Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur-Jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 14, 2024, 15:05:31

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.

Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.

Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.

En wat allemaal langskomt als oorzaak. :_schater

Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud  :_spank
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)

Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit  :y (net als degene met FINS  _O_ )

Bronnen ChatGPT  :devil

Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:

* Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
* Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.

denk dat het vooral komt omdat de thuiswedstrijden niet zo spectaculair zijn en ook de uitslagen zijn thuis niet best. Dat onthoud iedereen. Was vorige week in Doetinchem en dan zie je eigenlijk dat het zo goed is. Zo werkt het brein, dat je vaak het laatste onthoud en dat was het laatste slechte kwartier en de uitslag. Heb dat zelf nu ook.
Wat jij schrijft helpt wel om het in het juiste perspectief te zien |:)

Galdiano

Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 10:13:46
Triest h? Sunderland. Ben d?r zo klaar mee. Had echt zin in het nieuwe stadion maar de spelopvatting thuis zorgt ervoor dat elk bezoek een kwelling is geworden.

Hier sluit ik mij bij aan. Ik kom er inmiddels 30 jaar, maar de laatste tijd... Geen beleving en vaak niet eens zoveel zin meer. Dat zegt wat. Hopen dat het snel beter gaat worden. En de voorzienigen snel een beetje opschieten.

Het lijkt in dit stadion ook altijd koud en guur. Heeft vast te maken met de ligging.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op december 21, 2024, 14:04:19
Hier sluit ik mij bij aan. Ik kom er inmiddels 30 jaar, maar de laatste tijd... Geen beleving en vaak niet eens zoveel zin meer. Dat zegt wat. Hopen dat het snel beter gaat worden. En de voorzienigen snel een beetje opschieten.

Het lijkt in dit stadion ook altijd koud en guur. Heeft vast te maken met de ligging.
En het ligt aan het koude gure weer :)

roepieh

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.

Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.

Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.

En wat allemaal langskomt als oorzaak. :_schater

Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud  :_spank
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)

Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit  :y (net als degene met FINS  _O_ )

Bronnen ChatGPT  :devil

Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:

* Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
* Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.

De stand maskeert in deze een heleboel? en dat is al wat langer gaande. Het gevoel neemt steeds meer af. Dat is niet negatief maar eerder een noodkreet.

denistel

Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 14:38:21
De stand maskeert in deze een heleboel? en dat is al wat langer gaande. Het gevoel neemt steeds meer af. Dat is niet negatief maar eerder een noodkreet.

spijker op de kop vind ik.steeds meer lui die niet komen omdat ze er niks aan vinden
zich niet kunnen vinden in hoe het gaat.wat mij zorgen baart is dat het voetbal gewoon
niet goed is er niet logisch na gedacht wordt in het veld en dat we daardoor tactisch vaak
te kort komen.
Gister bij Pauwels tegen die Dijkstra die al tijden goed is hij kwam gewoon te kort
en dan toch maar de moeilijke weg steeds zoeken en er werd ook niet ingegrepen.
Het opbouwen van achter uit prima hoor maar wissel ook eens af met een snelle
bal naar voren.
Balk die 90 min lang in zijn eentje aant jagen is en die lui tikken em helemaal weg
ook hier grijpt niemand in.afjagen doe je met het hele team anders heeft het geen zin,
Tig ballen die net achter de man komen of te hard enz enz.We mogen toch wel wat
meer verwachten als ik dan na de tijd hoor een prima pot waar niks aan mankeerde
tegen een sterk AZ dan snap ik er niks meer van.

Poetser

Wat een onzin man. Cambuur to the bone.

5 wedstrijden gehad dit jaar die je 9 van de 10x wint. Dan stond je fier bovenaan.

Had je dit dan ook geschreven?

janou

Nee. Wij zijn verwend kutpubliek geworden. Het is simpelweg nooit goed. Afgelopen periode speel je prima voetbal, pak je veel punten en je staat bij de top 5 en het is wederom ''slecht''. Het lijkt alsof we al die jaren middenmoot in de KKD vergeten zijn door een paar fantastische jaren. Ik kan mij nog thuiswedstrijden van 0-0 herinneren tegen AGOVV waarin we geen enkele kans cree?rden maar toch achter de club stonden en niet bij elke foute bal tegen de spelers keren.

