die clown financieel moeten compenseren.

Roofvogel

Citaat van: Lore op augustus 07, 2013, 15:03:58
En terecht...... Als Cambuur wil verscheuren dan zal het die clown financieel moeten compenseren.

Waarom? wel eens van werkweigering gehoord?

Timmie

Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:09:43
Waarom? wel eens van werkweigering gehoord?

Hij weigert toch geen werk?!

Roofvogel

Citaat van: Timmie op augustus 07, 2013, 15:10:15
Hij weigert toch geen werk?!

Hij heeft op de training vorige week nou niet echt voluit meegedaan heb ik wel gehoord en hij had ook geen zin om op de bank te zitten zondag.

Timmie

Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:11:43
Hij heeft op de training vorige week nou niet echt voluit meegedaan heb ik wel gehoord en hij had ook geen zin om op de bank te zitten zondag.

Niet voluit werken, is dat ook werkweigering?

Roofvogel

Citaat van: Timmie op augustus 07, 2013, 15:22:49
Niet voluit werken, is dat ook werkweigering?

Jij moet ook je best doen op je werk neem ik aan anders word je er ook op aan gesproken en dan nog het feit dat ie op zondag niet op de bank wou plaatsnemen terwijl hij wel betaald wordt

Timmie

Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:30:23
Jij moet ook je best doen op je werk neem ik aan anders word je er ook op aan gesproken en dan nog het feit dat ie op zondag niet op de bank wou plaatsnemen terwijl hij wel betaald wordt

Uiteraard. Helemaal mee eens..
Weet alleen niet of dat onder werkweigering valt..;-)

Bernardo

Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:30:23

Ze hebben in overleg besloten om niet op de bank te gaan zitten, is dus heel wat anders.

Roofvogel

Citaat van: Bernardo op augustus 07, 2013, 15:33:55
Ze hebben in overleg besloten om niet op de bank te gaan zitten, is dus heel wat anders.

Omdat meneer het niet handelen kon dat Leo eerste keerper werd, dat weet je als je een aan seizoen begint dat de kans er is dat je tweede word dan moet je je als een prof gedragen en op de bank gaan zitten. Dit mannetje dacht ik kom van psv dus ik maak het wel even. hebben helemaal niets aan deze man.

sunderland

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2013, 17:08:14
nou ik denk dat hij van zijn zaakwaarnemer de opdracht heeft gekregen om zich positief in tezetten .Kan cambuur hem daarom niet wegsturen ,het spel begint

sunderland

Roofvogel

sunderland

cambuur kan hem niks maken zolang hij geen gekke dingen doet

Roofvogel

Citaat van: sunderland op augustus 07, 2013, 15:48:35
cambuur kan hem niks maken zolang hij geen gekke dingen doet

Jammer genoeg niet nee, we hadden deze kabouter nooit moeten halen achteraf gezien maar ja dat weet je ook niet van te voren

Dokkumer

Hef nog wel un plekje foor um... Inne tún :devil

Kin alleen sien transfersom niet ophoeste :(