Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
Amen  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jansen stond te huilen voor het uitvak, hoop dat ie dit tikkie snel te boven is.

Mooi dat ie werd toegezongen
Henk, held, bedankt

Specuveter

Wie was die man die naast Lambooy zat op de tribune?
Had bekend gezicht.
Speler? Makelaar?

wiekie1969

Diep respect voor die knaap, must koesteren zo'n jongen. 11 keer de nul gehouden, hoor je bijna niemand over.

sunderland

Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
niet mee eens. Vind ons niet minder dan Volendam en Excelsior. Voorin zijn we minder dan die teams. We hebben ook zelden dat de aanvallers fit zijn. Er zijn steeds 2 of meer niet fit. Ons veldspel is meestal beter maar dan is het laatste stuk het belangrijkste in het voetbal. Je hebt achteraf te weinig ingezet op scorend vermogen en aanvallers.

Bankzitter

We zaten nog met Smit en vdWater? zolang die rondliepen, was het lastig aanvallers te halen voor de basis.

Huizen

Hoe vonden jullie Smand invallen? Die moet zsm wegwezen. Is nog de laatste van de categorie Van Osch, Tol en Bergsma. Wel jammer dat we Van Mullem niet wat meer concurrentie kunnen bieden achterin, dat dan weer wel.

Net terug uit Eindhoven, heel snel vergeten deze  :(

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2025, 22:41:02
Jansen stond te huilen voor het uitvak, hoop dat ie dit tikkie snel te boven is.

Mooi dat ie werd toegezongen

Mut maar snel een spandoekje hebben
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Na twee gewonnen wedstrijden, was er een jubelstemming op de training.  Juist hier gaat het verkeerd. Iets dat niet past bij Cambuur. Voor elk punt moeten we knokken. Maar goed dat we alle blunders in 1 wedstrijd hebben gehad.

sunderland

Je bent zoveel beter en maakt een fantastisch doelpunt. Toen kwam die 1 e blunder en was eigenlijk alles klaar. Door die blunder was opeens alles weg en Eindhoven kreeg vertrouwen . Dat is in mijn ogen de samenvatting.

De Gast

Op een bepaald moment gingen wij volgens mij uit een soort van verveling de bal achterin maar even rondtikken. Deed me denken aan seizoen 19-20 met Mac en Schouten. We gingen nog net niet op de bal staan gister. Totdat Thijs een lobje probeerde te doen  :?

Poetser

Citaat van: sunderland op januari 25, 2025, 06:53:28
Je bent zoveel beter en maakt een fantastisch doelpunt. Toen kwam die 1 e blunder en was eigenlijk alles klaar. Door die blunder was opeens alles weg en Eindhoven kreeg vertrouwen . Dat is in mijn ogen de samenvatting.

Klopt. Na de 1-1 was iedereen in paniek. Inclusief de bank.

Harry L.

Helemaal mee eens, realistisch. We hebben te veel spelers die niet goed genoeg zijn om in aanmerking te komen voor directe promotie.

Die opbouw ben ik helemaal klaar mee. Gisteren ging het daardoor compleet fout. In een aantal wedstrijden hiervoor ging het net goed maar was het geregeld billenknijpen. Uiteindelijk wordt er na dat geknoei vaak alsnog een lange bal gegeven, ook daar zijn we niet sterk. De lange ballen van Nieling en Mullem komen negen van de tien keer niet aan. Je moet spelers in hun kracht benutten.

Onder Henk zal dit zo blijven, dit is namelijk het enige kunstje wat hij beheerst. Aangezien we voorlopig niet de juiste spelers hebben om dit uit te voeren blijft het denk ik aanmodderen. Het is allemaal wat op goed geluk, althans zo zie ik het.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 21:54:37

Wissels kwamen veel te snel na de 3-2. In de rust eigenlijk al. Wat een paniek. Ook de ts heeft een slechte avond.

Inderdaad. Waarom moesten Poll en Bal eruit? Laat ze gewoon staan.

Specuveter

Je zag het Woensdag op de training al een beetje
Lachen Gieren en brullen.
Maar de mannen zijn weer terug op aarde.
Zal je zien dat Excelsior morgen ook deksel op de neus krijgt en je op ??n punt had kunnen staan.
Maar goed...we staan er in ieder geval goed op voor de nacompetitie.
Hilterman aankomende wedstrijden in passen dan komt het scoren ook wel goed.
Waarom trouwens al poll en balk eruit in de rust?
Had eerder Pauwels verwacht want die vond ik veel te veel voor zijn eigen eer gaan en zou het sowieso maar ??n uur volhouden werd er van te voren gezegd
Later in tweede helft nog meer vreemde wissels
Met Narthy alle voetbal eruit.
3 spitsen...dikke paniek.
Maar mischien zie ik dat wel verkeerd.