En dan onder het mom van ''Onze club gaat kapot'' doen we net alsof het al 10 jaar kommer en kwel is terwijl de hele club aan het groeien is. Als er 2 keer niet gewonnen wordt moet de trainer eruit en zijn de assistenten te slecht.

Ik begin zo klaar te raken met dat ongefundeerde negatieve gepraat in de ruimte.

denistel

Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 15:23:43
Wat een onzin man. Cambuur to the bone.

5 wedstrijden gehad dit jaar die je 9 van de 10x wint. Dan stond je fier bovenaan.

Had je dit dan ook geschreven?

kom er al 55 jaar resultaten zeggen niet alles een team moet ook beter worden
er moeten vastigheden in komen enz enz,dat zie ik te weinig en dat breekt je
dus steeds weer op helaas.

PePe

Laat die Fred van Dijk na afloop de toiletten schoon maken, dan doet ie tenminste nog iets nuttigs.

Zuid1991

Citaat van: janou op december 21, 2024, 16:33:26
Nee. Wij zijn verwend kutpubliek geworden. Het is simpelweg nooit goed. Afgelopen periode speel je prima voetbal, pak je veel punten en je staat bij de top 5 en het is wederom ''slecht''. Het lijkt alsof we al die jaren middenmoot in de KKD vergeten zijn door een paar fantastische jaren. Ik kan mij nog thuiswedstrijden van 0-0 herinneren tegen AGOVV waarin we geen enkele kans cree?rden maar toch achter de club stonden en niet bij elke foute bal tegen de spelers keren.

En dan onder het mom van ''Onze club gaat kapot'' doen we net alsof het al 10 jaar kommer en kwel is terwijl de hele club aan het groeien is. Als er 2 keer niet gewonnen wordt moet de trainer eruit en zijn de assistenten te slecht.

Ik begin zo klaar te raken met dat ongefundeerde negatieve gepraat in de ruimte.
Eens!
Klaar met dat gezeik en negatieve gedoe.
Ik betrap mij erop dat ik minder lees hier vanwege de negativiteit.
Laten we met sien allen in het nieuwe jaar vooral gas gevuh op het veld en tribunes.
We hebben een fantastisch stadion, nog nooit zoveel supporters gehad op de tribunes.
De rest moet groeien.
Fijne feestdagen  |:)

denistel

Citaat van: Zuid1991 op december 21, 2024, 17:50:48
Eens!
Klaar met dat gezeik en negatieve gedoe.
Ik betrap mij erop dat ik minder lees hier vanwege de negativiteit.
Laten we met sien allen in het nieuwe jaar gas gevuh op het veld en tribunes.
Fijne feestdagen  |:)

dat altijd maar het voetbal is er gewoon niet naar en slaat over naar het
publiek dus daarom het mag allemaal wel wat opportunistischer niet zo
berekenend.spelers moeten durven en acties maken en op goal knallen
van afstand en de beuk er in als het nodig is dat zie ik nu amper.ik blijf
er bij het moet van 2 kanten komen

Leovardia

Citaat van: denistel op december 21, 2024, 17:57:33
dat altijd maar het voetbal is er gewoon niet naar en slaat over naar het
publiek dus daarom het mag allemaal wel wat opportunistischer niet zo
berekenend.spelers moeten durven en acties maken en op goal knallen
van afstand en de beuk er in als het nodig is dat zie ik nu amper.ik blijf
er bij het moet van 2 kanten komen

Ten tijde van Omniworld of een Veendam thuis op een gure avond met slechts 2500 man produceerden we veel meer lawaai als nu. Er komen nu teveel zielige jonkjes die alleen voor de coke en de randverschijnselen komen. Om Cambuur geven ze geen ene kut!!!

denistel

Citaat van: Leovardia op december 21, 2024, 18:00:27
Ten tijde van Omniworld of een Veendam thuis op een gure avond met slechts 2500 man produceerden we veel meer lawaai als nu. Er komen nu teveel zielige jonkjes die alleen voor de coke en de randverschijnselen komen. Om Cambuur geven ze geen ene kut!!!

:y

Lore

Citaat van: Leovardia op december 21, 2024, 18:00:27

Ach, In de tijd van Omniworld zat ik ook nog op noord en toen zeiden mensen precies hetzelfde over ons. Ik ben er nog steeds en met mij de meesten van die tijd ook nog wel.

De Gast

Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.